speed open laten liggen

avalon

Experimenterende gebruiker
Hi, klein vraagje, ik laat mijn pep na opdrogen altijd gewoon op het cd doosje liggen en steek het zo in schuif. Heeft dit enig gevolg voor de effecten ervan, in die zien dat ze afnemen door het openliggen?

Gram ligt er ongeveer vijf a 7 dagen voor op is

flash kieke

Wijs gebruiker
Zelfs als het een week in het zakje zit, voel ik minder van als toen hij nieuw was.

Ik zou het in een zakje of zo steken, en daarna gewoon in de ijskast steken.

Skippy

Wijs gebruiker
Zelf leg ik alle drugs altijd in de vriezer om de kwaliteit te behouden, want als je het open laat leggen verminderd de kwaliteit erg snel, niet bij alle drugs welliswaar

Mac...

Badass junkie
5 a 7 dagen is vrij lang, maar een dagje of 2 kan geen kwaad, al zal de kwaliteit zeker iets afnemen

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
speed trekt water aan, en bindingen met water zijn nefast voor de werking.
Zelfde met licht maar dit heeft wat langer nodig, tenzij je het zo in de zon legt.

--> droog en donker bewaren

Formshift

Belezen gebruiker
Een gozer die ik ken bewaarde ze pep altijd in het zakje, en dan in een emmer met daar overheen een deksel. is dit een goede manier om pep te bewaren?

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
siliciumzakjes die je soms in nieuwe klerenvind zijn ideaal m bij je pep te steken. die trekekn het water in de omgeving aan zodat je pep droog blijft

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
wel als je kleren koopt steekt er zo soms in zakje in de broekzakken, dat is gevuld met silicaat korrels die het water aantrekken.

steek die bij je zakje pep en het is kurkdroog

meth666

Belezen gebruiker
Het probleem is dat bij het proces van vochtverdamping bij speed ook een hoop amphetamine verloren gaat. Als jij speed open laat liggen trekt dit vocht aan, vervolgens verdampt het vocht er weer uit, waardoor er meer amphetamine verloren gaat. Het amphetamine sulfaat (de speed) word door verdamping van water gedeeltelijk omgezet in sulfaat, en de amphetamine verdampt met het vocht .Dus droog, donker en koel bewaren

nutsss

Wijs gebruiker
Ik bewaar de natte pep in een bakje in de vriezer. Het bevriest niet.
Ik kan er zo wat uitlepelen en uitsmeren om te drogen op een spiegeltje. Paar minuten is vaak al genoeg.

Bovenaan