dankje voor deze topic! ik snap het niet. ik hallucineer minstens evenveel op dex momenteel dan ik van een zegel zou doen, gewoon ontzettend veel mooier nog. ik had dingen opgezocht over dex, en nu plots dit... de sigaret die ik net wilde rollen leek op een uitspreidende gitzwarte plas, m'n normaalgezien gele muur heeft knalrode vlekken en ademt, tesamen met zowat elk patroon hier te vinden... nog steeds die gouden en roze glinsters, schaduwen die ik niet maak, bij hoog en bij laag kunnen zweren dat er elke 10 minuten een japans koppel onder het raam passeert en de wind die in heel de kamer lijkt te zitten, maar niet is, de wind die alles in m'n kamer waait...
dit is waarschijnlijk niet gezond, maar fucking mooier dan lsd! wth?!
En om m'n eigen vraag te beantwoorden, en anderen te behoeden: slaap voldoende voor je dextro. tenzij je ontzettend houdt van een verrassingsaanval door een echt wel sterke trip. Ik weet niet hoeveel lsd ik zou moeten nemen om te evenaren hoe ik me 2 uur geleden voelde. Ik blijf het vreemd vinden. M'n bed golft ook nog, al m'n patronen bewegen nog ... eigenlijk erg snel zo te zien. Het mysterie errond maakt het moeilijk ervan te genieten.