Speed meej een kleurke

Deranged

Badass junkie
Over flauwekul gesproken. Wat vindt jij hiervan? Ik zie het nut er niet van in en als het echt zou moeten zou gele nog wel gaan maar roze gaat me toch iets te ver. Het idee van roze poeder snuiven doet het hem helemaal niet voor mij. Het liefst heb ik natuurlijk gewoon wit, jeugdsentiment ofzo. :smoke:

Mac...

Badass junkie
Nja heb m ook het liefst witter dan wit. Iedere andere kleur wijst op een ingrediënt wat er niet in hoeft te zitten.

BUBBS

Experimenterende gebruiker
Ik heb mij al altijd laten wijs maken dat roze speed juist een van de beste is , het zou namelijk pasta zijn . IK zelf heb al 2 maal roze gehad en het was nog altijd een van de beste . :)

Greetz Bubbs :wink:

Deranged

Badass junkie
Ik hoor juist dat het helemaal niks zegt over de kwaliteit en het gewoon kleurstoffen zijn. Vind dit ook wel het meest aannemelijk eigenlijk.

Mac...

Badass junkie
Nja geloof ook niet dat de ene kleur voor de ene inname is en de andere kleur voor de andere.

roaren*

Bewuste gebruiker
nja heb toch al veel witte spiid had, en denk twee keer gele, en maten van me hebben ook al es hele had, en die vonnek echt wel super goed, khad zelf een beetje het gevoel dat ek op de pillen zat...

Chimera

Bewuste gebruiker
een kleurtje erin is meer troep erin

lijkt me trouwens gewoon eng om roze speed te snuiven...

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
gewoon wit.
Als ik roze speed zou snuiven zou ik het idee hebben dak oogschaduw ofzo aant snuiven ben :confused: .
Hoe kom ut eik dat er verschil in de kleur zit?

flash kieke

Wijs gebruiker
ik heb eens 1 keer pasta speed gekocht en het was roos,en voor de rest dat ik is pasta speed heb gekregen was het ook roos.

mss dat het door het vocht verkleurd :mrgreen:

platypus

Belezen gebruiker
heb wel eens gehoord over gele terror :smilingimp:
die gast via wie ik altijd pep kreeg had dat ook en dat scheen echt kei en keihard te zijn...

waarschijnlijk gaat het vooral om de suggestie van het kleurtje, van WOOOOOOOW HET IS ROZE IK GA HAAAAAAAAAAARD

roaren*

Bewuste gebruiker
die keer dat ek gele had, was hij egt super nat, kdroogde hem en hoe droger hij wierd, hoe minder geel et was, maar toe hij helemaal droog was, zat er nog altijd een geel tintje aan

nouja ik blijf er nog altijd bij, gele speed roxxxx :mrgreen:

Obsessed

Belezen gebruiker
flash kieke zei:
ik heb eens 1 keer pasta speed gekocht en het was roos,en voor de rest dat ik is pasta speed heb gekregen was het ook roos.

mss dat het door het vocht verkleurd :mrgreen:

Sexy kleurtje hé :grin: Ik zou alleen maar iets snuiven wat er wit uitziet :P

roaren*

Bewuste gebruiker
oké, zal ek effe een TL-lamp gaan pletten, en die kun je ook gaan opsnuiven .. is tog ook wit hé :wink:

Frisko

Badass junkie
heb gele,witte en roze al gehad,de gele vond ik toch het beste eruit...maar dit is 3j geleden en toen vond ik de speed sowieso al stukken beter als de bucht die je nu krijgt,of het moet aan mn eigen tollerantie liggen!,maar dat denk ik niet,want ben niet zo zeer een speedfanaat,.maar weet iemand als je tollerantie voor pillen omhoog gaat,dit ook automatischerwijze voor speed is AL DAN NIET??

mzzl

Wortel

Bewuste gebruiker
roaren* zei:
nja heb toch al veel witte spiid had, en denk twee keer gele, en maten van me hebben ook al es hele had, en die vonnek echt wel super goed, khad zelf een beetje het gevoel dat ek op de pillen zat...
Je zegt het eigenlijk zelf al: khad zelf een beetje het gevoel dat ek op de pillen zat
Hier is het ook in de omloop kapot gestampte xtc pillen ----> Speed met een kleurtje. Goedkoper :wink:

Wortel

Bewuste gebruiker
roaren* zei:
oké, zal ek effe een TL-lamp gaan pletten, en die kun je ook gaan opsnuiven .. is tog ook wit hé :wink:
In Roosendaal is er ook veel speed (tl buizen) in de omloop geweest. Bekende van me had speed gekocht laten drogen en tada tl buis....

Frisko

Badass junkie
slipperman zei:
roaren* zei:
Je zegt het eigenlijk zelf al: khad zelf een beetje het gevoel dat ek op de pillen zat
Hier is het ook in de omloop kapot gestampte xtc pillen ----> Speed met een kleurtje. Goedkoper :wink:
goeie pillen snuiven brand als een ouwehoer in je neus man,pure mdma ook :openmouth: :openmouth: echt goor :(
maar platgestampte pillen...dat ziet/ruikt toch het kleinste kind!!??bwvs...

Wortel

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
slipperman zei:
roaren* zei:
goeie pillen snuiven brand als een ouwehoer in je neus man,pure mdma ook :openmouth: :openmouth: echt goor :(
Geen idee ik heb alleen xtc gebruikt. Maar ik ken mensen die zijn opgelicht door platgestampte xtc te kopen als speed :grin:

boy

Bewuste gebruiker
Naja opgelicht, in principe kan je dan zelfs winst maken. Een losse pil kost toch al enkele euro's, en je hebt toch al snel vier, vijf of zes pillen nodig voor een gram.

roaren*

Bewuste gebruiker
slipperman zei:
roaren* zei:

nenee, kweet wel het verschil tussen een pil snuiven en speed hoor :wink:

Frisko

Badass junkie
slipperman zei:
Frisko zei:
slipperman zei:
roaren* zei:
Geen idee ik heb alleen xtc gebruikt. Maar ik ken mensen die zijn opgelicht door platgestampte xtc te kopen als speed :grin:
lompe mensen imho dan :)

A

Anonymous

Gast
Ik denk dat ze met een kleurstof een 'impurity' te proberen te verbergen. Who knows?

misssloca

Roze speed is de PINK PANTER speed :P en inderdaad een van de beste speed die er is. Maar vaak wordt deze ook geimiteerd door een roze kleurstof!!!! Heb hem zelf gehad en was SUPER maar moeilijk aan te komen. Aan speed wordt vaak een kleurtje gegeven net als xtc pillen ik heb zelfs gehoord van blauwe speed doet mij denken aan de blauwe mitsu's die er helaas niet meer zijn maar zal het zelf niet snel gaan snuiven tis net als paarse aardappels eten denk ik zit tussen de oren

Wortel

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Nja heb m ook het liefst witter dan wit. Iedere andere kleur wijst op een ingrediënt wat er niet in hoeft te zitten.
In een mooi lapje vlees zit tegenwoordig al kleurstoffen voor dat extra rood :wink:

Deranged

Badass junkie
Vorige week zei mijn locale amfetamineboer ineens trots ''ik heb de gele weer'' Wat weer? Dacht ik, ik was juist altijd zo blij dat hij gewoon spierwitte shit had omdat ik dat uit principe het liefst snuif. Ik was blij dat het iig geen roze was maar toch baalde ik er best van. Wit is een neutrale kleur en een perfecte kleur voor poeder om dat je neus ingaaten een ander blij kleurtje eraan toevoegen is echt volkomen zinloos. Tijd teveel? Vraag me echt af waarom fabrikanten dit doen. De enige reden met enige zin die ik kan bedenken is om mensen te misleiden. En soms werkt het, een aantal keer heb ik mensen al horen beweren dat een bepaalde speed ''goed'' was met als enige argument ''hij is geel man''. Ik weet het eigenlijk nog niet eens voor 100% zeker maar ik ben geneigd te zeggen dat de kleur niks met de speed zelf te maken heeft en om een of andere duistere reden bewust aan het hele.gebeuren is toegevoegd. Ergens doet het me wel denken aan die paarse en groene ketchup die er een paar jaar terug was. Daar had ik ook moeite mee als het op m'n hamburger zat ookal smaakte het hetzelfde. De reden daarvan was een ''grapje'', ''een íllegale door de maatschappij gediscrimineerde hard drug'' lijkt me nou niet iets om dergelijke geintjes mee uit te halen. Zit weer ongeloofelijk te ''ouwehoeren'' maar vroeg me af wat nou precies de reden kan zijn van een kleurtoevoeging, hoe onzinnig hij ook is er moet een reden zijn. Is er iemand in de zaal die hier toevallig meer over weet?

misssloca

De kleur kan varieeren van
lichtbruin tot zwart zelfs. Via een speciale bewerking van chemise stoffen!!!!

Dit stond op inernet:

Wat is het?

Het poeder is wat plakkerig, heeft een vale gelige kleur (soms ook een pastelkeur zoals roze) en een sterke chemische zoete geur.

Frisko

Badass junkie
Deranged zei:
Vorige week zei mijn locale amfetamineboer ineens trots ''ik heb de gele weer'' Wat weer? Dacht ik, ik was juist altijd zo blij dat hij gewoon spierwitte shit had omdat ik dat uit principe het liefst snuif. Ik was blij dat het iig geen roze was maar toch baalde ik er best van. Wit is een neutrale kleur en een perfecte kleur voor poeder om dat je neus ingaaten een ander blij kleurtje eraan toevoegen is echt volkomen zinloos. Tijd teveel? Vraag me echt af waarom fabrikanten dit doen. De enige reden met enige zin die ik kan bedenken is om mensen te misleiden. En soms werkt het, een aantal keer heb ik mensen al horen beweren dat een bepaalde speed ''goed'' was met als enige argument ''hij is geel man''. Ik weet het eigenlijk nog niet eens voor 100% zeker maar ik ben geneigd te zeggen dat de kleur niks met de speed zelf te maken heeft en om een of andere duistere reden bewust aan het hele.gebeuren is toegevoegd. Ergens doet het me wel denken aan die paarse en groene ketchup die er een paar jaar terug was. Daar had ik ook moeite mee als het op m'n hamburger zat ookal smaakte het hetzelfde. De reden daarvan was een ''grapje'', ''een íllegale door de maatschappij gediscrimineerde hard drug'' lijkt me nou niet iets om dergelijke geintjes mee uit te halen. Zit weer ongeloofelijk te ''ouwehoeren'' maar vroeg me af wat nou precies de reden kan zijn van een kleurtoevoeging, hoe onzinnig hij ook is er moet een reden zijn. Is er iemand in de zaal die hier toevallig meer over weet?
naja er is cker zo goede gele als er witte is,dit geld voor de roze ook naar mn eigen ervaringen(in het verleden welliswaar maar kom) :)

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Hmm heb alleen nog maar witte en gele gehad die gele was wel goed en overduidelijk speed en geen rotzooi, maar dat neemt niet weg dat ik op "witte" speed geen nacht keihard door kan gaan.

We maken nu wel onderscheid tussen "gele" en "witte" speed maar het blijft allebei speed en de werkzame stof blijft amfetamine dus voor mij maakt het geen verschil als het maar geen rotzooi is (al is eigenlijk alle chemische drugs rotzooi :grin: )

Al ben ik nou wel benieuwd geworden naar die "roze pasta"..

boy

Bewuste gebruiker
misssloca zei:
De kleur kan varieeren van
lichtbruin tot zwart zelfs. Via een speciale bewerking van chemise stoffen!!!!

Dit stond op inernet:

Wat is het?

Het poeder is wat plakkerig, heeft een vale gelige kleur (soms ook een pastelkeur zoals roze) en een sterke chemische zoete geur.

Niet wit betekent een foutje in de productie of opslag. Net alsof de producenten expres gele speed maken. Ik zou dat uit principe al niet snuiven.

roze is eigenlijk tripp speed.
na zowel witte als gele en roze al eens gebruikt te hebben ga mijn voorkeur uiteindelijk toch naar de roze daar heb ik veel langer geniet van om het zo maar uit te drukken :sunglasses:

nevel

Newbie
k heb nu witte met een beetje een gelige schijn. Als ie droogt is hij heel stoffig... een echte afrader... qua bloedneuzen de dag erna dan toch...
effect is ook gene vette...

geef mij maar witte, die nog een beetje pasta achtig is... ff laten drogen en da komt wel in orde

Frisko

Badass junkie
aquascutum zei:
roze is eigenlijk tripp speed.
na zowel witte als gele en roze al eens gebruikt te hebben ga mijn voorkeur uiteindelijk toch naar de roze daar heb ik veel langer geniet van om het zo maar uit te drukken :sunglasses:
trip speed????
goed bezig!!!
ge komt er nog :P :rolleyes:

the_love_docter

roze pep of gele pep krijg je gewoon door je blok pep ( vochtige pep )
ik de gewenste kleur krep papier te drogen hier door krijg je als je wilt alle kleuren van de regenboog het is verder geen chemische toevoeging ok kleur gebiedt dan, die kleur terk er in en het ziet er voor somige mensen een stuk aantrekkelijker uit. enne dealers kunnen kunnen weer een eurie per gram meer vragen !!!

greets the Doc :sunglasses:

the_love_docter

naja blijk baar het zal werken anders zal het niet gebeuren.
en jah op 100 gram is gelijk weer 100,- voor die gasten tel uit je winst.

greert the Doc

Mac...

Badass junkie
Verschillende kleurtjes, tss, wat een onzin. Als je de rose beter vind dan de gele is het waarschijnlijk gewoon betere pep, maar geloof maar dat het kleurtje echt niet ertoe doet. Kleurtje is echt te makkelijk erbij te voegen. Dus als je voortaan alleen nog maar rose wilt, dan ben je goed geplaceboot (of zoiets)

the_love_docter

jah idd, het zin dan gewoon tussen je oren hahah ( of in je neus) maar de kleur maak geen ruk uit, is idd gewoon betere pep geweest die met een toevoeging verkregen hebt. en jah nog maals gezien de kleur word er soms toch meer voor betaalt, maar jah als maar lkkr me neus in vliegt en ik zelf ook het idee heb dak vlieg als een F16 vind ik het best orr.

greets tha Doc :wink:

Bovenaan