Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb er geen ervaring mee maar ik denk dat pep de trip qua intensiteit juist wat verminderd.. je staat strakker waarschijnlijk maar daar ga je niet harder van.
ik vermoed dat je er zeer angstig en panisch van word... maarja ik heb er geen ervaring mee... het is niet zoals mdma die er vrijwel altijd voor zorgt dat je lekker in je vel zit..
ik heb eens speed gedaan toen mn truffels een beetje begonnen af te zwakken en dat beviel me wel eigenlijk. tripgevoel werd weer een beetje sterker.
gewoon niet overdrijven zodat je niet knetterstrak staat anders neem je de twee best apart
Wat Wacky zegt, de trip minder laten worden. Ik heb eens LSD met papf gecombineert, en de trip werd er een stuk milder van. Het gevoel zat tussen de 'speedwereld' en de 'acidwereld' in. Wel relaxt, daar niet van.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.