speed en paddo's

ga een portie gedrooge hawaainse naar binnen werken en heb nog wat pep, als ik dat erbij neem, trip ik dan harder of minder hard? ervaringen? ideeën?

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik heb er geen ervaring mee maar ik denk dat pep de trip qua intensiteit juist wat verminderd.. je staat strakker waarschijnlijk maar daar ga je niet harder van.

-spaceman-

Badass junkie
ik vermoed dat je er zeer angstig en panisch van word... maarja ik heb er geen ervaring mee... het is niet zoals mdma die er vrijwel altijd voor zorgt dat je lekker in je vel zit..

ik heb wel een XTC en paddo's gedaan en dat was juist kankerchill..

btw heb net een portie gedroogde hawaainse naar binnen gewerkt :grin:

Ellesdee

Badass junkie
Hmm moet er nie aan denken asn die combi

plus je vergroot zo wel de kans op paranoia denk ik

slunse

Bewuste gebruiker
ik heb eens speed gedaan toen mn truffels een beetje begonnen af te zwakken en dat beviel me wel eigenlijk. tripgevoel werd weer een beetje sterker.
gewoon niet overdrijven zodat je niet knetterstrak staat anders neem je de twee best apart

Wacky

Badass junkie
Geen ervaring, maar voor ik mijn eerste LSD trip nam vroeg ik wat je kan doen om de trip minder te laten worden, en het antwoord was speed :)

MetaalKonijn

Badass junkie
Wat Wacky zegt, de trip minder laten worden. Ik heb eens LSD met papf gecombineert, en de trip werd er een stuk milder van. Het gevoel zat tussen de 'speedwereld' en de 'acidwereld' in. Wel relaxt, daar niet van. :mrgreen:

Bovenaan