Speed leuk?!

Imke

Badass junkie
Het valt me op dat hier in het SPEED-gedeelte alleen maar topics geopend worden met klachten over speed, over mensen die willen stoppen, verslaafde mensen, neveneffecten,enz.. maar er zijn toch wel ook leuke dingen aan speed-gebruik? Anders zouden jullie het toch niet doen? Dus, geef mij eens een paar leuke ervaringen met speed.

MetaalKonijn

Badass junkie
Speed word je 'fucking stoer' van. Wat erg gaaf is op z'n tijd. In combinatie met drank en wiet al helemaal een grote rollercoaster van onbegrijpbare ervaringen.

MetaalKonijn

Badass junkie
Je denkt dat je alles kan hebben, scherp praten tegen iedereen, veel praten. Aan de andere kant kan je d'r ook heel stil van worden, en grauw. Je voelt je op een dikke speedrush gewoon 'de man'.

tofke

Experimenterende gebruiker
Leuk..

t probleem met speed is dat het maar leuk is en blijft als je der een beetje op een leuke manier weet mee om te gaan zeker?!

Veel laten zich vangen aan hoe meer, hoe beter & als dat niet lukt nog meer pakken!

candy

Bewuste gebruiker
voordeel! vindt ik toch; meer energie en je krijg of heb meer tijd. je slaat al wat nachten over,he! iedereen gebruikt deze tijd uiteraad anders en dit zal daarom ook wel zeer persoonlijk zijn! maar ik gebruik hem aangenaam, zeer aangenaam! :grin: :wave:

tofke

Experimenterende gebruiker
ook geen probleem mee nu!

ik heb met pep momenteel ook helemaal geen gebruik.. ervaar t zo wat zoals jij daarnet al ff zei... alles is een beetje leuker, meer tijd, ..

das ooit wel anders geweest: teveel nachtjes overslaan.. teveel tijd & nog tijd tekort komen omdat ik altijd met 100 dingen tegelijk bezig was en dan helemaal de kluts kwijt, etc etc

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Ja, dat ken ik inderdaad... (megadip, chronisch moe)
Maar nu niet meer!! Nee, ik heb superpep!!
Brandt gigantisch, maar werkt erg goed.

ZELFS SPINNEN KRIMPEN ERVAN...............

candy

Bewuste gebruiker
Pommetje H. zei:
Ja, dat ken ik inderdaad... (megadip, chronisch moe)
Maar nu niet meer!! Nee, ik heb superpep!!
Brandt gigantisch, maar werkt erg goed.

ZELFS SPINNEN KRIMPEN ERVAN...............
wees voorzichtig;geef niet teveel aan je man!!!je weet toch het is altijd het zelfde bij mannen wat KRIMP!!!NIET DOEN!!!! :flushed:

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Hahaa!!! Maar die van mij niet..
Jeetjemineetje nou, ik maak mijn borst alvast nat voor over zes weken als hij terug van zee is.
Niks krimpen, oh nee!!

candy

Bewuste gebruiker
Pommetje H. zei:
Hahaa!!! Maar die van mij niet..
Jeetjemineetje nou, ik maak mijn borst alvast nat voor over zes weken als hij terug van zee is.
Niks krimpen, oh nee!!
Wat dan?????????????????vertel!!vertel!!! :P

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Dit is eigenlijk een ander topic....
Moeten ons wel aan de regels houden lieverd...
Kom we stappen even over naar sex op speed... :wink:

Jelle Snel

Belezen gebruiker
juist! zo doe ik het ook, 2 dagen wel en dan weer een paar niet, soms hele week, Blijf je toch grotendeels die rush voelen :mrgreen:

stuikerken

Belezen gebruiker
Ik doe het meestal zo. 2 maand veel pep gebruiken, dan 2 maand niets, behalve blowen dan, zodat m'n lichaam weer wat hersteld.
Zo heb ik na dat ik 2 maand stop weer een zalig gevoel van een lijntje. :P

berbe

Bewuste gebruiker
hey is gewoon iets wat god gemaakt heeft toen hij zich wel heeeeeel gul voelde
hij dacht ik zal die aardelinge wel eens wat nieuws geve
propte ie het gedacht om speed te make in iem zen hoofd
en nu hebbe wij dus hemel op aarde
pep is vetste wat er is gewoon
is gewoon kut da jer zo moeilijk van af kan blijve
en dat je bij dagelijks gebruik als je eens zooonder zit urrrrreeeen slaapt en vreetbuie hebt die een wiet gebruiker verstomd doen staan:d

Saivy zei:
Het valt me op dat hier in het SPEED-gedeelte alleen maar topics geopend worden met klachten over speed, over mensen die willen stoppen, verslaafde mensen, neveneffecten,enz.. maar er zijn toch wel ook leuke dingen aan speed-gebruik? Anders zouden jullie het toch niet doen? Dus, geef mij eens een paar leuke ervaringen met speed.

knetterstrak staan van de limburgse pep die ik morgen heb!!

davie

Wijs gebruiker
Ik had laatst goede pep. Beetje te goed. Ben er 2 dagen van wakker gebleven en 4 dagen helemaal wazig. Ik dacht dat ik bleef hangen.

Geef mij maar sos of keta.

Moon

Bewuste gebruiker
het gevoel dat ik krijg van speed is gewoon lekker! ik heb een tijd veel gebruik maar nu gebruik ik nog af en toe en heb ik ook niet zoveel nodig om me lekker te voelen. wat ik lekker vind aan speed is dat ik er heel alert van wordt, over van alles en nog wat praat, me verbonden voel met degene met wie ik gebruik, ik voel me blij en alsof ik de hele wereld aankan.

Psilo

Bewuste gebruiker
Ik vind het een verdomd potentieel goedje.....(althans het zakje dat ik vorige week had)

Weinig ervaring verder mee maar het is qua sterkte voor mij niet te vergelijken met cocaine (maar dat kan natuurlijk aan de doseringen van beide goedjes liggen)

Maar ik vind het wel lekker. Ik wil het alleen niet in huis hebben want ik weet nu al dat het dan op gaat....
Daarbij is het voor mij de enige drugs die ik overdag zou kunnen/willen nemen.

meth666

Belezen gebruiker
In pep zit ook veel potentieel, zoveel dat je het met echt alles kan gebruiken om beter te presteren. Dat is ook het probleem, omdat dat zo makkelijk is raak je er zo verslaafd aan. En dan is het met speed presteer je normaal/ miss iets beter, zonder kun je helemaal niet meer presteren. Na mijn ervaring kan bepaalde soorten speed de gemiddelde straat cocaine wel kwa sterkte overtreffen. Maar echt dure coca van hoge kwaliteit blijft natuurlijk beter. Alleen kwa prijs en tijdsduur verhouding is het compleet klote

disaster

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:
In het begin is het leuk, maar na een tijd gebruiken krijg je alleen maar slechte ervaringen.

Mee eens!

Na de tijd dat ik speed gebruikt heb vraag ik me meestal af waarom ik het gedaan hebt.

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
meth666 zei:
In pep zit ook veel potentieel, zoveel dat je het met echt alles kan gebruiken om beter te presteren. Dat is ook het probleem, omdat dat zo makkelijk is raak je er zo verslaafd aan. En dan is het met speed presteer je normaal/ miss iets beter, zonder kun je helemaal niet meer presteren. Na mijn ervaring kan bepaalde soorten speed de gemiddelde straat cocaine wel kwa sterkte overtreffen. Maar echt dure coca van hoge kwaliteit blijft natuurlijk beter. Alleen kwa prijs en tijdsduur verhouding is het compleet klote

Huh!!! Meth666!!!

Ik dacht dat jij echt een die-hard speed-believer was....
Hier moet over nagedacht worden. :rolleyes:

meth666

Belezen gebruiker
Jah ben ik zeker mijn beste pommetje :beer:
zijn alleen de feiten, ook de slechte kanten eraan.
En coca is veel te duur en werkt te kort. Dus klote
Dus pep, every day, every night, until i die :sunglasses:

Ik merk nu toch ook (nu ik een paar maanden regelmatig speed gebruik) dat als je niet regelmatig je lichaam laat herstellen dat het fun er af is... :) de bedoeling is natuurlijk wel om je lichaam te laten herstellen :P

Bovenaan