speed en cocaine

dosis

Newbie
is het handig om speed en cocaine tegelijk te gebruiken
versterken ze elkaar of werken ze elkaar tegen?
ik heb het wellis gedaan maar merkte er niet echt iets van
ps. denk erom dat alles wat u doet
grondig wordt genegeerd

Deranged

Badass junkie
Ik heb nog niet zo lang geleden een gram coke tussen de speed door gesnoven en heb er helemaal niks van gemerkt. Niet dat ik daar mee kon zitten, geldverspilling was het toch wel.

JewCookie

Wijs gebruiker
Speed en coke vullen elkaar aan is mijn ervaring. Het effect van coke verdwijnt niet, je denkt alleen dat het er niet is. Coke onderdrukt het idee dat je onder invloed bent. Bij speed is het anders, je hebt niet het idee dat je nuchter bent maar je merkt constant dat je onder invloed bent.
Daarnaast zijn er ook een aantal overeenkomende effecten welke bij een combi alleen versterkt worden. De versterking van deze effecten merk je vaak niet bewust waardoor mensen al snel denken dat ze alleen van de speed komen.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb ik alleen maar vet opgefuckte, gefrustreerde ervaringen mee. Maar misschien komt dat omdat ik van sos altijd al vrij opgefucked word. Pep versterkt het dan alleen maar.

maverick

Belezen gebruiker
speed en coke had ik toen ooit 1 of 2x wel is alleen apart van elkaar gebruikt, maar na een jaar ofzo ging ik weer coke doen, eerst lijn speed aan begin van aaf kreeg ik vn iemand.

achteraf kan ik zeggen dat ik me ernstig heb vermaakt en t wel toffe effecten vond.. door speed wat energieker opgewekter blijer gezelliger enzo.. en met die coke top gevoel van een half uur dat je echt wel flink leip was.. en kmertke wanneer uitwerkte, maar voelde me alsnog fyn vn het onderliggende pepeffect.. en wanneer ik weer die coke deed ging ik weer ff half uur leiper.. maar werd ook af en toe btj opgefokt op onrustige kut manier als ik het me goed herinner, wss wat later op aaf..

SperSIZEboon

Badass junkie
laatst een keer gedaan en ik vond het wel relaxt toen, ware het niet dat ik die coke gekregen had. ik haal het zelf nl. niet meer

Bovenaan