• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Speed Rush 10h Trip

LaZeR

Experimenterende gebruiker
Hoi,,

Ik vroeg me af of iemand hier al eens Speed Rush genomen had?
Ik had namelijk met een kameraad 1 ingenomen elk, hij ondervond weinig hallucinaties, ik wel, en BIZAR.
Ik zat in een Scooter, PC, noem het maar zag kuikens met een kop van iemand op mijn school.
K'heb de Big Bang gezien (Ook 2 Dikke roze olifanten) en daarna dino's :confused:, en das totaal niet alles ma kherinner niet al te veel.
Ook veel depressieve momenten, was bizar en ik praatte abnormaal veel.
Ik hoorde GSM frequenties mijn vriend belde naar iemand en ik kon alles zegge wat die gast zei door de telefoon, ook zat ik eens in iemand anders zijn lichaam van vroeger, raar.
Dit allemaal duurde 10h, en slapen? Onmogelijk ik belande in een zwart gat vol nachtmerries.
Moest opblijven anders waren het vele nachtmerries.
Ook was ik Heel sociaal ik praatte echt veel en heb zowat alles vertelt??
Nu dit was voorbij na 10u s'morgens ongeveer (Pakte in om 11.30), Daarna volledige dag zware hoogdpijn (soort kater) ook vandaag neigingen voor in een trip te geraken.
Heeft iemand dit ook gedaan, en ook zoiets gehad??
http://secure-credit-card-payments.co.u ... highs.html
Deze pilletjes waren het. Het is normaal voor planten, er zit Ketones, Dicalcium Phosphate en Magnesium Sterate.
Weinig honger, Droge keel/mond. Dit was mijn eerste Trip/Flash.

Qocaïne

Badass junkie
Er staat toch ook duidelijk bij: "NOT FOR HUMAN CONSUMPTION" :wink:

Nee, maar het klinkt inderdaad niet fijn!
Afblijven dus, en bedankt voor het delen van je ervaring!

honingolie

Bewuste gebruiker
Ketones.. Butylone, mephedrone of methylone dus...

Dat soort producten worden in de UK veel verkocht, en dan helaas zonder duidelijke omschrijving van de ingrediënten. Verbod is daar dan ook op komst.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
KoxBox zei:
Waarom eet je een plant feeder???? :confused: :wave:

In de UK worden wel meer interresante middeltjes verkocht onder het mom van plantenvoeding omdat het dan wél mag :)

Maargoed, klinkt niet echt als een leuke ervaring als ik het zo hoor.
Probeer het volgende keer trouwens iets langer en uitgebreider te maken want dit is niet echt een tripreport :wink:

burnevil92

Belezen gebruiker
hey, ik ben degene die erbij was en het zelf ook heeft genomen ikzelf ondervond er weinig hallucinaties vn ik had gewoon bang van de waterpijp en playboyposter :tongueout: maar lazer hier had ongeveer 2-3h flashe en een half uurtje depresief moment al derest was hij gewoon aan het hallucineren na die 2-3h begon hij te praten en te praten hij zweeg geen seconde en dat heeft 6a7h geduurt :tongueout:

Bovenaan