Speed met Ether..?

Speedtrauma

Experimenterende gebruiker
Hoorde overlaatst dat pep soms vermengd is met ether :confused:
Dan vraag ik me ff af waarom ze dit doen? En welke ether gebruiken ze daar dan voor?
Kan iemand me daar een antwoord op geven?

Tnx anyway :wave:

Speedtrauma

Aceton :openmouth: serieus ofwa?
En dan wil ik als 2e even vragen.. WAAROM word die dan verkapt daarmee?
Want ik zie ni meteen in hoe die 2 chemische stoffen elkaar kunnen aanvullen..?

Aldous

Belezen gebruiker
aceton is zeer vluchtig dus als je speed goed droog is zal er vrijwel geen aceton meer inzitten

Proffesor Xavier

Het kan allebei worden gebruikt bij het aan maken van een Base.
Merk je geen verschil in , alleen dat aan het eind product de geur van beide anders is.

Aceton : Appelachtig lucht.

Ether : Zweetsokken lucht.

Ray

Newbie
ik heb bijna altijd natte speed... nadeel is dat het minder is omdat het nat meer weegt, voordeel is dat ie supervers is... geen idee wat het goedje is dat nog moet verdampen.
Heb wel nog vraagje.. hier wordt metha vaak gewoon als speed verkocht, maar dat wil ik liever niet... hoe zie je dat het metha is?
ik heb eens een geel slijmerig goedje gehad (ipv papje) is dat metha? was wel behoorlijk sterk

Antondebeuker

Laten testen, dan heb je zekerheid.
Probleem is dat het een week duurt voor je de uitslag hebt.
Je kan ook zelf een testkit halen bij de smartshop, er is een reagent die een extra methylgroep aan kan tonen, deze word gebruikt om MDA van MDMA te onderscheiden, maar die werkt dus ook voor amfetamine/methamfetamine.
Je kan het verschil niet zien of ruiken, kleur zegt helemaal niks.
In 2006 was 2% van de geteste samples meth, ik denk niet dat dat in 2007 drastisch gestegen is, anders hadden we daar al wel iets over gehoord, ik ben het ook nog niet tegengekomen in Nederland.

Ray

Newbie
hier in gent begint het veel voor te komen dat er metha verkocht wordt (het is goedkoper in productie he) als speed, en in belgie is het ook minder eenvoudig om te laten testen denk ik dan in nederland

Yup.. vanuit Tsjechie en Polen naar Duitsland en Zweden etc.. ook steeds meer meth labs in Duitsland.. tis alleen de vraag in hoeverre onze pep-markt verzadigd is dat er nog meth bij zou kunnen..

3970

Wijs gebruiker
Lake zei:
Yup.. vanuit Tsjechie en Polen naar Duitsland en Zweden etc.. ook steeds meer meth labs in Duitsland.. tis alleen de vraag in hoeverre onze pep-markt verzadigd is dat er nog meth bij zou kunnen..

Jaja, het is een oud topic, I know.

maarrrrr...ik denk dat er een heel andere markt is voor meth dan de reguliere speed gebruiker. En als die markt er al niet is, dan denk ik dat die zichzelf genereert door de ernstige verslaving die meth met zich mee brengt.

Maar anyway, wordt het nu een beschikbaar in de Benelux, Meth? Just curious :wink:

Hemi

Snuifdoos

Belezen gebruiker
3970 zei:
Maar anyway, wordt het nu een beschikbaar in de Benelux, Meth? Just curious :wink:

Hemi

mij niet gezien.Maar t lijkt me gevaarlijk moest het ooit als speed verkocht worden.als je hier speed koopt verwacht je amfetamine. Zeker hier in België, met de afwezigheid van testcenters gaan er misschien meerdere jongeren na een zaterdag stappen tot en met dinsdag met een methkop op de schoolbanken of het werk zitten.

hemi, je avatar, is dat iets van aphex twin ?

Bovenaan