Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik doe mijn natte bijna altijd in de vriezer. Wel altijd in een sealtje mo echt slecht zal die van u ni zen. As ge het ni vertrouwd zal ik u proefkonijn spelen. :P
Ik doe mijn natte bijna altijd in de vriezer. Wel altijd in een sealtje mo echt slecht zal die van u ni zen. As ge het ni vertrouwd zal ik u proefkonijn spelen. :P
Als het niet luchtdicht verpakt is zul je er weinig meer aan hebben, vriezer of niet. Volgende keer in een luchtdicht zakje doen en dan kan je het probleemloos maandenlang bewaren. Maar je kan altijd een klein beetje proberen natuurlijk als je echt zeker wil zijn.
Natte speed kun je inderdaad het beste luchtdicht in de vriezer bewaren, heb het wel eens 3 jaar laten liggen en het was nog gewoon goed bruikbaar! Anders drogen en dan blijft het ook maanden of zelfs jaren prima. Wel het het liefst koel, donker en luchtdicht bewaren.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.