speed maakt lelijk

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
ok, dus ik begin nu ook wat lelijker te worden, en k'denk er ook aan goed te verminderen zelf stoppen, ofwel alleen nog dextro

wat zou men kunnen aanradden tegen de wallen? ben een maandje geleden op verlof ggegaan, maar die kleur begint nu weg te gaan en die wallen beginnen toch wel op een drugsgebruiker te lijken.. eventueel zonnebank?

puisten? ook zonnebank?

en k'heb ook toch een andere geur, nochtans 2 x douche per dag...

en men spieren ...:( zijn die voorgoed beschadigd of zo of kunnen die na euh laten we zeggen 1 maand bijna dagelijks goed herstellen?

thx voor reactie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
speed sloopt je .....

eerst je baan en je contract en nu je uiterlijk ...

Imbra je bent niet op tijd !!!

:cry:

Northawke

Wijs gebruiker
Gewoon stoppen en alles trekt over de tijd heen weer bij. Hangt er wel vanaf hoe lang je gebruikt hebt, maar als je jezelf niet echt een wrak gemaakt hebt, dan zou je lichaam zich moeten kunnen herstellen. Gewoon gezond eten, veel water drinken en misschien inderdaad een zonnebankje voor de komende tijd.

3970

Wijs gebruiker
Speed maakt lelijk? Oh...is er ook een drug die je knap maakt dan? Dan zou die namelijk voor veel mensen verplicht in het ziekenfonds moeten!! :wink:

Maar het is volgens mij niet de drug die je lelijk maakt, maar je levenswijze. Als je niet meer gezond eet, genoeg beweegt, genoeg slaapt, eens in de zon gaat liggen, en niet genoeg sex hebt, dan ga er vanzelf als een wrak uitzien...

Moraal van het verhaal; leef gezond, en als je de drug niet aan kunt, laat hem dan voor wat het is :wave:

Hemi

Vanadesse

Wijs gebruiker
3970 zei:
Maar het is volgens mij niet de drug die je lelijk maakt, maar je levenswijze. Als je niet meer gezond eet, genoeg beweegt, genoeg slaapt, eens in de zon gaat liggen, en niet genoeg sex hebt, dan ga er vanzelf als een wrak uitzien...

Moraal van het verhaal; leef gezond, en als je de drug niet aan kunt, laat hem dan voor wat het is :wave:

Hemi
Ben ik het helemaal mee eens. Neem genoeg rust en eet/drink ook voldoende. Zelf weet je waarschijnlijk het beste waar het fout gaat in je levenswijze. Ik weet niet hoeveel je gebruikt maar afbouwen/stoppen is nooit slecht voor je!

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
ik ga ook minderen, en wellicht alleen maar dextro nemen , als ik dan eens een maandje wil doen, nu heb k echt brol die me gewoon men tanden pijn doet , en men neus ziet er ook niet al te normaal meer uit, dus nu bommeke maken indien ik nekeer wil nemen...
men laten we zeggen vriendin, was al verslaafd vroeger, en wil nu van geen drugs weten,

hoe weet je het dat ik men contract en baan kwijt ben? lysergine, idd ben vandaag ontslagen, en het is men eigen fout,

nekeer pics plaatsen in fotoalbum , eten probeer ik nog, fiets elke ochtend 30 min af en toe wat training :)

Supervlieg

Wijs gebruiker
lol, ff voor de duidelijkheid, van de dex val je net zo af of misschien zelfs wel meer als gewone amfetamine.

Gewoon dooreten en heel veel drinken en er is niks aan de hand.

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Dus al dat verval, zou te maken hebben met dat poeder? ik denk eerder dat je speed een drochreden is om wat er allemaal gebeurt. Als je niet de disipline hebt om er af te blijven op tijd en stond, is het je eigen fout. Ook een beetje die van je dealer, de kraan zou toemoeten wanneer je het begint te zien. Gaat hij op een ander ik weet het wel. Maar zo is die ééne toch al geen levensverwoester zoals ik hier nogal eens hoor.
En je spieren raken alleen beschadigd door speed als je spuit, of een vinger afkapt, tijdens het leggen. Maar je bent kilo's kwijt en massa's vocht, je metabolisme is verandert. Je bent minder sterk maar sneller, met de juiste voeding. Andere geur is normaal, jij ruikt niet anders je neius is aan het genezen? Maar das mijn perceptie.
Feel free to shoot me.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ibra_is_imba zei:
hoe weet je het dat ik men contract en baan kwijt ben? lysergine, idd ben vandaag ontslagen, en het is men eigen fout,

Uuuhh dat heb je zelf op het internet voor eeuwig weg geschreven.

Is je eigen bekentenis waarschijnlijk ben je vergeetachtihg aan het worden.

Succes ik zou accuut stoppen met die klote pep, anders kun je aansluiten bij die handvol junks die het maar niet los kunnen laten op dit forum. Dat eindigt met een opname of een totaal verkankert leventje.

Kom op Imbra .... je bent weltmeister gamen .... doe er iets aan.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ibra_is_imba zei:

Succes ik zou accuut stoppen met die klote pep, anders kun je aansluiten bij die handvol junks die het maar niet los kunnen laten op dit forum. Dat eindigt met een opname of een totaal verkankert leventje.

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
ibra_is_imba zei:

ik ga stoppen vooral voor dat meiske, ik heb net via dat gamen zaterdag een play3 gewonnen, en was zelf niet blij, het enige in men hoofd is voorlopig ofwel dat meiske en stoppen, ofwel voortdoen en niet stoppen, en ik kies voor het eerste, heb al veel fun gehad en vriendinnen genoeg, maar deze is anders, ze begrijpt me wat ik nu heb, en ze wilt me helpen, nu ga ik gewoon uitrusten, en pep alleen maar in het week end meer gebruiken ofzo,

Voor alle mensen die pep willen gebruiken om beter te werken..

NIET DOEN!!! zeker niet in een kantoor, want je gaat het nooit volhouden zonder pep te blijven werken na een tijdje

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Hee kerel,

Een goed begin is zoals deze.

Je moet erkennen dat je het van de speed hebt verloren.
Dat is de weg naar de juiste manier van denken, gewoon stoppen met die troep en je leven weer in je eigen handen nemen.

Een trots uiterlijk misstaat niemand !!

Je kan pas gaan afkicken als je 100% durft toe te geven dat je zwaar hooked bent een de stof waar je vanaf wilt.

Sommige hebben een lange tijd nodig en verneuken zichzelf goed, maar uiteindelijk moet je wel.

Stonie

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
En er is hoop! Zorg de komende maanden extra goed voor jezelf, dus goed slapen (regelmatig gaan slapen/opstaan) goed eten dus veel fruit enz. veeel water, en sporten is ook goed. Het zou helemaal geweldig zijn als je van die pep afkomt... het is zeker mogelijk. Ik ken gevallen van vrienden van me die er een tijd heel slecht uitzagen, maar toen ze gestopt zijn binnen 3 maanden echt compleet veranderde, en er echt weer goed uitzien nu!

Supervlieg

Wijs gebruiker
Geef mij je PS3 dan? Dan zal ik dankjewel zeggen :)

Nee maargoed vroeg of laat loopt elke speedgebruiker tegen de lamp. En hoe sneller, hoe minder hard die lamp aankomt :)

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
Supervlieg zei:
Geef mij je PS3 dan? Dan zal ik dankjewel zeggen :)

Nee maargoed vroeg of laat loopt elke speedgebruiker tegen de lamp. En hoe sneller, hoe minder hard die lamp aankomt :)

die ik nu heb, kan ik wisseln, had 25 gr 2 weken geleden gekocht, ongeveer de helft al op, is dat normaal, dat ik bij elk lijntje pijn aan men tanden heb? m'n neuse irriteerde, tranen in ogen, en na 1 gr of zo, beginnen te beven...
ik ga die wisselen tegen dextro...
maar die ga ikk toch alleen bewaren voor op gelegenheden, nu gewoon wat ontspannen, pees 2008 komt volgende week uit, en heb al plannen huhu, vandaag is m'n laatste dag met die pep, vanaf morgen zet ik die pot tot ik m'n dealeur kan zien..

hier wat pics, van wanneer ik net van benidorm terug kwam(clean zonder weed gedurende 3 weken) alleen heel erg veel gezopen en wat fun met scandinavishe meiskes: p
http://img141.imageshack.us/img141/976/image144so4.jpg
net na men 2de verlof, in turkije, vond alcohol niet genoeg en nam dus elke nacht speed, en eigenlijk had ik in benidorm toch wel 2x meer meiskes achter af bekeken(vanaf dan elke dag bijna gebruikt)

http://img221.imageshack.us/my.php?imag ... 718vl8.jpg
toen ging alles goed, denkte nog helder, nu , wanneer ik met men meiske praat, praat ikanders, ik zeg dingen die ik normaal niet wil zeggen of zo. ma bon daarom ook, verminderen of eventueel een paar maanden niets...
das gisteren,.. sorry, maar in men kamer heb ik geen airco of zo,dus t'shirt uit sorry^^
http://img141.imageshack.us/img141/9673 ... 046hm1.jpg

en deze was gisteren nacht, rond 1 uur, wanneer ik weeral een tegenslag te horen kreeg...
sorry, gaypauze, en sorry al men broeken zakken af... van men 94 kgblijft er ook maar 85 kg meer over, maar, dat vind ik niet erg,
een schone kopje gekregen van mama en papa, , maar naar de kloten doen dat vind ike rg...
men neus was voor men gebruik wel wat dikker dan een normale neus, maar nu is het bijna een neus van ne neger lol..
maar vandaag, gepland om 12 u te gaan trainen in brussel, zonnebank, + vrienden bezoeken...
en met de trein door men broer :angry:

http://img141.imageshack.us/img141/9533 ... 058fm1.jpg

en t'valt niet mee.. net werk verloren

nu heeft men broer nog men auto naar de kloten gereden..., :(

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
ibra_is_imba zei:
lysergine25 zei:
ibra_is_imba zei:

ik ga stoppen vooral voor dat meiske, ik heb net via dat gamen zaterdag een play3 gewonnen, en was zelf niet blij, het enige in men hoofd is voorlopig ofwel dat meiske en stoppen, ofwel voortdoen en niet stoppen, en ik kies voor het eerste, heb al veel fun gehad en vriendinnen genoeg, maar deze is anders, ze begrijpt me wat ik nu heb, en ze wilt me helpen, nu ga ik gewoon uitrusten, en pep alleen maar in het week end meer gebruiken ofzo,

Voor alle mensen die pep willen gebruiken om beter te werken..

NIET DOEN!!! zeker niet in een kantoor, want je gaat het nooit volhouden zonder pep te blijven werken na een tijdje

ook was er een collega, van 28 jr, ik kwam er echt goed mee overheen, en die had dat de laatste 2 weken gemerkt dat ik he tnam, k'zatgewoon m'n werk te doen , maar wanneer ik één nacht helemaal niet slaapte ,dacht ik altijd dat die mij uitlachte, aan het praten was,

imaar ze praate niet over me, ...

ben nu net 22 jr, had geld voor het grijpen (heb gelukkig wat opzij gezet) want men broer, die studeert nog en die auto ga ik natuurlijk mogen voorschieten, maar ik weet ook dat dit zo niet verder kan, ,nu eens vragen voor die speed, te wisselen met dextro, en alleen gebruiken in discotheek of zo

Northawke

Wijs gebruiker
Persoonlijk zou ik zeggen, kap er helemaal mee. Als je er op je werk al niet meer vanaf kon blijven, waarom denk je dan dat het wel gaat lukken om alleen in de weekenden te gebruiken? Laat het gewoon eerst ff zitten.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
dextro .... was dat dan ?

dexetrine en speed is volgens mij ongeveer hetzelfde namelijk PEP.

Dus die dextro zou ik ook maar niet meer nemen een jaartje lang.

Groetjes

Stonie

Carlitos

Badass junkie
Je kan beter idd niet meer in de weekenden nemen..
Telkens als ik drugs gebruik dan weet ik weer hoe lekker het is en dan wil je gauw meer/weer.

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
Northawke zei:
Persoonlijk zou ik zeggen, kap er helemaal mee. Als je er op je werk al niet meer vanaf kon blijven, waarom denk je dan dat het wel gaat lukken om alleen in de weekenden te gebruiken? Laat het gewoon eerst ff zitten.

in de week enden nam ik alleen wanneer ik uit ging, ik heb speed niet nodig om in de dag fun te hebben,..., doe toernooien of wel nu dat ik dat meiske ken met haar zijn. en die merkt meteen wanneer ik neem of niet... toch wel een voordeel, om er minder te nemen :)

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
quotethemadraven zei:
Dus al dat verval, zou te maken hebben met dat poeder? ik denk eerder dat je speed een drochreden is om wat er allemaal gebeurt. Als je niet de disipline hebt om er af te blijven op tijd en stond, is het je eigen fout. Ook een beetje die van je dealer, de kraan zou toemoeten wanneer je het begint te zien. Gaat hij op een ander ik weet het wel. Maar zo is die ééne toch al geen levensverwoester zoals ik hier nogal eens hoor.
En je spieren raken alleen beschadigd door speed als je spuit, of een vinger afkapt, tijdens het leggen. Maar je bent kilo's kwijt en massa's vocht, je metabolisme is verandert. Je bent minder sterk maar sneller, met de juiste voeding. Andere geur is normaal, jij ruikt niet anders je neius is aan het genezen? Maar das mijn perceptie.
Feel free to shoot me.

ben niet echt iemand die elke dag vet eten, ik let nog altijd op men eten, veel proteine eten, gewoon 5000 kaloerien en 7 keer eten gelijk vroeger dat gaat niet meer lol, zit nu zelf max rond 2000 of zo, maar je hebt gelijk nu dat ik effe niet meer werk kan ik me wat herpakken samen met vrienden wat jointjes roken en wanneer ik s'avond's moe ben dan ook slapen.. wat ik niet altijd deed tijdens men werkweek, k'wou gewoon de uren dat ik werkte , de nacht inhalen met dat videospel of uit te gaan, en uitgaan ga ik nu ook minderen, af en toe wel eens stiekem met vrienden of zo, of anders met haar erbij we will see^^

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
hmm, tja echt depri voel ik me niet wel moe, want , gisteren was laatste keer.
en volgende week wil ik al gaan solliciteren, want geld... tja dat gaat zo vlug op aan alles en nog wat. en t'moet wel kunnen zonder te werken, zat op men vorig werk ook niet echt met leeftijdsgenoten, en tja je kon der wel meepraten maar zo saaie dingskes,

heb nog ephedrine liggen indien ike cht moe ben, tja is ook wel brol, maar zal wel goed zijn voor in de dag

ik bedank toch iedereen voor de tips,

maar wat ga ik mogen verwachten een maal alles echt uit men lichaam is..? ben moe ok, voel me niet echt anders, heb ook al geblowd dus voila.

maar ik ben ook nog jong, en wil ook wel nog wat genieten. maar niet zoals deze maand, hieruit kan ik wel leren, heb hier ook wel wat kapot gemaakt, zelf al is het niet met opzet.

een junk ga ik nooit worden, dat weet ik, dat gaan men vrienden niet toelaten, ook men familie niet, had gewoon van de maand een dip, zo echt een slecht moment in je leven

heb tot april eigenlijk altijd happy geweest, heb toen een van menb este vrienden verloren, heb toen gekapt met men vorige werk, zat alle dagen thuis en tja dat was tot juli toen ben ik op verlof gegaan met vrienden en heb ik me kunnen herpakken, maar erna,weer pech, men ma was al redelijk ziek, en heeft in juli 4 hartaanvallen overleefd, men broer die geldproblemen en weedprobleem had vooral. nu nog altijd. ik die dan naar halle verhuist was is toch 35 min van waar ik vroeger woonde, en na m'n werk in het begin ging ik gewoon fitnessen , of zo, maar ik zag ze minder en minder, heb toen ook andere mensen lere n kennen, dan met speed begonnen, in het begin was het wel leuk, één klein lijntje en je was goed voor heel de nacht zonder te moeten drinken. nu gisteren was men laatste lijntje, maaar dat dat lijntje was één van de 20 op die dag of zo, (en minstens het dubbele) en t'begint ook wel wat te kosten eh, bijna 12 gr op laten we zeggen 11 van de 15 dagen, is gewoon overdreven. ik doe het niet alleen voor mezelf maar ook voor dat meiske, eerste keer dat ik nekeer niet de onnozele wil uithangen en echt met iemand wat wil opbouwen ^^. maar eerst dus nu minderen, bijna stoppen..., maar toch die pep gaan omwisselen, dan aan men broer geven (die woont niet bij mij) dat hij die gewoon in de diepvries bij hem zet, hij heeft het al geproefd, en hij vind het niet zijn ding ^^

maar eerst, pes 2008 spelen, en daar kan ik dus echt wel dagen op zitten, vooral in het begin.

nog iemand die dat spel speelt eventueel?

Northawke

Wijs gebruiker
ibra_is_imba zei:
Northawke zei:

in de week enden nam ik alleen wanneer ik uit ging, ik heb speed niet nodig om in de dag fun te hebben,..., doe toernooien of wel nu dat ik dat meiske ken met haar zijn. en die merkt meteen wanneer ik neem of niet... toch wel een voordeel, om er minder te nemen :)

Tja, je bent zelf over het algemeen de beste persoon om je situatie in te schatten. :) Ik hoop in ieder geval dat het verder goed met je gaat. Veel success!

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Neem extra vitaminen, veel en gezond eten, extra zout, veel slapen en je bent er weer bovenop. Ik doe dit altijd voor, tijdens en na speedgebruik, en ik merk nauwelijk iets van een slecht gevoel nadien. Ik neem niet elke dag, vroeger wel. De laatste tijd is het in het weekend.

En voor de wallen, klinkt misschien belachelijk, maar kijk eens in de beautykit van je vriendin ofzo, de kans dat er een wallen-zalfje of zalfje voor rond de ogen inligt bestaat, en die dingen helpen redelijk goed. eigen ervaring xD

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Misschien dat het je opvrolijkt: ik vind je niet lelijk op geen van die foto's die je hebt geplaatst :openmouth:

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
TechNora zei:
Misschien dat het je opvrolijkt: ik vind je niet lelijk op geen van die foto's die je hebt geplaatst :openmouth:
mja een beetje.. :openmouth: ,
al vandaag met sport herbegonnen, die hartkloppingen...
toch nog een week wachten voor te herdoen..

Wausly007

Newbie
ibra_is_imba zei:
TechNora zei:

hej ik speel ook pes 2008 ik wil wel een keer meedoen aan een toernooi ofzo weet jij meer?

DreamWeaver

Badass junkie
Wausly007 zei:
ibra_is_imba zei:
TechNora zei:

hej ik speel ook pes 2008 ik wil wel een keer meedoen aan een toernooi ofzo weet jij meer?

Vriend, dit is een drugsforum. Dus tenzij jij Pro Evo speelt nadat je je neus hebt gepoederd raad ik je aan een PES forum te zoeken :wink:

frankiekrak

Experimenterende gebruiker
lelijk ben je niet hoor hadt echt een drugskop verwacht maar viel zeer goed mee :beer: gwn stoppen met dat spul :beer:

Bovenaan