Speed en waus

J0rrit

Badass junkie
Hey, ik zie hier nergens een topic over jullie ervaringen met het ab raken van speed.

Sowieso vind ik dat speed een heel ander effect geeft als je er echt veel van neemt. Als je weinig neemt ben je opgewekt, alert, helder, geconcentreerd. Als je veel neemt word je waus en bent van de wereld en je verliest al helemaal je concentratie.

Ik begin wel ff. Weekje geleden had ik van iemand speed gekocht waar ik ng nooit gehaald had. Dit bleek echt super goede speed te zijn :openmouth:
Toen ik redelijk veel had genomen ( egt goeie speed ) had ik het gevoel dat er allemaal gedachtes als een sneltrein door me hersenpan raasde, ik wist niet waar ik aan dacht, want ze gingen veel te snel. Kun je je normaal gezien goed focussen op pep, als je veel neemt denk je dus aan vanalles en nog wat tegelijk.

Een aantal lijnen later, toen een vriend van mij tegen me begon te praten, ik hoorde em wel, wilde best reageren, maar op een of andere manier duurde het 5 sec. voordat ik me omdraaide en wat zei, heel raar.

Zon topic was er nog niet, en ik vraag me af hoe ab je kunt raken van speed, dus deel jullie verhalen hier.

EDIT: Ook verhalen over coke en waus, want ik vind dat ongeveer dezelfde categorie ( normale hoeveelheid ben je juist alerter en helderder, maar bij veel word je ab )

nutsss

Wijs gebruiker
als ik teveel op heb dan merk ik vooral dat ik enorm begin te ' hakkelen' en stotteren tijdens het praten. geen zin kan ik dan normaal zeggen. alleen als ik heel bewust heel langzaam praat gaat het beter. en dat frustreert dan enorm want ik wil juist zoveel zeggen :)

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ja had hetzelfde laatst ook....
Heel druk in je bol en chaotisch.
Ik wist ff niet meer wat ik nou aan het denken was,en echt prettig was het ook niet,omdat het op een feest was.

Alleen ken je niet vertellen of het de speed of de lsd of de Xtc was :P

wausie91

Bewuste gebruiker
ik heb wel eens een lkeer teveel pillejtesd genomen
toen bleerf ik alleen maar een beetje playstationen omdat ik toch niet rechtliep en al een keer was omgevallen maar ik voelde me wel goed

normaal kan ik nog gewoon lopen praten alles ik denk aleen aan heeel veel dingen

Bovenaan