Hoi,,
Ik vroeg me af of iemand hier al eens Speed Rush genomen had?
Ik had namelijk met een kameraad 1 ingenomen elk, hij ondervond weinig hallucinaties, ik wel, en BIZAR.
Ik zat in een Scooter, PC, noem het maar zag kuikens met een kop van iemand op mijn school.
K'heb de Big Bang gezien (Ook 2 Dikke roze olifanten) en daarna dino's
, en das totaal niet alles ma kherinner niet al te veel.
Ook veel depressieve momenten, was bizar en ik praatte abnormaal veel.
Ik hoorde GSM frequenties mijn vriend belde naar iemand en ik kon alles zegge wat die gast zei door de telefoon, ook zat ik eens in iemand anders zijn lichaam van vroeger, raar.
Dit allemaal duurde 10h, en slapen? Onmogelijk ik belande in een zwart gat vol nachtmerries.
Moest opblijven anders waren het vele nachtmerries.
Ook was ik Heel sociaal ik praatte echt veel en heb zowat alles vertelt??
Nu dit was voorbij na 10u s'morgens ongeveer (Pakte in om 11.30), Daarna volledige dag zware hoogdpijn (soort kater) ook vandaag neigingen voor in een trip te geraken.
Heeft iemand dit ook gedaan, en ook zoiets gehad??
http://secure-credit-card-payments.co.u ... highs.html
Deze pilletjes waren het. Het is normaal voor planten, er zit Ketones, Dicalcium Phosphate en Magnesium Sterate.
Weinig honger, Droge keel/mond. Dit was mijn eerste Trip/Flash.
Ik vroeg me af of iemand hier al eens Speed Rush genomen had?
Ik had namelijk met een kameraad 1 ingenomen elk, hij ondervond weinig hallucinaties, ik wel, en BIZAR.
Ik zat in een Scooter, PC, noem het maar zag kuikens met een kop van iemand op mijn school.
K'heb de Big Bang gezien (Ook 2 Dikke roze olifanten) en daarna dino's
Ook veel depressieve momenten, was bizar en ik praatte abnormaal veel.
Ik hoorde GSM frequenties mijn vriend belde naar iemand en ik kon alles zegge wat die gast zei door de telefoon, ook zat ik eens in iemand anders zijn lichaam van vroeger, raar.
Dit allemaal duurde 10h, en slapen? Onmogelijk ik belande in een zwart gat vol nachtmerries.
Moest opblijven anders waren het vele nachtmerries.
Ook was ik Heel sociaal ik praatte echt veel en heb zowat alles vertelt??
Nu dit was voorbij na 10u s'morgens ongeveer (Pakte in om 11.30), Daarna volledige dag zware hoogdpijn (soort kater) ook vandaag neigingen voor in een trip te geraken.
Heeft iemand dit ook gedaan, en ook zoiets gehad??
http://secure-credit-card-payments.co.u ... highs.html
Deze pilletjes waren het. Het is normaal voor planten, er zit Ketones, Dicalcium Phosphate en Magnesium Sterate.
Weinig honger, Droge keel/mond. Dit was mijn eerste Trip/Flash.