ExceptionalInsight zei:Uppers + sporten = big no no. Het kan wel, maar doe maar niet. Geen tips verder, gewoon niet doen.
Met een beetje pech blaast ze vrijdag haar laatste adem uit. Bloed moet lekker snel kunnen stromen, zeker tijdens zware inspanningen en dat lukt in een verkrampte (speed)toestand niet zo goed als in een sobere modus. Kan ook gevaarlijk worden ondanks dat ze een getrainde sportvrouw is. Er zijn in ieder geval in het verleden een paar Tourwielrenners met speed en/of coca in hun body de pijp uitgegaan. Google de naam Tommy Simpson maar eens.Didy zei:Mijn vriendin heeft vrijdag examen duurloop.
Peace
Didy zei:Ook een slecht idee als het een klein lijntje is?
!!) Maar let vooral gewoon goed op: je wilt al snel meer en vaker.wave zei:Oh ik zag 'duurloop' ook over het hoofd.
Is dat zo belangrijk dan?
ExceptionalInsight zei:Bij dat soort opmerkingen (mag het ook niet als ik beloof dat ik maar een heeeel klein beetje doe?) heb ik altijd het idee dat diegenen hier alleen maar zijn om goedkeuring te krijgen voor een stom idee. Doe maar dan, maar niet mauwen als het mis gaat hè?

wave zei:Oh ik zag 'duurloop' ook over het hoofd.
Is dat zo belangrijk dan?
Didy zei:ExceptionalInsight zei:Bij dat soort opmerkingen (mag het ook niet als ik beloof dat ik maar een heeeel klein beetje doe?) heb ik altijd het idee dat diegenen hier alleen maar zijn om goedkeuring te krijgen voor een stom idee. Doe maar dan, maar niet mauwen als het mis gaat hè?
Nee, wil gewoon genoeg info hebben.
Is me vriendin, wil ze nog wel even houden, heb net de jackpot getroffen![]()
wave zei:Ik dacht een keer met 4fluor amphetamine dat ik wel dik een uur keihard kon fietsen inclusief allerlei hoge bruggen met iemand achterop op een slechte fiets met een slechte conditie na een nachtje housen op een of ander feestje.
Ik kreeg er nogal rode wangen van.
Je hebt de grens van wanneer je moet stoppen niet echt in de hand en dat kan gevaarlijk zijn.
Gewoon niet doen.
wave zei:Misschien moet je willen presteren vanuit je zelf, en niet de drugs, in het dagelijks leven?
Misschien moet je drugs alleen gebruiken om een leuke ervaring mee te maken met je lichaam, geest (en vrienden) op een moment waar verplichtingen je niet in de weg staan?
Als je veel bereikt dankzij drugs, wie heeft het dan bereitk: jij of die pep?
wave zei:Misschien moet je willen presteren vanuit je zelf, en niet de drugs, in het dagelijks leven?
Misschien moet je drugs alleen gebruiken om een leuke ervaring mee te maken met je lichaam, geest (en vrienden) op een moment waar verplichtingen je niet in de weg staan?
Als je veel bereikt dankzij drugs, wie heeft het dan bereitk: jij of die pep?
(En begrijp me niet verkeerd. Ik verander geestelijk ook wel door gebruik: op een positieve manier. Ik ben met een andere blik naar de hele wereld gaan kijken. Maar dat hoort nog allemaal bij mezelf. Dat ik die sportwedstrijd zou kunnen winnen of dat examen zou kunnen halen door pep is iets anders. )
klaar dr mee zei:ik kan je vertellen dat je er echt niet beter van gaat presteren.
je gaat eerder onzin dingen doen die nergens op slaan.
Immo zei:klaar dr mee zei:ik kan je vertellen dat je er echt niet beter van gaat presteren.
Jij misschien...
Voor vele werkt dit middel wel prestatie verhogend.

klaar dr mee zei:Immo zei:klaar dr mee zei:ik kan je vertellen dat je er echt niet beter van gaat presteren.
Jij misschien...
Voor vele werkt dit middel wel prestatie verhogend.
jij dus en dan ? als een koekwous in de klas verschijnen denken alles te weten![]()
prestatie verhogend me ass.
jammer dan voor jou ik gebruik niks![]()
prijs het maar aan doe je goed![]()
Stabby zei:Is Speed wel een goed middel om te studeren? Fysiek word je er dan wel heel actief van, maar je gedachten worden juist heel rustig.