Speed & Misselijkheid.. ?

DutchMike

Experimenterende gebruiker
Harro beste lui,

Gebruik deze website al een lange tijd,
toch maar eens even een account aangemaakt om iets te vragen.

Elke keer als ik speed doe (is goede kwaliteit 90% van de tijd),
na de 2de lijn begin ik altijd ontzettend misselijk te worden..

Heb van alles mee liggen experimenteren, goed eten/drinken of juist niet,
veel of bijna geen slaap, activiteiten gedaan of niet, veel tijd tussen de lijn of kort,
maakt niet uit wat ik doe, ik wordt ALTIJD misselijke na de 2de lijn.

Ik vraag me of iemand van jullie weet hoe ik dit kan voorkomen?
Behalve door het niet te nemen :grin:

Groeten,
Mike

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb hem even naar het speed subforum verplaatst :wink:.

Mijn eerste vermoeden zou teveel speed in te korte tijd zijn. Hoeveel tijd liet je ertussen en zijn het grote lijnen?

DutchMike

Experimenterende gebruiker
Psychedelibee zei:
Ik heb hem even naar het speed subforum verplaatst :wink:.

Mijn eerste vermoeden zou teveel speed in te korte tijd zijn. Hoeveel tijd liet je ertussen en zijn het grote lijnen?
Nou ik heb ermee geëxperimenteerd, gisteren 5 uur ertussen,
een paar dagen daarvoor ongeveer een 1 uur & daarvoor weer een uur of 7.
Had elke keer last van misselijkheid jammer genoeg..

De grootte & lengte zijn allebei heel schappelijk,
een paar millimeter dik & 3-4 CM maximaal lang.

Ik doe het altijd snuiven - had het wel eens een keer in een capsule gedaan & geslikt,
maar daardoor werd de misselijkheid erger voor zover ik me kan herinneren.

Zou het ook kunnen dat mijn maag simpelweg niet goed tegen aciditeit kan?
In dat geval, zouden rennies niet helpen of iets met melk drinken/eten?

Met vriendelijke groet,
Mike

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
1 uur ertussen is wel behoorlijk snel aangezien de eerste lijn dan nog vol aan het werk is. Maar 5 tot 7 uur ertussen zou wel voldoende moeten zijn. Misselijk worden van speed komt wel vaker, sommigen hebben daar meer last van dan anderen.

Iets slikken voor je maag heeft niet veel zin volgens mij, als je het snuift komt er maar een klein deel via je neus uiteindelijk in je maag terecht. Bij slikken zou het kunnen helpen natuurlijk, maar waarschijnlijk is het ontstaan van de misselijkheid niet in je maag maar gewoon door het effect van de speed zelf.

Ik zou niet echt goed weten wat je er aan kunt doen eerlijk gezegd.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Bij mij helpt het wel om yoghurt of zo te eten voor ik speed ga gebruiken. Maar als ik pep deed heb ik 't wel altijd geslikt.

Susanne

Bewuste gebruiker
Dit hebben meer mensen hoor, dit komt niet per se van te veel speed of versneden oid. Zij kunnen er ook niks aan doen en hebben alles al geprobeerd. Ik heb zelf dat ik niet misselijk word maar wel als ik water drink, dus dan wordt drinken een heel gedisciplineerde klus :P Ik denk dat het ermee te maken heeft dat speed je eetlust/spijsvertering stil legt, en dat bij sommige mensen dat zo ver wordt 'door gevoerd' dat je gewoon gelijk al misselijk word, van water (wat je niettemin moet blijven drinken), of je avondeten wat niet meer verteerd wordt, of andere dingen. Dus ik weet niet wat je eraan kan doen. De mensen die ik ken die dat hebben hebben zich er eigenlijk bij neergelegd. Misschien 4fmp ofzo gebruiken?

MeejheM

Badass junkie
is je speed wel "snuifklaar"?

dan bedoel ik kurkdroog, goed fijn en liefst gezuiverd als je niet weet wat erin zit?

als je nu je eerste 2 lijntjes vervangt door 1 flinke? of juist meerdere kleine puntjes?

Bovenaan