speed ipv coke?

Andyy

Bewuste gebruiker
speed stinkt ongelofelijk.
en van speed ken je niet slapen.
speed verdooft niet, coke wel.

Chris Pontius

Badass junkie
noortje zei:
hoe merk je dat je speed hebt gekregen ipv coke?

Laten testen.
Speed werkt ook langer.

Andyy zei:
speed stinkt ongelofelijk.
Goed gedroogd valt het nog wel mee.

Andyy zei:
en van speed ken je niet slapen.

Dat is afhankelijk van de hoeveelheid, kwaliteit & tijd van inname.

Andyy zei:
speed verdooft niet, coke wel.
Als de zogenaamde coke versneden is met pep én een verdovend middel, verdooft het alsnog.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Coke werkt 1 uur, speed 5 uur. Dat verschil moet wel te merken zijn lijkt me zo. Twijfel je? Testen!

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Normaal gezien kan je makkelijk een onderscheid maken tussen de twee, zonder het zelf te testen.
Als dat niet mogelijk is, zou ik me toch al serieus afvragen wat voor een bagger het is...

Maar is het eigenlijk niet normaal dat degene van wie je het gekregen hebt je ook erbij heeft verteld wat het is ?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Flameon zei:
Ik denk dat degene heeft gezegd dat het coke is, en de ts denkt dat het pep is?

Dat is nog niet echt logisch. Stel dat deTS met gekregen het heeft over iets wat ze gekocht heeft, er zit een groot prijsverschil tussen de twee. Stel dat ze het daadwerkelijk gratis heeft gekregen, dan zegt diegene toch ook wat hij/zij gratis weggeeft. :P

noortje

Newbie
Koop altijd bij dezelfde en is altijd ok, maar dit keer voelde het echt heel anders. Speedy, veel hartkloppingen etc en kon idd niet slapen. Was die keer volgens mij in ieder geval versneden met speed.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
noortje zei:
Koop altijd bij dezelfde en is altijd ok, maar dit keer voelde het echt heel anders. Speedy, veel hartkloppingen etc en kon idd niet slapen. Was die keer volgens mij in ieder geval versneden met speed.

Dat is ook maar vreemd...

noortje

Newbie
ja vond ik ook! Blijkt dat degene waar ik het had gehaald het dit keer ook bij iemand anders vandaan had. Hij was er ook niet over te spreken.

Bovenaan