Gelijk mijn eerste post op dit forum, samen met mijn dikke kater

Ik lees hier al een paar maanden mee maar vond het toch wel tijd om me ook maar in de discussie te mengen.
Ik heb gisteren (de zondag) om 1 uur smidags een halve gram speed weggewerkt. Ik had een week het huis alleen thuis maar de hele week nog niks gedaan door omstandigheden en wou in die week toch wat gebruiken.
Ik had een hele gram gehaald voor 9 euro (altijd rond de 60%, ik laat hem altijd testen) en stond aardig te stuiteren in de kroeg daarna. Daarna niks meer gepakt en savond om 11 uur wou ik gaan slapen. Normaal geen probleem als ik goeie kop thee neem voor het slapengaan, maar uiteindelijk ben ik de hele nacht wakker geweest met mijn ogen dicht. (ogen dicht en nergens aan denken is mijn manier van slapen op speed).
Vandaag had ik gelukkig vrij want ik was erg brak. Na een stevig ontbijt een 0,2 gram genomen tegen de kater. Net genoeg om geen last te hebben van de kater maar ook niet hard te gaan. Vandaag rustig aan doen en rust nemen en vanavond vroeg het bedje opzoeken.
Sommige vinden dit een rare manier en vinden dat je zo de kater alleen maar uitstelt maar voor mij heeft dit vaker geholpen.
Het is te hopen dat het nu ook helpt want ik moet t/m zaterdag werken en hoop wel een beetje actief te zijn, haha:P
Nu eerst maar weer thee drinken en televisie kijken