Speed & je brein

schouw

Newbie
In het AMC in Amsterdam wordt onderzoek gedaan naar de effecten van amfetaminegebruik op het dopaminesysteem in de hersenen. Dit wordt gedaan door het maken van drie hersenscans bij vrijwilligers. Op drie dagen komen mensen voor twee MRI's en een SPECT-scan. Voor dit onderzoek zijn nog mannelijke vrijwilligers nodig tussen de 18 en 35 jaar die regelmatig amfetamine gebruiken en liefst weinig andere drugs. Je krijgt een vergoeding voor je deelname aan de studie. Heb je interesse in de studie en zou je misschien mee willen doen, neem dan contact op met de onderzoeker, drs. Marieke Schouw. E-mail: [email protected] Telefoon: 020-5668323

Vigilante

Wijs gebruiker
De brandende vraag waar iedereen het antwoord op wil weten.

Hoeveel krijg je ervoor? Genoeg om weer 10 gram speed te kopen?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoeveel tijd gaat het in beslag nemen? Ik heb zelf best wel intresse en zeker ook naar de resultaten van amfetamines op het menselijk lichaam.

Zijn er nog exclusiecriteria's?

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
Als diazepam als andere drug telt dan kan ik niet meedoen maar voor de rest ben ik de laatste tijd puur amfetaminegebruiker (geen lsd, weed, mdma, coke,..) nee zelfs geen weed nee..moet er niet zo veel van hebben.. :kots:
de vergoeding en de verzekering van absolute discretie spelen ook een rol natuurlijk

monkah

Experimenterende gebruiker
Ik neem aan dat de amfetamine word verstrekt want anders zijn de test resulaten niet echt vergelijkbaar?

Krankenstyn

Newbie
monkah zei:
Ik neem aan dat de amfetamine word verstrekt want anders zijn de test resulaten niet echt vergelijkbaar?

Goeie vraag! Als een wetenschapper serieus onderzoek uitvoert kan dit haast niet anders?

Maar ik heb ook zeker interesse in deelname! Ik hoef geen vergoeding en discretie is niet vereist, publiceer het desnoods in de landelijke dagbladen. Ik gebruik niks anders dan speed maar hetgeen wat ik doe doe ik dan ook met hart en seal. Het grootste probleem is echter tijdgebrek...een snipperdag is nu eenmaal waardevoller dan de resultaten van zo'n onderzoek :)

Wietpep

Experimenterende gebruiker
Na een email verstuurd te hebben voor informatie kreeg ik dit

150 euro + reiskosten + een cd-rom met je MRI. Je moet dan wel drie keer een aantal uur naar het AMC komen. M.L.J. Schouw, arts-onderzoekerDept. Radiology, Z0-174Academic Medical CenterMeibergdreef 91105 AZ Amsterdamthe NetherlandsTel: + 31 20 5668323Fax: + 31 20 5669119

Gegroet :stoned:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Die afwisselende foto's van:

I LOVE PEP
Nee? wat nou Nee?

Wacht, volgens mij vergis ik me nu met knolselderij.. :flushed:

JunkXL

Bewuste gebruiker
Vigilante zei:
De brandende vraag waar iedereen het antwoord op wil weten.

Hoeveel krijg je ervoor? Genoeg om weer 10 gram speed te kopen?

hahahhahahahahahahahahahahhah enne hahahaahbahhahahaahahahahahhahahhahaha. :wink:

Bovenaan