Speed meej een kleurke

Jeller

Badass junkie
slipperman zei:
roaren* zei:
nja heb toch al veel witte spiid had, en denk twee keer gele, en maten van me hebben ook al es hele had, en die vonnek echt wel super goed, khad zelf een beetje het gevoel dat ek op de pillen zat...
Je zegt het eigenlijk zelf al: khad zelf een beetje het gevoel dat ek op de pillen zat
Hier is het ook in de omloop kapot gestampte xtc pillen ----> Speed met een kleurtje. Goedkoper :wink:
volgens mij gebeurd dit niet hoor, want pillen zijn duurder

creatic

Newbie
Het kleurke heeft inderdaad niets te maken met de kwaliteit. Je kan roze racepep hebben en slechte witte, maar dit kan ook omgekeerd zijn.
De kleur hangt gewoon af van het proces waarmee het gemaakt is (er zijn 1001 processen met verschillende producten).
Volgens mij duid de roze kleur op de aanwezigheid van fosfor tijdens het proces (het rode kopje van ene alumette wordt er afgeschraapt en dan heb je het).
Als men de fosfor er niet goed uitfiltert blijft een roze schijn over, wat geen invloed heeft op kwaliteit.

Over die pasta: Alle speed komt voor in pasta, maar mits dit niet echt snuifbaar is zal je dit ook niet veel zien. Bij speed geld meestal hoe natter, hoe beter, wat ook ineens verklaart waarom de pasta zeer goed is.

flash kieke

Wijs gebruiker
creatic zei:
Het kleurke heeft inderdaad niets te maken met de kwaliteit. Je kan roze racepep hebben en slechte witte, maar dit kan ook omgekeerd zijn.
De kleur hangt gewoon af van het proces waarmee het gemaakt is (er zijn 1001 processen met verschillende producten).
Volgens mij duid de roze kleur op de aanwezigheid van fosfor tijdens het proces (het rode kopje van ene alumette wordt er afgeschraapt en dan heb je het).
Als men de fosfor er niet goed uitfiltert blijft een roze schijn over, wat geen invloed heeft op kwaliteit.

Over die pasta: Alle speed komt voor in pasta, maar mits dit niet echt snuifbaar is zal je dit ook niet veel zien. Bij speed geld meestal hoe natter, hoe beter, wat ook ineens verklaart waarom de pasta zeer goed is.

Als ik speed rechtstreeks van den blok koop,is het natte.
En laat em alty eerst drogen voor ik hem in een zakje doe.

En hoe witter de speed ,hoe beter.

creatic

Newbie
Snuif uw speed maar eens vers op (beetje gedroogd) en laat een deel drogen tot ie echt droog is (bv 24 laten liggen). Snuif die de week erna maar eens op dan zal je wel merken wat het verschil is.

creatic

Newbie
ik betwijfel het.

Als de speed droog is krijg je makkelijk ene gram binne, wat verspilling is want met een gram in natte(re) vorm kom je wel wat langer toe.
Van waar zijt gij (ben ok van a'pen)

boy

Bewuste gebruiker
creatic zei:
Snuif uw speed maar eens vers op (beetje gedroogd) en laat een deel drogen tot ie echt droog is (bv 24 laten liggen). Snuif die de week erna maar eens op dan zal je wel merken wat het verschil is.
Waar haal jij je spul eigenlijk? (bn namelijk ook van a'pen) Stuur maar PB

Een week laten liggen (goed bewaard) moet in principe niks uitmaken. Speed is hartstikke stabiel en de kwaliteit neemt vrijwel niet af als je het goed bewaart.

Het is niet zoals veel zeggen dat je na een week of een maand er niks meer van voelt.

creatic

Newbie
Je vemeld er wel bij dat hij goed bewaard is, waardoor hij waarschijnlijk niet/minder uitdroogt.
Als je hem in een papiertje stopt zul je ook wel merken dat hij niet zo hard 'kickt' dan wanneer je hem in plastic hebt bewaard. Je blijft er natuurlijk altijd iets van voelen.

PS: Dit zijn mijn (en mijn vrienden hun) bevindingen; ik heb hier geen wetenschappelijke uitleg over tegengekomen. Als ik het tegenkom laat ik het wel weten

boy

Bewuste gebruiker
Daar heb je wel gelijk hoor. In een sealtje bewaar je het natuurlijk niet onder de perfecte omstandigheden, dus de kwaliteit zal wel afnemen (door extra warmte, licht, lucht en mogelijk vocht ofzo).

Als je het in een afgesloten zakje in je kast legt, dan zal de kwaliteit niet zo snel afnemen. Als je het echt om het bewaren wilt doen, dan kan je het nog in de vriezer leggen ook.

cunt

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
creatic zei:

wat een bijgeloof toch allemaal .. "hoe blauwer de pil hoe meer mdma" yeahhh right.

creatic

Newbie
tis inderdaad wa bijgeloof maar ergens heeft hij wel gelijk in dat 'hoe witter, hoe beter'.
Zoals ik al zei duid de kleur op hoe het is gemaakt en met welke stoffen e, als er niet goed gefilterd is (of ne slechte wash van de pseudo) dan heeft em een kleurke. Is hij wit dan is hij meestal ook zuiverder (minder contaminanten), maar ik geloof niet dat je hier iets van merkt.

Kheb een beetje onderzoek gedaan en blijkt dat speed in vele kleuren voorkomt.

Rood: fosfor
Groen: koper (komt meestal van het reservoir waarin wordt gekookt)
bruin: roest (komt zelden voor)
geel wete ik niet meer

S ][Nickname][

Experimenterende gebruiker
cunt zei:
flash kieke zei:
creatic zei:

wat een bijgeloof toch allemaal .. "hoe blauwer de pil hoe meer mdma" yeahhh right.

heeft hij wel gelijk in, een roze of gele kleur geeft aan dat er een hoger/lager % van een stof (ben de naam kwijt) in zit dan dat hoort

boy

Bewuste gebruiker
creatic zei:
tis inderdaad wa bijgeloof maar ergens heeft hij wel gelijk in dat 'hoe witter, hoe beter'.
Zoals ik al zei duid de kleur op hoe het is gemaakt en met welke stoffen e, als er niet goed gefilterd is (of ne slechte wash van de pseudo) dan heeft em een kleurke. Is hij wit dan is hij meestal ook zuiverder (minder contaminanten), maar ik geloof niet dat je hier iets van merkt.

Kheb een beetje onderzoek gedaan en blijkt dat speed in vele kleuren voorkomt.

Rood: fosfor
Groen: koper (komt meestal van het reservoir waarin wordt gekookt)
bruin: roest (komt zelden voor)
geel wete ik niet meer

Geel komt door slechte destillatie, als ik het me goed herinner. Gewoon rottende speed om het makkelijk te zeggen.

zommes

Badass junkie
Ik heb wel goeie ervaring met roze pasta...

De gele speed die ik ooit had was wel ok qua werking, maar echt te smerig om te snuiven. Was hoogstwaarschijnlijk fout gespoeld met aceton ofzo, niet normaal hoe ranzig die troep was.

Frisko

Badass junkie
pepper zei:
heefd een van jullie al eens btw van het merk ''snowseal'' gehoord?
lol ja

men neme een wit blinkend papiertje(zonder inkt) en vierkant...
bv 10 x 10
men plooien dat in een 3 hoek(dus overhoeks gelijk)
dan steekt men het ene hoekje in het andere tot je een soort envelopje krijgt,dan plooi je het zodanig dat je een sealtje hebt...
dus is je troep gesealed...het is dicht!

snowseal is gewoon een merk van sealtjes met het snowseal logo erop dus... :grin:

Frisko

Badass junkie
schranziewanzie zei:
Deranged zei:
Die groene en paarse ketchup had ik het ook niet zo mee.
gelijk hier in belgie
blauwe mayonaise smaakt hetzelfde ma echt goor voor te eten
groene ketchup is anders toch goed te eten,en vind het bijna knal hetzelfde smaken dan de gewone curry kethchup van heinz... :P

Psykaholik

Wijs gebruiker
Frisko zei:
schranziewanzie zei:
Deranged zei:
Die groene en paarse ketchup had ik het ook niet zo mee.
gelijk hier in belgie
blauwe mayonaise smaakt hetzelfde ma echt goor voor te eten
groene ketchup is anders toch goed te eten,en vind het bijna knal hetzelfde smaken dan de gewone curry kethchup van heinz... :P
jaja ma alleen da gedacht al
ketchup hoort rood te zijn en nie groen

megamold

roze speed hoort normaalgezien tot de beste van alle speed
deze brandt gelijk napalm in de neusgaten maar als ik 1 lijntje roze speed leg evengroot als een lijntje witte ben ik veel te scheef voor nog iets gedaan te krijge :mrgreen:

Frisko

Badass junkie
megamold zei:
deze brandt gelijk napalm in de neusgaten maar als ik 1 lijntje roze speed leg evengroot als een lijntje witte ben ik veel te scheef voor nog iets gedaan te krijge :mrgreen:
neej
kan niet
is niet
mag niet
dat die roze beter was wil gewoon zeggen dat het betere speed was...
speed is wit van kleur!! :)

megamold

Frisko zei:
megamold zei:
neej
kan niet
is niet
mag niet

kan goed zijn ik weet alleen da de roze die ik had gehad extreem veel beter was als alle witte die ik ooit heb gebruikt :grin:

JewCookie

Wijs gebruiker
megamold zei:
Frisko zei:
megamold zei:
neej
kan niet
is niet
mag niet

kan goed zijn ik weet alleen da de roze die ik had gehad extreem veel beter was als alle witte die ik ooit heb gebruikt :grin:

moet je zoeken naar sterke witte.. :wave:

crazy jack

Deranged zei:
Over flauwekul gesproken. Wat vindt jij hiervan? Ik zie het nut er niet van in en als het echt zou moeten zou gele nog wel gaan maar roze gaat me toch iets te ver. Het idee van roze poeder snuiven doet het hem helemaal niet voor mij. Het liefst heb ik natuurlijk gewoon wit, jeugdsentiment ofzo. :smoke:

kleuren zat met speed,geel ,wit,roze en bruin,hoewel t de laatste tyd met een kleurstof wordt gekleurd.14 jaar geleden had je nog de ''echte''roze speed,die ook echt sterker was dan de witte of de gele speed.ik heb een tydje geleden ook ''roze''speed genomen,en daar werdt ik wouser van als de witte.ligt er echt aan waar je t haalt,ik haal t altyd bij een betrouwbare dealer ergens in rotterdam,die ik persoonlijk al 15 jaar lang ken,dus diegene zal me zeker geen rotzooi aansmeren.....

boy

Bewuste gebruiker
Roze kan nooit beter zijn dan wit. In de praktijk is kleur vaak geen indicatie voor kwaliteit, maar in theorie is de meest zuivere vorm van amfetamine-sulfaat een wit vast poeder. Elke afwijking daarvan duidt op een onzuiverheid.

Frisko

Badass junkie
boy zei:
Roze kan nooit beter zijn dan wit. In de praktijk is kleur vaak geen indicatie voor kwaliteit, maar in theorie is de meest zuivere vorm van amfetamine-sulfaat een wit vast poeder. Elke afwijking daarvan duidt op een onzuiverheid.
idd :)

flash kieke

Wijs gebruiker
Als je gekleurde pep hebt,da ga je rapper flashe,en met echt goeie(witte)pep heb je een echt pep gevoel,wat je bij roze,gele,...minder hebt,maar wel bij roze,gele,...ga je meer een flash gevoel hebben.

flash kieke

Wijs gebruiker
heb vanacht nog een gram pep gekocht(gele)En leg daar een goei grote lijn van wat ik normaal alty gewoon ben.Ik snuif dat op,het deed meer pijn,het gaf je wel energie maar veeeeel minder dan de witte goeie pep dat ik alty heb.En ik had meer zoon gevoel dat ik onder de pillen zat.(en een hevig gevoel)

Dus voor echt wakker te blijven kun je best bijna volledige pure pep kopen,en als je meer wilt spacen dan kun je beter gaan voor de gele of ..pep

The SpinDoctor

Deranged zei:
Over flauwekul gesproken. Wat vindt jij hiervan? Ik zie het nut er niet van in en als het echt zou moeten zou gele nog wel gaan maar roze gaat me toch iets te ver. Het idee van roze poeder snuiven doet het hem helemaal niet voor mij. Het liefst heb ik natuurlijk gewoon wit, jeugdsentiment ofzo. :smoke:

Het is de laatste tijd witte wat de klok slaat. Maar in het begin (10 jaar geleden) was het meestal roze of geel, zie het bezwaar niet......
Verandering van spijs doet eten (snuiven) hehehehe

The SpinDoctor

flash kieke zei:
heb vanacht nog een gram pep gekocht(gele)En leg daar een goei grote lijn van wat ik normaal alty gewoon ben.Ik snuif dat op,het deed meer pijn,het gaf je wel energie maar veeeeel minder dan de witte goeie pep dat ik alty heb.En ik had meer zoon gevoel dat ik onder de pillen zat.(en een hevig gevoel)

Dus voor echt wakker te blijven kun je best bijna volledige pure pep kopen,en als je meer wilt spacen dan kun je beter gaan voor de gele of ..pep

Heeft er geen reet mee te maken, leg witte pep maar eens op geel papiertje, tijdje laten trekken en viola

buzzy

Badass junkie
Ik heb ook wel eens roze pep gehad, de eerste gedachte die in me op kwam was dat zoete snoep poeder dat je vroeger in de jaren 90 had (misschien nu nog wel) in zo'n transparant gekleurd rietje met een dopje erop :P Misschien dan mensen dat nog herinneren :tearsofjoy:

The SpinDoctor

flash kieke zei:
Als je gekleurde pep hebt,da ga je rapper flashe,en met echt goeie(witte)pep heb je een echt pep gevoel,wat je bij roze,gele,...minder hebt,maar wel bij roze,gele,...ga je meer een flash gevoel hebben.

Hoort niet zo te zijn, misschien neem je te weinig? :grin:

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
Kleur heeft er niets mee te maken. speed is gewoon sterk absorberend.

Als je kristallen hebt, maar dan echt goede brokken danzie je echt de pareltjes water vormen.

nu was het idd zodat vroeger (+-10jaar terug) 1 soort speed kenmerkend was door zen roze kleur. en dat was numero uno. Gewoon eenvorm van marketing zeg maar, want enige wat ze deden was er roze kleurstof in laten trekken.

Nu doet eender wie dat en is kleur al lang geen herkeningspunt meer.

cunt

Wijs gebruiker
buzzy zei:
Ik heb ook wel eens roze pep gehad, de eerste gedachte die in me op kwam was dat zoete snoep poeder dat je vroeger in de jaren 90 had (misschien nu nog wel) in zo'n transparant gekleurd rietje met een dopje erop :P Misschien dan mensen dat nog herinneren :tearsofjoy:
salmiak heet dat, is er nog steeds overigens, zag het laatst in de snackbar liggen :grin:

S ][Nickname][

spliffsnatcher zei:
nu was het idd zodat vroeger (+-10jaar terug) 1 soort speed kenmerkend was door zen roze kleur. en dat was numero uno. Gewoon eenvorm van marketing zeg maar, want enige wat ze deden was er roze kleurstof in laten trekken.

ik kan jou verzekeren dat ze dat niet express deden, en dat het geen kleurstof is :wink:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
spliffsnatcher zei:
Kleur heeft er niets mee te maken. speed is gewoon sterk absorberend.

Als je kristallen hebt, maar dan echt goede brokken danzie je echt de pareltjes water vormen.

Nu doet eender wie dat en is kleur al lang geen herkeningspunt meer.

Ik kwam 10 jaar geleden voor het eerst ook roze pep tegen in NLD,ik herinner me ook dat ie heel sterk was met wel iets ander effect dan de overige varianten pep.Kleurtje zegt normaal niks natuurlijk maar marketing zou idd een goeie zijn om deze toen ff op de markt te droppen.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
S ][Nickname][ zei:
spliffsnatcher zei:

ik kan jou verzekeren dat ze dat niet express deden, en dat het geen kleurstof is :wink:

Leg uit..want marketing ligt mij ook voor de hand,nogal riskant om een gangbare pep aan te bieden met een gek kleurtje,voor hetzelfde geld wil niemand hem.

Maar je weet meer? vertel..ben nieuwsgierig.

buzzy

Badass junkie
cunt zei:
buzzy zei:
salmiak heet dat, is er nog steeds overigens, zag het laatst in de snackbar liggen :grin:

Wat zou zo'n rietje een geweldig opberg ding zijn voor je pep :) even het dopje los je strooit er heel voorzichtig een lijntje mee, andere kant losknippen en je heb meteen een snuifbuissie :grin: maar jongelui ik zal even een lekkere snaak draaien he laterrrrr :wave:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
buzzy zei:
cunt zei:
buzzy zei:

Wat zou zo'n rietje een geweldig opberg ding zijn voor je pep :) even het dopje los je strooit er heel voorzichtig een lijntje mee, andere kant losknippen en je heb meteen een snuifbuissie :grin: maar jongelui ik zal even een lekkere snaak draaien he laterrrrr :wave:

Voor pep is toch je sleutel genoeg? ff puntje....hopsakee...
Vind buisje meer voor sos als je echt de tijd er voor neemt en een lekkere dikke legt op bv een spiegel...maarja dan nog,doorgewinterde nemen toch meestal een pasje/munt of sleutelpunt omdat ze op plaatsen verkeren waar je geen atributen bij je kan en wil hebben.

Bovenaan