Speed micro-doses - ervaringen gebruik voor zakelijke of fysieke doelen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

polle

Newbie
@iedereen die zegt dat ik reclame maak.. Stop de nonsens aub.

Ik heb eerst gevaren en valkuilen benoemd, altijd vanuit mijn persoonlijk ervaring.

Wat ik verder deed was in een snel bericht de pro's en de con's opsommen. Wat ik niet ga doen is wat al zo vaak gebeurd; klakkeloos anderen hun ervaring of weetjes overnemen om mijn schrijven aanvaardbaar of geloofwaardiger te maken. Voorbeeldje?" Er treed gewenning op." Na dagelijks gebruik sinds juni van een (scherp) mespuntje in een capsule is er nog steeds geen gewenning. Geen idee waarom, omdat ik het niet snuif?

Mij aanvallen dat ik reclame maak is gewoon zielig. Ik maak dingen bespreekbaar en benoem eerlijk voor en nadelen. Het enige wat jullie doen is mensen demotiveren om in alle openheid het goede en slechte van drug te bespreken. Alle respect voor slachtoffers en mensen die misschien enkel negatieve ervaringen ermee hadden. Alleen geeft jullie dit niet het recht te gaan doen tov mij, zoals sommigen hier doen. Zielig gewoon, intriest en zonder enige meerwaarde.

polle

Newbie
Never forget!:handfist1:
Totdat je een moeilijke situatie meemaakt in het leven (overlijden, ontslag, ongeluk, ...) en je elke dag 5 gram wegsnuift. Vergeet nooit het experiment met de ratten in de kooi.
Bij zo een tegenslag kan je inderdaad domme dingen doen en keuze zat. Drink nooit een biertje want bij verlijden, ontslag, ongeluk, ... ga je je zo in coma zuipen. Alcohol is btw harddrug en veel verslavender. Nu, wat je zegt kan.. en ik kan ook van een brug springen, me onder een trein gooien, kalmeer midellen slikken en een zwaar ongeval veroorzaken, ect.

Of, ik kan er mee omgaan zoals ik altijd al deed. Door in mijn kracht te staan en dingen die ik niet kan veranderen te aanvaarden voor wat ze zijn, met indien nodig te rouwen maar op een integere manier en niet door zaken nog erger te maken.

polle

Newbie
Ik ben ook wel benieuwd wat je verstaat onder een 'microdosis'?

Microdoseren met stimulanten bestaat voor mij niet echt. Je doseert laag, medium of hoog, maar niet 'micro', maar misschien begrijp ik het verkeerd.
Ok, daar kan ik je in volgen, dan doseer ik laag. Bij gebrek aan een weegschaal; een (scherp) mespuntje, het vult niet de bodem van een 0 formaat capsule. Geen gewenning na 5 maand dagelijks gebruik. Ben ik de uitzondering op de regel?

KlaasVaak

Bewuste gebruiker
@iedereen die zegt dat ik reclame maak.. Stop de nonsens aub.

Ik heb eerst gevaren en valkuilen benoemd, altijd vanuit mijn persoonlijk ervaring.

Wat ik verder deed was in een snel bericht de pro's en de con's opsommen. Wat ik niet ga doen is wat al zo vaak gebeurd; klakkeloos anderen hun ervaring of weetjes overnemen om mijn schrijven aanvaardbaar of geloofwaardiger te maken. Voorbeeldje?" Er treed gewenning op." Na dagelijks gebruik sinds juni van een (scherp) mespuntje in een capsule is er nog steeds geen gewenning. Geen idee waarom, omdat ik het niet snuif?

Mij aanvallen dat ik reclame maak is gewoon zielig. Ik maak dingen bespreekbaar en benoem eerlijk voor en nadelen. Het enige wat jullie doen is mensen demotiveren om in alle openheid het goede en slechte van drug te bespreken. Alle respect voor slachtoffers en mensen die misschien enkel negatieve ervaringen ermee hadden. Alleen geeft jullie dit niet het recht te gaan doen tov mij, zoals sommigen hier doen. Zielig gewoon, intriest en zonder enige meerwaarde.
Je noemt helemaal geen nadelen. Elk 'nadeel' dat je noemt buig je in de volgende zin weer om naar een voordeel. Je kan soms niet slapen ervan, maar alleen als je te laat hebt genomen en je hebt dan wel 'heerlijke seks'. Je zit hier gewoon je verslaving goed te praten en dat roept logischerwijs weerstand op.

CuriousExplorer

Badass junkie
Uw voordelen zijn slechts van korte tijd.
Snel afvallen? Ja, de eerste maanden, erna vraagt uw lichaam zrlfs tijdens gebruik om te eten, en zelfs als je niks eet zullen uw kilo's niet meer zo snel weggaan. Uw lichaam past zich aan aan de omstandigheden.

polle

Newbie
Maandenlang 1,5 uur slapen klinkt niet echt als een lichte dosis. Dat klinkt als een verslaving en hersenschade.
Kan ik me voorstellen, dat het zo klinkt. Alleen doe ik zaken succesvoller en nog geen beetje. Af en toe bouw ik een stop in van een weekje. Geen enkele drang om terug te beginnen, geen stemmetjes in mijn hoofd die er om schreeuwen of whatever.

Ik moet mezelf dwingen terug te starten en doe dit enkel voor de zakelijke benefits en het gegeven dat mijn gezin eindelijk het inkomen krijgt dat het verdiend en ook nodig heeft. Zeker met een mama die door omstandigheden geen geld kan verdienen is het leven minder evident dan sommigen hier meteen aannemen en doe je dingen omdat het moet, niet omdat je het goed of leuk vind.

CuriousExplorer

Badass junkie
Kan ik me voorstellen, dat het zo klinkt. Alleen doe ik zaken succesvoller en nog geen beetje. Af en toe bouw ik een stop in van een weekje. Geen enkele drang om terug te beginnen, geen stemmetjes in mijn hoofd die er om schreeuwen of whatever.

Ik moet mezelf dwingen terug te starten en doe dit enkel voor de zakelijke benefits en het gegeven dat mijn gezin eindelijk het inkomen krijgt dat het verdiend en ook nodig heeft. Zeker met een mama die door omstandigheden geen geld kan verdienen is het leven minder evident dan sommigen hier meteen aannemen en doe je dingen omdat het moet, niet omdat je het goed of leuk vind.

Nog een slectieve lezer precies.
Niemand bekritiseert de reden waarom je het doet, wel de manier waarop je het onder de mensen brengt.

polle

Newbie
Je noemt helemaal geen nadelen. Elk 'nadeel' dat je noemt buig je in de volgende zin weer om naar een voordeel. Je kan soms niet slapen ervan, maar alleen als je te laat hebt genomen en je hebt dan wel 'heerlijke seks'. Je zit hier gewoon je verslaving goed te praten en dat roept logischerwijs weerstand op.
Zo kan je het bekijken. Wat mij betreft zeg ik het gewoon zoals het is, hoewel... ik ben wel iemand die het glas steeds halfvol ziet, niet half leeg. Wat zeker niet altijd goed is. Zie ik een nadeel dan zie ik al snel het voordeel dat er tegenover staat. Zie ik een voordeel, dan is mijn valkuil die oogkleppen op mijn hoofd voor het nadeel. Da's waar. Ik had bij de voordelen ook de nadelen moeten opsommen die er -al dan niet rechtstreeks- aan gekoppeld zijn.

Jesse Pinkvrouw

Wijs gebruiker
Pfoe, dit had ik een jaar geleden niet moeten lezen. Ik had dan oprecht geloofd dat dit de uitkomst zal zijn. Zullen we ook even de nadelen op een rijtje zetten?

1. als je een beetje geluk hebt zoals mij hoef je speed alleen maar te ruiken en je pupillen zijn groot vooral in het donker

2. waar ik ook last van had is dansende kaken, kon het niet verbergen hoor

3. je denkt inderdaad dat je de wereld aan kan, totdat je zelf door hebt dat je je anders gaat gedragen als je geen speed op hebt

4. constant het gevoel hebben dat mensen het doorhebben, je word en paranoia van. Je leeft in constante stress

5. Heerlijk hé, zo’n pep dieet. Totdat je eetlust zo erg verdwenen is dat je met je 1,75 nog maar 48 kilo woog.

6. Doordat je zoveel afvalt gaan mensen zich afvragen of het wel goed met je gaat. ‘ shit, zouden ze het door hebben?’

7. Ja je word er zeker productief van, totdat het uitwerkt en je lichaam een totale wrak is omdat je niet gegeten hebt en niet goed voor je lichaam zorgt. Je doet dit namelijk vaker

8. de nachten worden steeds meer een probleem, je kan er zelfs bang voor worden. Je kan niet slapen en als je alleen bent word je daar erg paranoia van. Ik ben er zelfs van in een psychose terecht gekomen. Buiten dat om krijg je ook derealisatie en hallucinaties waar je u tegen zegt

9. als je dan eindelijk toch een keer slaapt na 3/4 dagen word je wakker in een levende nachtmerrie. Slaapverlammingen, je snapt wel wat voor wisselwerking het heeft als je niet durft te slapen, maar ook niet wakker durft te worden.

10. Je put je lichaam totaal aan alle kanten uit. Mijn hele hormoonhuishouden was compleet van slag. Maanden lang ongesteld en dan maanden weer niet. Altijd last van je hormonen en de lichamelijke klachten die daar bij komen.

11. Wees nou niet egoïstisch want verslaving licht op de fucking loer.

En hey! Nu komt het leuke nog van dit verhaal. Ik ben hetzelfde begonnen als jou. ‘Aaah dit kan ik wel aan, voel me er alleen maar goed door. Ik gebruik niet veel ja’ Voor je het weet ben je er onafhankelijk van. Toen ik net begon met pep had ik aan 2 sleutelpuntjes genoeg, dat heb ik een ongeveer jaar vol kunnen houden totdat ik doorhad dat het niet veel meer deed. Ik deed het vaak in het weekend, soms een week niet en als ik vakantie had begon ik soms op een donderdag. En zelfs toen, met die lage doseringen had ik onbewust al nadelen. Je hebt de nadelen pas door als je ze erger worden. Daarvoor vind je het niet zo erg, maar zijn de nadelen er echt al wel hoor

Sorry dat ik het zeg, maar wat een kut post is dit. Heb je wel door dat je mensen met dit een zetje kan geven richting verslaving? Omdat jij denkt dat je stevig in de schoenen staat is het heel egoïstisch om te denken dat iedereen dat is.
Zoals ik al zei, vorig jaar had ik dit moeten lezen want ik had echt gedacht dat dit de oplossing zal zijn. Wat nou therapie, pep is leuker en goedkoper ook nog

Edit: Als ik jou was zal ik je gedrag met speed op reflecteren en het zonder speed ook zo uit uitvoeren. Zoals er al gezegd word, vroeg of laat gaan je hersenen de link maken met speed en activiteiten, dat word ineens veel moeilijker om dat zonder speed uit te voeren. Vroeg of laat ga je ook denken, goh, hoe zal ik dit nu doen met speed op. En dat ga je dan geheid proberen
Buiten het hele feit om dat je roofbouw op je lichaam en hersenen uitvoert

Nog een keer edit: wat verduidelijkingen

Laatst bewerkt:

CuriousExplorer

Badass junkie
Pfoe, dit had ik een jaar geleden niet moeten lezen. Ik had dan oprecht geloofd dat dit de uitkomst zal zijn. Zullen we ook even de nadelen op een rijtje zetten?

1. als je een beetje geluk hebt zoals mij hoef je speed alleen maar te ruiken en je pupillen zijn groot vooral in het donker

2. waar ik ook last van had is dansende kaken, kon het niet verbergen hoor

3. je denkt inderdaad dat je de wereld aan kan, totdat je zelf door hebt dat je je anders gaat gedragen als je geen speed op hebt

4. constant het gevoel hebben dat mensen het doorhebben, je word en paranoia van. Je leeft in constante stress

5. Heerlijk hé, zo’n pep dieet. Totdat je eetlust zo erg verdwenen is dat je met je 1,75 nog maar 48 kilo woog.

6. Doordat je zoveel afvalt gaan mensen zich afvragen of het wel goed met je gaat. ‘ shit, zouden ze het door hebben?’

7. Ja je word er zeker productief van, totdat het uitwerkt en je lichaam een totale wrak is omdat je niet gegeten hebt en niet goed voor je lichaam zorgt. Je doet dit namelijk vaker

8. de nachten worden steeds meer een probleem, je kan er zelfs bang voor worden. Je kan niet slapen en als je alleen bent word je daar erg paranoia van. Ik ben er zelfs van in een psychose terecht gekomen. Buiten dat om krijg je ook derealisatie en hallucinaties waar je u tegen zegt

9. als je dan eindelijk toch een keer slaapt na 3/4 dagen word je wakker in een levende nachtmerrie. Slaapverlammingen, je snapt wel wat voor wisselwerking het heeft als je niet durft te slapen, maar ook niet wakker durft te worden.

10. Je put je lichaam totaal aan alle kanten uit. Mijn hele hormoonhuishouden was compleet van slag. Maanden lang ongesteld en dan maanden weer niet. Altijd last van je hormonen en de lichamelijke klachten die daar bij komen.

11. Wees nou niet egoïstisch want verslaving licht op de fucking loer.

En hey! Nu komt het leuke nog van dit verhaal. Ik ben hetzelfde begonnen als jou. ‘Aaah dit kan ik wel aan, voel me er alleen maar goed door. Ik gebruik niet veel ja’ Voor je het weet ben je er onafhankelijk van.

Sorry dat ik het zeg, maar wat een kut post is dit. Heb je wel door dat je mensen met dit een zetje kan geven richting verslaving? Omdat jij denkt dat je stevig in de schoenen staat is het heel egoïstisch om te denken dat iedereen dat is.
Zoals ik al zei, vorig jaar had ik dit moeten lezen want ik had echt gedacht dat dit de oplossing zal zijn. Wat nou therapie, pep is leuker en goedkoper ook nog

Edit: Als ik jou was zal ik je gedrag met speed op reflecteren en het zonder speed ook zo uit uitvoeren. Zoals er al gezegd word, vroeg of laat gaan je hersenen de link maken met speed en activiteiten, dat word ineens veel moeilijker om dat zonder speed uit te voeren. Vroeg of laat ga je ook denken, goh, hoe zal ik dit nu doen met speed op. En dat ga je dan geheid proberen
Buiten het hele feit om dat je roofbouw op je lichaam en hersenen uitvoert

Ik wil niet lullig doen, maar veel van uw punten slaan op dagelijks speedgebruik.
Ts spreekt over dagelijk micro dose speedgebruik. Voor zover zoiets überhaupt mogelijk is op de lange termijn.

Jesse Pinkvrouw

Wijs gebruiker
Ik wil niet lullig doen, maar veel van uw punten slaan op dagelijks speedgebruik.
Ts spreekt over dagelijk micro dose speedgebruik. Voor zover zoiets überhaupt mogelijk is op de lange termijn.
Ik zeg toch in m’n post dat ik net zo als TS begon? Dit was een proces van bijna 2 jaar. Ik deed het echt niet dagelijks hoor. Vaak van vrijdag tm zondag. Soms een week niet en als het vakantie was dan misschien een keer op donderdag. Ik heb denk ik het eerste jaar het op 2 sleutelpuntjes heb kunnen doen. Of TS het nou wilt of niet. Vroeg of laat worden de doseringen hoger

Edit: ik heb net aan een verslaving kunnen ontsnappen en dat was vorig jaar. Maar als ik toen dit had gelezen... Was toen erg labiel en zat moeilijk in m’n vel. Mijn doel was vooral met deze post om te laten weten dat dit gewoon niet de oplossing is en dat TS (imo) er echt rekening mee moet houden dat er mensen zijn die door hun geestelijke toestand denken dat dit dus echt kan en dat vind ik kwalijk

Laatst bewerkt:

CuriousExplorer

Badass junkie
Ik zeg toch in m’n post dat ik net zo als TS begon? Dit was een proces van bijna 2 jaar. Ik deed het echt niet dagelijks hoor. Vaak van vrijdag tm zondag. Als het vakantie was dan misschien een keer op donderdag

Ja akkoord, maar er is en blijft een verschil tussen opgenoemde punten en micro dose. Tuurlijk zijn uw punten van toepassing als TS meer en meer begint te doseren, maar misschien is hij het gouden ei uit de kip die bij micro doses kan blijven. 🤣

Jesse Pinkvrouw

Wijs gebruiker
Ja akkoord, maar er is en blijft een verschil tussen opgenoemde punten en micro dose. Tuurlijk zijn uw punten van toepassing als TS meer en meer begint te doseren, maar misschien is hij het gouden ei uit de kip die bij micro doses kan blijven. 🤣
Dat is zeker waar, waarschijnlijk zat er wel een ligt verschilletje met de doseringen. Maar toen ik net met pep begon had ik echt niet veel nodig, 2 sleutelpuntjes en was de avond wel zoet en ik was er ook echt heilig van overtuigd dat ik nooit meer zal nemen want dat was ik echt niet nodig. Die gedachte heb ik een jaar vol kunnen houden 😅
Maar laten hopen dat hij inderdaad uit het gouden ei komt en dat hij oprecht bij de micro doses kan blijven. Wat een geluksvogel(of gelukskip) ben je dan joh

VJ_LSD72

Experimenterende gebruiker
1 bouwaannemer, 1 C-level (bedrijf heeft +400 empl.) & 1 Sales Director.
Bedankt voor je reactie. Wel raar dat op hoog niveau speed het zo goed doet. Ik had cocaïne op dat niveau verwacht. Speed lijkt mij toch meer iets voor bouwvakkers en steigerbouwers.

CuriousExplorer

Badass junkie
Bedankt voor je reactie. Wel raar dat op hoog niveau speed het zo goed doet. Ik had cocaïne op dat niveau verwacht. Speed lijkt mij toch meer iets voor bouwvakkers en steigerbouwers.

Omwille van het beeld dat we meekrijgen van de media?
Dat alle managers cocaïne snuiven ipv speed?

CuriousExplorer

Badass junkie
Eerder met wat ik in de praktijk zo ervaar eerlijk gezegd. Speed blijft toch altijd een beetje de 'poor mans' coke.
Alleen kun je speed en coke niet vergelijken. Ook poor people snuiven coke, hetzij minder en mindere kwaliteit.

Ik snuif graag coke bvb
( ben geen topmanager) en snuif niet graag speed. Verschillende werking ook. 😄

Rivalrie

Badass junkie
Eerder met wat ik in de praktijk zo ervaar eerlijk gezegd. Speed blijft toch altijd een beetje de 'poor mans' coke.
Cocaïne merk je amper aan een persoon. Het werkt kort en je wordt enorm zelf zelfverzekerd. Ideaal voor het bedrijfsleven.

polle

Newbie
Nog een slectieve lezer precies.
Niemand bekritiseert de reden waarom je het doet, wel de manier waarop je het onder de mensen brengt.

Volgens mij schrijft elke psychiater dit voor in België. Ik ken genoeg Belgen met ADHD medicatie.
No way. Indien ze het van voor hun 18 als diagnose kregen, dan wel. Ik ben 18 geworden in 1993, tot dan en zelfs de jaren daaropvolgend was in België een vervelend kind gewoon dat en met een draai om je oren wat het opgelost. Geen of weinig ASS ADHD ADD ect labels. Heb gesmeekt bij psychiaters om geen onbetrouwbare rommel te moeten kopen. Uiteindelijk opgegeven en willes nilles pep dan maar, terwijl ik alle symptomen heb van ADHD en nog wel wat meer ook... De GGZ schiet ook hier weer gewoon tekort.

Laatst bewerkt:

polle

Newbie
Cocaïne merk je amper aan een persoon. Het werkt kort en je wordt enorm zelf zelfverzekerd. Ideaal voor het bedrijfsleven.
Spijtig van de stemmetjes in je hoofd nadien. Neen, dank u. Als ik nu onmiddellijk stop met speed, no problem. Waarschijnlijk omdat ik het oraal inneem? Het enige gevaar ivm verslaving is een beetje als xtc, het feestje is niet zo leuk zonder, het werk ook niet. Nogal kinderachtig zeggen sommigen nadien "dan ga ik niet meer naar feestjes als ze minder leuk zijn". Ok, blijf thuis, ook gezellig én spaarzaam.

Fyrckant

Bewuste gebruiker
No way. Indien ze het van voor hun 18 als diagnose kregen, dan wel. Ik ben 18 geworden in 1993, tot dan en zelfs de jaren daaropvolgend was in België een vervelend kind gewoon dat en met een draai om je oren wat het opgelost. Geen of weinig ASS ADHD ADD ect labels. Heb gesmeekt bij psychiaters om geen onbetrouwbare rommel te moeten kopen. Uiteindelijk opgegeven en willes nilles pep dan maar, terwijl ik alle symptomen heb van ADHD en nog wel wat meer ook... De GGZ schiet ook hier weer gewoon tekort.
Huh dus als men hier een beetje doorvraagt bent u van een (good looking) bronstige workaholic ineens veranderd in een miskend psychiatrisch patiënt? Zo had u beter van wal kunnen steken, dat had vast wat meer sympathie opgeleverd.

Hoe dan ook; ik zou de vele waarschuwingen hierboven maar ter harte nemen, microdoseren met speed is geen ding*. Misschien is microdoseren met psychedelica iets voor u. Ik heb er zelf gemengde gevoelens over in professionele context maar het is zeker niet verslavend en kan zeer goed uitpakken.

*)

Laatst bewerkt:

Abakasi

Newbie
Spijtig van de stemmetjes in je hoofd nadien. Neen, dank u. Als ik nu onmiddellijk stop met speed, no problem. Waarschijnlijk omdat ik het oraal inneem? Het enige gevaar ivm verslaving is een beetje als xtc, het feestje is niet zo leuk zonder, het werk ook niet. Nogal kinderachtig zeggen sommigen nadien "dan ga ik niet meer naar feestjes als ze minder leuk zijn". Ok, blijf thuis, ook gezellig én spaarzaam.
Blijkbaar vinden veel mensen uw originele post te misleidend of verheerlijkend. Hoewel iedereen verantwoordelijk is voor de eigen keuzes zou u wellicht kunnen overwegen om duidelijk en nadrukkelijk in de originele post te vermelden dat u uw ervaring deelt en/of dat dagelijks gebruik van speed voor veel mensen ernstige problemen zoals verslavingen en ernstige lichamelijke uitputting bezorgd.
Iets in die geest, u snapt het vast!
Het is een kleine moeite voor u en mogelijk voorkomt u ermee dat er inderdaad iemand een hele rottige tijd tegemoet gaat.
Met of zonder speed: Ik wens u het beste!

Natozlato

Wijs gebruiker
Ik heb dit topic met verbazing doorgelezen! Zo, jij komt er nog wel achter!
Je vriendin weet zeker van niks?
En als je dus ''s nachts niet kan slapen, is zij te porren voor urenlange sex? Terwijl ze de volgende ochtend vroeg op moet om de kinderen naar school te brengen?

@HappyUser, ik vond jou reactie heel sterk!

Sniffle88

Experimenterende gebruiker
5 maanden dagelijks gebruik voor sommige zal dit misschien idd lang klinken. Je hebt nu nog niet met de langere termijn effecten te maken dus ja misschien idd alleen maar voordelen. Maar misschien als je heel eerlijk tegen jezelf bent merk je hier en daar af en toe wel iets wat misschien niet helemaal kloppend is maar goed dat wil men vaak niet heel snel toegeven natuurlijk.

Ik gebruik nu iets meer dan 3 jaar speed.
Dagelijks snuif ik een aantal nagelpuntjes.
Ik heb niet echt het idee dat het meer is geworden maar goed ik weeg het niet af dus wie weet is het nu 1 of 2 dagen eerder op.
Slapen kan ik al een hele tijd prima op speed. Want ja ook de reserves raken op en dan zul je op een gegeven moment na je microdose ipv 8 erna al binnen 1 uur in slaap vallen.
Eetlust och wat was dat makkelijk idd zeker de 1e 2 Jaar eigenlijk nooit honger.
Lekker hoor zonder al te veel moeite in je strand outfit maar ach aan alle goede dingen komt een eind zal ik maar zeggen.
Eten en snuiven lukt nu prima tegelijk joh goh wie had dat ooit gedacht.

Heel lang heb ik alleen maar voordelen gezien. Chronische vermoeidheid eindelijk minder dus eindelijk weer een normaal aantal uren per dag wakker kunnen zijn zodat je weer wat kan ondernemen.
Altijd overal te moe voor zijn is immers ook niet heel goed voor een gezin.
Dus ja beetje speed in de tas en hop er op uit.

Maar goed de meesten raden het vast al er kwamen naar verloop van tijd ook steeds vaker wat nadelen.
Heel vaak loopt er zo hop ineens het water uit mn neus. Vaak een snotneus zo af en toe ook wat bloed uit mn neus. Korsten aan de binnenkant. Zelfs aan de buitenkant kan zo nu en dan een aanraking al wat pijnlijk aanvoelen. Eigenlijk dus gewoon kapotgesnoven/ gejeukt geboent etc.
Tanden tja ik mis er inmiddels 2 sinds het gebruik en heb ineens ook wat sleuven zitten en van een glazuur hebben mn tanden volgens mij ook niet meer het idee dat dat er normaal gesproken op hoort te zitten.
Handen zijn altijd ijskoud ja echt altijd ijs en ijskoud.
Puistjes helaas ook vaak in het gezicht.
En als ik lang ga nadenken zullen er vast nog diverse dingen in me opkomen.
Laatste keer dat ik een tijdelijke stop had was nu anderhalf jaar terug toen ik op vakantie ging. Had het wel meegenomen maar op de grens besloten het weg te gooien. Was een zeer triest moment en zag er enorm tegenop. Het is me op zich deels meegevallen maar ook af en toe wel tegengevallen. Het zin hebben om te snuiven had ik opzich niet zo heel erg wa ik wel verwacht had want een puntje bijpakken vind ik helemaal niet erg. Maar smorgens die 1e Snuif blijft toch een beetje vies. Maar goed zonder dan kom ik mn bed niet meer uit.

Jaren gesukkeld met huisarts bezoekjes.
Helaas hadden ze ook niet echt een oplossing.
Chronische vermoeidheid, ASS, ADD en borderline het is gewoon geen supercombi om daar als huisarts een onschadelijke superpil voor te geven.

Hoe goed je je ook voelt er zitten gewoon echt wel nadelen aan dagelijks gebruiken hoe weinig het ook is.
En je kunt het altijd proberen goed te praten natuurlijk want goed als je uiteindelijk wel allemaal voorgeschreven medicatie krijgt hoe gezond is dat dan?
En zo zullen er altijd redenen blijven.

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan