Speed met cokegedrag erin ..

Carlitos

Badass junkie
Hej,

Heb nu 1 lijntje speed op wat de bedoeling was.
Toen toch maar 2e.

Maar het is net als met coke ik wil blijven pakken,denk omdat het nog te nuchter aanvoeld.

Ben benieuwd wie dit nog meer heb :wink: ?
Niet echt leuk,nu geniet ik er minder van.

Groetjes :wave:

Deranged

Badass junkie
Ik heb dat vrijwel altijd. Interessant, heeft misschien met mijn cokeverleden te maken. Zo had ik er nog niet over nagedacht.

Funky Monkey

Badass junkie
Ik heb het ook wel als ik gesnoven heb. Soms ga ik dan ook echt elk half uur naar de ple een klein beetje bij peppen :flushed:

Funky Monkey

Badass junkie
Deranged zei:
Het blijft ook een intrigerende manier van consumeren.
Dat is ook zeker waar! Het snuiven zelf is ook gewoon leuk om te doen inderdaad. Lijntje klaar leggen veel zorg en liefde in steken en dan kan je hem daarna lekker naar binnen werken :hearteyes:

Carlitos

Badass junkie
Op de wc-snuiven :) .
Mijn standaard plek snuifplek (woon nog bij ouders,en wc maakt veel herrie als je licht aanzet)

Funky Monkey

Badass junkie
^ Ja doe ik alleen in disco's, clubs en andere uitgaans geleden. Of ergens buiten als er geen slot op de plee zit... Verder doe ik het thuis gewoon achter de pc of op me slaap kamer als me huisgenote ook achter de pc zit. (Die's zwaar tegen harddrugs dus ja :P)

982

Bewuste gebruiker
IK heb hetzelfde probleem. Speed wordt ik niet raar genoeg van, daarom neem ik altijd een paar pilletjes erbij, en trekt speed me minder dan XTC

berbe

Bewuste gebruiker
had ik toen ik nog pep gebruikte ook
elk kwartier 2 lijne:confused:
en na 5 min kreeg ik weer zin in verse lijne:confused:
wil denk ik gewoon zegge dat pep jouw drugs is dat het je echt ligt
kan je best voorzichtig mee zijn
heb ik nu het te laat is geleerd:confused:

Bail

Experimenterende gebruiker
Normaal gedrag, het is niet vreemd voor mij om na een 0.5g bom nog een 0.5 erbij te nemen en vervolgens flink aan de lijnen. met het gevolg dat ik uit mn kleren space

Goanaut

Bewuste gebruiker
Hm ik heb 'n paar keer iets teveel naar m'n zin gebruikt toen ik bijpakte, maar heb het maar 'n paar keer gedaan sowieso. Gebruik nu iets minder zelfs nog, gewoon voor een heel klein beetje energie, in combinatie met andere drugs, ik gebruik speed nooit 'los'.

erwin krol

Bewuste gebruiker
Speed heeft zeker wat mij betreft wel een rush vergelijkbaar met coke ( verslavende component) jammer/ goed/ neutraal genoeg werkt de stimulerende kant veel langer door dan bij cocaine.

Bovenaan