Speed met bloemengeur ?

Hallo, ik heb zojuist een gram speed gekocht, heb dat nog nooit gedaan en heb juist de helft opgesnoven in ongeveer acht uur tijd maar toch voelde ik behoorlijk weinig.
Toen ik de speed kocht was ze heel nat en je kon het water letterlijk in het zakje zien zitten.
Ik heb het laten drogen en heb het daarna gekapt en nu is het fijn poeder.
De speed is bijna spierwit en ruikt naar ??bloemen??.
Ik weet niet of het normaal is dat speed naar bloemachtige dingen ruikt?
Het prikt toch ook wel redelijk in de neus (meer dan dat ik verwacht had) .

Heb ik echte speed gekocht?
En dan nog, is het goede of slechte speed?

Kan iemand mij helpen en mijn vragen wat oplossen ?
Ook ben ik 16 jaar en was het 10 euro per gram speed

Tufnut

Badass junkie
Als je een halve gram ophebt en je niet kunt zeggen dat je aardig effect hebt dan heb je waarschijnlijk kutpep. De geur zegt niet altijd alles, maar bloemen? Nee, dara ruikt het m.i. niet naar.
Een tientje voor kutpep is overigens best wel duur. Mocht je de puurste pep hebben die er maar is dan zou ik het wel betalen, maar goedkoop is het ook dan niet.

Tufnut zei:
Als je een halve gram ophebt en je niet kunt zeggen dat je aardig effect hebt dan heb je waarschijnlijk kutpep. De geur zegt niet altijd alles, maar bloemen? Nee, dara ruikt het m.i. niet naar.
Een tientje voor kutpep is overigens best wel duur. Mocht je de puurste pep hebben die er maar is dan zou ik het wel betalen, maar goedkoop is het ook dan niet.
Ik heb het wel wat onderschat want ik heb rond 1 uur een lijn getrokken en ik ben nu nog steeds wakker zonder 1 maal te geeuwen ofzo, ik ben totaal niet moe.
Ik vind het gewoon raar dat ik nu wel zou kunnen eten terwijl ik van veel mensen hoor dat dat nie gaat onder speed, daarom twijfelde ik ook een beetje...
Ik vind het gewoon raar, ik had verwacht dat ik superstrak ging staan, maar uiteindelijk zijn alleen mijn benen maar superlicht en kan ik niet slapen xd

jajatzalwelzijn zei:
Tufnut zei:
Ik heb het wel wat onderschat want ik heb rond 1 uur een lijn getrokken en ik ben nu nog steeds wakker zonder 1 maal te geeuwen ofzo, ik ben totaal niet moe.
Ik vind het gewoon raar dat ik nu wel zou kunnen eten terwijl ik van veel mensen hoor dat dat nie gaat onder speed, daarom twijfelde ik ook een beetje...
Ik vind het gewoon raar, ik had verwacht dat ik superstrak ging staan, maar uiteindelijk zijn alleen mijn benen maar superlicht en kan ik niet slapen xd
Heb nu een nachtje doorgedaan met niets van problemen, dus zal wel goede pep zijn zeker?
Ik kom waarschijnlijk amateuristisch over, maar ik weet echt noppes van speed xd

pinnes

Belezen gebruiker
Guarana heeft niet die specifieke chemische speed-geur en ziet bruin.
Ginseng heeft volgens mij geen psychotomimetische werking.
Hij zegt dat hij de hele nacht niet kon slapen.

Tufnut

Badass junkie
Met een dikke lijn speed van 10% puur (oftwel kutpep) kan het niet slaap effect zeker wel optreden.
Als je wilt weten hoe het precies zit met je pep, breng dan even een sample naar een testcentrum, dan weet je wat het was en kun je die kennis meenemen voor een volgende keer (waarbij je natuurlijk dan weer een sample wegbrengt).

Bovenaan