Speed leuk?!

karton

Experimenterende gebruiker
coke is toch gewoon heel veel lekkerder dan speed.
en kan tenminste slape na coke en geen uren wakkerligge zoals bij speed.

domzel

Belezen gebruiker
ja het is vergeleken met speed lekker (ik vind dat opgeblazen gevoel in je keel maar niks btw)

waarom zou je ook wakker Liggen...?

lopen/fietsen/rijden/zuipen is toch veel aangenamer dan :)

Jelle Snel

Belezen gebruiker
op speed kun je dat ook gewoon sjaak, vindt het ook veel meer hebben. Leg me ff uit waarom mensen met coke eerst veke euries uitgeven om dronken te worden...en daarna nog 50 eurie voor voor gram coke en dan weer hop, nuchter..kun je weer geld er doorheen knallen :confused:
naja, misschien ben ik dan zo'n krent :grin:

lj_bob

Bewuste gebruiker
niet kunnen slapen is toch niet zo erg?? Er zijn legio mogelijkheden denk ik dan. Je mag mijn kamer komen opruimen.. offe, mn auto moet nog gewassen worden. Ik kan altijd een massage gebruiken. Etcetc :rolleyes:

karton

ja maar ik kan eigenlijk niets verrichten. ben dan al ne hele tijd wakker. heb in niets geen zin. wil en kan me kamer niet opruime want krijg veel te veel draaiingen als ik iets wil doen. en op een bepaald moment moet je wel slapen. speed is wel lekker ma kneem er de nadele alsmaar minder graag bij. daarom dak et bijna niemeer gebruik, alleen als je der zin in hebt dan denk je niet echt meer aan de nadele.

TeQ

Bewuste gebruiker
ik plak meestal de dag erna er nog achteraan, alleen dan met een kleine dosering zodat je 'normaal' bent. 8 uur sochtends en uurtje of 2-3 smiddags weer, en dan vroeg slapen, direct 12+ uur

XerXoX

karton zei:
ja maar ik kan eigenlijk niets verrichten. ben dan al ne hele tijd wakker. heb in niets geen zin. wil en kan me kamer niet opruime want krijg veel te veel draaiingen als ik iets wil doen. en op een bepaald moment moet je wel slapen. speed is wel lekker ma kneem er de nadele alsmaar minder graag bij. daarom dak et bijna niemeer gebruik, alleen als je der zin in hebt dan denk je niet echt meer aan de nadele.

Yup, het is prettig voor een u of 8 en dan ga je door een hel , als je van die natte speed hebt en laat drogen kan je makkelijk 24 uur wakker liggen van een paar lijntjes , dan komt die fucking afkick .Het enigste dat ik er eigenlijk goed aan vind is als je er sex op hebt met je vriendin dat is wel intens .

Geef mij maar lekkere goede coke waar ik nu aan kan geraken , aan een lekkere prijs. + je kan er lekker van slapen en je kan er nog goed op eten ook , wat ik nodig heb want ik doen aan powertraining .Op speed verlies ik gewoon veel te veel gewicht.
Ieder zen ding he

Cheers

Doodkapje

Wijs gebruiker
Nou om al door een hel te gaan na 8u lijkt me verschrikkelijk. Zo snel heb ik er (nog) geen last van, en ik ben nog maar een 'nieuwe' gebruiker.
Mijn eerste gebruik was vorig weekend en toen heb ik zwaar overdreven, was veels te leuk om mee op te houden, maar na zo 3dagen/2nachten zat ik er echt wel door en toen de dag nadien... ronduit terrible.
Dit weekend weer gebruikt maar meer met mate en geen nachten overgeslagen, maakt de afkick toch iets aangenamer hoor.

Speed is in elk geval hééééél leuk (ben zeer blij dat ik dit altijd heb afgezworen,maar nu we ervan geproefd hebben...) en ik voel me er zo slim en superieur door. Echt cool stuff maar toch opletten geblazen!!! Voor je het weet zit je weer met je neus in de snuifdoos (populair in de tijd toen mensen zich niet wasten, maar zich poederden en witte pruiken droegen. zou er toen iets gelijkaardigs in die doosjes gezeten hebben???)

Anyway speed mag er zijn!!!

karton

idd xerxox. van coke slaapte, kunde ete, ebde gene afkick.
kvoel mij natuurlijk altij wel wa kut als em uitgewerkt is ma da is ma effe.

berbe

Bewuste gebruiker
karton zei:
coke is toch gewoon heel veel lekkerder dan speed.
en kan tenminste slape na coke en geen uren wakkerligge zoals bij speed.

als je wakker ligge op speed kut vind is speed niet jouw ding

je moet van die dinge lere geniete

net zoals ook het para zijn kunne appreciere op positieve manier

anders ga je freake:d
en nee coke is niet lekkerder:confused::tongueout:

^_^

Bewuste gebruiker
Ja ik heb het zeker naar me zin nu en weet zeker straks nog meer ik vind t wel lekker. Het is zeker niet zoals xtc maar me kaken staan wel strak nu, me ogen gelukkig niet. EN ik heb echt zin om te praten enzo met mensen vet veel energie. Zeker dat ik dit nog vaker ga doen

^_^

Bewuste gebruiker
Het voelt net alsof ik opgeladen wordt zegmaar. Van die golven enzo door me lichaam. Beetje xtc. Alleen dan weer niet die euforie en liefdevolle gedachten dus xtc is wel leuker voor feest maarja aangezien ik dat maar 1 keer in de maand doe is dit wel chill zegmaar voor zo een avond als deze. Maar ik heb nu wel zin om even wat dingen te gaan doen die computer maakt me gek. Hey laterz he fijne avond

^_^

Bewuste gebruiker
Voel me trouwens kiplekker weer, was 4 uurtjes afzien. Na slapen alles weer goed. Zometeen even een lichte dosis keta testen :)

Bovenaan