Speed in bommetje (?)

crim3

Experimenterende gebruiker
hey iedereen,

heb me een gram speed aan geschaft voor een feestje dit weekend, maar omdat ik het op feesjes niet zo fijn vind om te snuiven vraagde me ik af of het goed is om het in een bommetje te doen?
heb al gelezen van het in zo van die capsules te doen maar als de speed dan nog wat nat is, gaat heel het capsule weg trekken. In mijn geval zal de speed wel al droog zijn, is het dan beter om het in een bommetje te doen?

grtz

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Deed het vroeger in vloei-papier, tipje toeplakken pep erin en toedraaien die bovenkant.
Deed er wel altijd meer in dan een flinke lijn die ik normaal als portie zou opsnuiven.

Het effect van een bommetje komt later aanzetten maar houd ook langer aan, wel heb je iets meer nodig dan bij een lijn voor hetzelfde gevoel te evenaren.

grts have fun!

crim3

je bedoelt dus toch in een vloeitje van de sigaretten he?
want dat was ik namelijk van plan, maar wou er even veel in doen als een lijn ongeveer maar als je zegt dat er een beetje beer in moet doe ik dat zeker, wist ik niet. wist wel dat het gevoel langer aanhouden. en kan je die speed er dan best droog of nat in doen?
fun zal zeker geen probleem zijn :hearteyes:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Zou het droog in je vloeitje (long vloei, of sigarettenvloei kan ook ongetwijfeld) of capsule doen :)
Geef zelf de voorkeur aan capsules omdat ze makkelijker door slikken.

Enjoy!

crim3

oke!
ja ben van het van plan om gewoon in vloeitjes te doen, want heb mensen al gelezen als je het in capsules doet en het word nat en je hebt er een paar samen zitten dat ze gewoon in elkaar smelten.

grts

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Bleh, heb gisteren een bommetje gepakt, een lijntje gesnoven en later op de avond nog een bommetje en het bommetje bleef gewoon in m'n keel hangen en hoeveel ik ook dronk het ebde niet weg, heb nu keelpijn ;/ Maar heb er wel effect van gehad (;
Wat je ook kan doen voordat je naar een feestje gaat is wat speed afwegen, bv. 0.3g daarna in een grote capsule of iets anders steken, op het feestje zelf de capsule tevoorschijn halen, hoofd achteruit, met je linkerhand je ene neusgat toenijpen en met je rechterhand de speed in je neusgat gieten en goed doorsnuiven (;

Greets Herbalisme

Bovenaan