Speed Fanclub

Deranged

Badass junkie
Kom zo nu en dan weleens op Partyflock terecht en laatst zag ik dat ze daar een GHB fanclub hadden, nu leek het mij een leuk idee een heuse Speed fanclub te beginnen. :wave:

Nu eens ff geen gezeik over risico's en nadelen deze fanclub richt zich vooral op de voordelen! :sunglasses:

Vind jij ook dat je een echte fan bent? Dan kan je geheel gratis en voor niets lid worden van de club door ''*Speed Fanclub*'' of ''*SFC*'' in je sig te zetten, en laat ff in deze topic weten dat ook jij een echte speedfan bent. :smoke:

Deranged

Badass junkie
Ik ben in het verdedigen van de naam speed op een internationaal forum zelfs zo ver gegaan dat ik daardoor mijn mod status ben kwijtgeraakt, maar het is 't waard. Die Amerikanen moeten ophouden onze amfetamine op deze manier te beledigen. :smilingimp:

melissa

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Bedankt. :smoke:

Misschien blijf ik wel het enige lid maar dat maakt me niet uit. :P In de club gelden trouwens de volgende regels:

Coke is voor mietjes
Coke is voor onwetenden
Coke is veel te dure troep
Coke is voor losers
Coke is een leugenaar
Speed is oprecht
Wij gebruiken met verstand(meestal)
Speed is lief
Wij laten ons niet slopen
Speed is waar voor je geld
Speed is voor winnaars :sunglasses:

mja kweet niet of ik jou nu nog lief vind deranged :rolleyes: :rolleyes:

Deranged

Badass junkie
Ik zeg niet dat alle coke gebruikers per definitie mietjes/losers/onwetenden zijn he, ik was ooit zelf ook een gebruiker en misschien heb ik het wel vooral over mezelf. :wave:

Deranged

Badass junkie
mathijs zei:
Ben je als mod verwijderd van dat pink floyd forum?
Yep, de admin was al langere tijd niet zo te spreken over mijn amfetamine beinvloede uitbarstingen zoals die op dit forum ook wel bekend zijn. Het meth incidentje was de druppel, ik kan op deze manier volgens hem niet langer als ''role model'' fungeren.

Hij stuurde me uiteindelijk dit bericht met zijn besluit.

Hey Lars,

While I don't discuss the merit of the whole issue (if speed is metamphetamines or amphetamines or whatever the point is), your behaviour was uncalled for, and was not appreciated.

Unfortunately, I was not the only one who noticed your post; I've been contacted by quite a few people about it.

This leaves me in a very awkward position, in face of the recent happenings. I hate to do this, especially considering all the time and effort you put into APFFN, but I'll have to ask you to step down from moderation - at least for a while.

That doesn't mean you are no longer welcome here; on the contrary, the reasoning behind all this is to avoid undermining the authority and respect that other moderators have. In some ways, that gives you more freedom to actually be who you are - as long as you follow our r & g's, obviously - instead of having to be a role model, which is part of the burden of being a moderator.

I'll make the public announcement soon - what do you want me to say? That you decided to step down to take care of your personal life? Please advice - I don't want to make you look bad in front of the community.

There are no hard feelings at all, I appreciate everything you've done for us and hope we get into a position where you can come on board as a mod again in the future. I'm really sorry that things have come to this point.

Shine on,

Paulo

matthijs

Badass junkie
Hmm. Klote voor je dan. je was daar altijd wel mee bezig of niet dan...
Maar hoezo kunnen die lui niet begrijpen dat amphetamine niet hetzelfde is als methamphetamine... :confused:

HDA

Bewuste gebruiker
misschien is het pink floyd-forum niet de meest geschikte plaats om speed te gaan promoten ?
:wave:

melissa

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Ik zeg niet dat alle coke gebruikers per definitie mietjes/losers/onwetenden zijn he, ik was ooit zelf ook een gebruiker en misschien heb ik het wel vooral over mezelf. :wave:

hmmmmmm volgens mij zijn dat de rulez van je clubje....
sommigge kloppen ook wel hoor :wave: :wave:

Deranged

Badass junkie
Mja toch is menig coke gebruiker wel een mietje/loser en onwetend. Mijn broer bijvoorbeeld, toen hij hoorde van mijn speedgebruik was zijn reactie onmiddelijk ''gatverdamme die goedkope junkentroep''. Typisch hoe een coke gebruiker over speed denkt, ik vroeger zelf ook. :wave:

v

Newbie
Ellow,

Deranged zeg, speed en sporten is dat gevaarlijk voor uwen tikker.

En ja idd een cokegebruiker vind speed bucht en visa versa, ik zelf ben onlangs effe terug begonnen, heb al 15 jaar ervaring met speed en weet het al goed met verstand te gebruiken. Ik wil die laatste zwangerschapkilokes kwijt, ben er 42 bij gekomen en het is me al gelukt op een gezonde manier 32 kwijt te geraken.
Maar die laatste 10 zijn echt een hel, het lukt al 2 maanden niet meer en heb dus besloten 2 bommetjes per dag te nemen tot ik ze kwijt ben.
Ik ga elke dag bij een vriend die de bommetjes liggen heeft, want thuis bij mij komt er niks binnen, uit schrik voor mijn dochter.
Eens ik ze kwijt ben stop ik er mee, voel mer er niet echt goed bij dat ik het terug doe, ah ja tegen van de zomer ben ik er weer af zekers :wink:

Greetttzzzz

Speed-queen

Experimenterende gebruiker
:grin: een Fan club :grin:

vind het wel cool :smoke:
ik wil ook mee doen....maarruh ik moet zeggen
ik gebruikt altijd pep en laatst was het niet in de buurt
en nam ik coke.... :confused: Niet meer doen (na paar keer)
het is fucking duur en heel kort effect en na half uur ga je weer
een lijn leggen....echt zeer versslavende en was een coke-kater
(kut gevoel man) nee Beter Pep....dat brand ook altijd in je neus..
op de een of andere manier is dat chill.....heeft coke niet...

en wat betreft afvallen met speed...ken nu al zeggen...help niet
zodra je stopt heb je meer eetlust (all tijden die je geen honger had)
Maarjah er zijn er meer hier die dat wouden dus... het werkt alleen
tijdelijk en je word snel verslaafd want al stop je kom je weer aan
en dat gaat echt heel snel...maarja succes en denk goed na...

xxx

Wortel

Bewuste gebruiker
Als je het aan mij vraagt: Slotje. Een GHB Fantopic oke is goed. GHB heeft GEEN nadelen. Om nu Speed te gaan promoten: BELACHELIJK. Help mensen maar naar de klote. Gau een slotje er op.

Wortel

Bewuste gebruiker
v zei:
Ellow,

En ja idd een cokegebruiker vind speed bucht en visa versa, ik zelf ben onlangs effe terug begonnen, heb al 15 jaar ervaring met speed en weet het al goed met verstand te gebruiken. Ik wil die laatste zwangerschapkilokes kwijt, ben er 42 bij gekomen en het is me al gelukt op een gezonde manier 32 kwijt te geraken.
Maar die laatste 10 zijn echt een hel, het lukt al 2 maanden niet meer en heb dus besloten 2 bommetjes per dag te nemen tot ik ze kwijt ben.
Ik ga elke dag bij een vriend die de bommetjes liggen heeft, want thuis bij mij komt er niks binnen, uit schrik voor mijn dochter.
Eens ik ze kwijt ben stop ik er mee, voel mer er niet echt goed bij dat ik het terug doe, ah ja tegen van de zomer ben ik er weer af zekers :wink:

Greetttzzzz
Drugsgebruikende ouders... ben ik de enigste die me hier aan erger?

Deranged

Badass junkie
slipperman zei:
Als je het aan mij vraagt: Slotje. Een GHB Fantopic oke is goed. GHB heeft GEEN nadelen. Om nu Speed te gaan promoten: BELACHELIJK. Help mensen maar naar de klote. Gau een slotje er op.
GHB heeft geen nadelen, er gaan alleen mensen dood door overdoseringen. Daarbij komt nog eens dat ik speed NIET promote, ik wil er geen mensen aan helpen, ik zie niet in hoe mensen naar de klote zouden gaan door dit topic. Dit topic is bedoeld voor mensen die AL speed gebruiken, in de regels staat ook dat wij met verstand gebruiken en ons niet laten slopen. JA DAT KAN. Ik zei in de eerste post al dat er hier geen plek was voor gezeik over nadelen etc. Niks slotje, ge bent gewoon een azijnpisser. Als je speed niet leuk vind moet je hier niet komen, dit is bedoeld voor fans.

Wortel

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
slipperman zei:
GHB heeft geen nadelen, er gaan alleen mensen dood door overdoseringen. Daarbij komt nog eens dat ik speed NIET promote, ik wil er geen mensen aan helpen, ik zie niet in hoe mensen naar de klote zouden gaan door dit topic. Dit topic is bedoeld voor mensen die AL speed gebruiken, in de regels staat ook dat wij met verstand gebruiken en ons niet laten slopen. JA DAT KAN. Ik zei in de eerste post al dat er hier geen plek was voor gezeik over nadelen etc. Niks slotje, ge bent gewoon een azijnpisser. Als je speed niet leuk vind moet je hier niet komen, dit is bedoeld voor fans.
Naja op zo`n manier kank er mee leven... en ghb doden is door lomp gebruik.

Deranged

Badass junkie
slipperman zei:
Deranged zei:
slipperman zei:
ghb doden is door lomp gebruik.
Mensen die naar de klote gaan door speed ook. :wave:

Wortel

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
slipperman zei:
Deranged zei:
slipperman zei:
Bij normaal gebruik is speed schadelijk en ghb niet... dat is een FEIT.

Mac...

Badass junkie
Nja vind niet dat de voordelen opwegen tegen de nadelen. Ben wel voor mezelf fan ervan, maar zal het nooit gaan promoten, want te veel mensen gaan speed op een verkeerde manier te gebruiken. En dat ligt niet alleen aan de mensen, maar door speed kun je vreemde dingen gaan doen...

Bal0n

Badass junkie
slipperman zei:
Deranged zei:
slipperman zei:
Deranged zei:
slipperman zei:
Bij normaal gebruik is speed schadelijk en ghb niet... dat is een FEIT.

Mwah, denk dat dat best meevalt hoor. Als jij goed eet, drinkt en slaapt. Beetje pre- en postloaden, dan kan je best eens in de maand aan de amphs gaan.

Deranged

Badass junkie
No one respects the flame, quite like the fool who's badly burned.
From all this you'd imagine that there must be something learned.

selly

slipperman zei:
v zei:
Ellow,

Greetttzzzz
Drugsgebruikende ouders... ben ik de enigste die me hier aan erger?

nee je bent cker niej de enige die zich hieraan ergert hoor.
ik kan me daar echt kwaad om maken :angry:
hoe kan iemand in hemels naam drugs gebruiken als je je een kind hebt waar je voor moet zorgen :(

matthijs

Badass junkie
Wat maakt dat nou uit...Als een ouder een glas wijn drinkt bij het eten is er geen enkel probleem.Dan mag hij toch ook gewoon een joint roken en als de kinderen weg zijn of als er een fatsoenlijke oppas is lijkt het me ook totaal geen probleem als de ouders trippen. Het kind heeft hier toch geen last van :confused:
(Drugs gebruiken tijdens de zwangerschap is natuurlijk weer een heel ander verhaal.)

ricardo

mathijs zei:
Wat maakt dat nou uit...Als een ouder een glas wijn drinkt bij het eten is er geen enkel probleem.Dan mag hij toch ook gewoon een joint roken en als de kinderen weg zijn of als er een fatsoenlijke oppas is lijkt het me ook totaal geen probleem als de ouders trippen. Het kind heeft hier toch geen last van :confused:
(Drugs gebruiken tijdens de zwangerschap is natuurlijk weer een heel ander verhaal.)

ja een glas wijn of een jointje kan dan nog wel maar harddrugs is wel ff wat anders dan dat.
maar wat wat zij doet iedere dag 2 bommen speed nemen en dan heb je nog een kind waar je voor moet zorgen :(
nou sorry dat gaat me egt te ver dat snap k ook niet hoe je zoiets dan kan doen, onbegrijpelijk :confused:

matthijs

Badass junkie
ricardo zei:
mathijs zei:

ja een glas wijn of een jointje kan dan nog wel maar harddrugs is wel ff wat anders dan dat.
maar wat wat zij doet iedere dag 2 bommen speed nemen en dan heb je nog een kind waar je voor moet zorgen :(
nou sorry dat gaat me egt te ver dat snap k ook niet hoe je zoiets dan kan doen, onbegrijpelijk :confused:

Hmm ja ok...maar dat is ook wel extreem. Maar aan de andere kant...als iemand nog gewoon goed voor zijn kind kan zorgen en het kind er geen last van heeft zie ik niet in waarom niet.

Wortel

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
ricardo zei:
mathijs zei:

Hmm ja ok...maar dat is ook wel extreem. Maar aan de andere kant...als iemand nog gewoon goed voor zijn kind kan zorgen en het kind er geen last van heeft zie ik niet in waarom niet.
Iemand met drugs op die verantwoordelijk is voor anderen gaat er bij mij niet in. Jointje of alcohol kan ik dan nog mee leven al moet het kind dan NIET in die rook zitten. Dan prop je je eigen kind vol met wiet lekker joh :smilingimp:

Bovenaan