1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed schaarste in de hoofdstad?

Discussie in 'Speed' gestart door De Dunne, 3 jan 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur De Leukste Thuis!

beste DF’rs.
    Nu heb ik via via een gram speed op de kop kunnen tikken. (Word al getest) . Nu vertelde ik dat een vriend en die vroeg zich af waar ik het vandaan had omdat hij het niet kan krijgen. Is het op dit moment lastig om überhaupt speed te bemachtigen in de hoofdstad? Of kent hij gewoon niet de juiste mensen? Coke in overvloed volgens hem maar speed niet. Klopt dit? Wat zijn jullie ervaringen op dit moment?

2. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Ik heb recent niet naar speed gezocht, maar het is eigenlijk altijd makkelijk te krijgen. Waarschijnlijk kent hij gewoon de verkeerde mensen dus.

3. De Dunne

Thanks. Zijn er misschien speed gebruikers hier die hun speed in Amsterdam en omstreken kopen? Het lijkt mij namelijk ook sterk dat het juist daar schaars is. Ik moet wel bekennen dat ik zelf niet heb gezocht naar speed.

4. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Vind sws dat pep overal wat schaarsers is geworden. Jaren 90, begin 2000 was het er in overvloed. Nu vind je op elke hoek van de straat cocaine maar pep kan wel es een zoektocht worden als je niet in de juiste regio zit of een speedsnuivende kennis hebt.

De Dunne vindt dit leuk.
  5. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Na maanden zoeken durf ik wel te beweren dat er zat te vinden is. (Aanbod bij verschillende dealers) Kwaliteit is echter wel een ander verhaal. Ben inmiddels vrij zat van naar testcentrum rijden en weer teleurgesteld bij de uitslagen. Vanavond hopelijk wel raak! Ben wel 5 dealers/contacten verder. De aanhouder wint. :flushed::grin:

De Dunne vindt dit leuk.
  6. Psychedelibee

Ik had het niet duidelijk vermeld zie ik, maar ik kom zelf uit Amsterdam. En heb genoeg adresjes daar in de buurt waar ik aan speed kan komen. Dat het juist in Amsterdam schaars is lijkt me ook sterk, want daar is het eigenlijk altijd wel in overvloed.

De Dunne vindt dit leuk.
  7. De Dunne

Het leek mij namelijk ook al vrij sterk ja. Dan zoekt hij dus gewoon niet goed of kent geen mensen.

8. Psychedelibee

Het is meestal een kwestie van de juiste mensen kennen.

De Dunne vindt dit leuk.
  9. De Dunne

Bij mij is het een soort van in mijn schoot geworpen. Ik heb het ook niet via een dealer maar een kennis die mij voor ene keer een gram verkocht heeft. Verder zou ik ook niet iemand weten.

10. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik heb nooit zelf naar speed gezocht, maar ik dacht dat het juist samen met XTC één van de makkelijkst verkrijgbare drugs was, kwaliteit dan even niet meegenomen.

11. acht.zes

acht.zes Wijs gebruiker

in de provincie verdrinken we er zo wat in. :tongueout:

12. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Overigens vergeten te vermelden in mijn post, mijn nieuwe komt zelfs uit Amsterdam.
    Ben inmiddels het halve land wel door geweest hoor maar het is er, ook in Amsterdam, en zelfs van een goede kwaliteit. (Zo blijkt uit de lab testuitslag zojuist)
    Ik snap hem wel trouwens, als je de juiste mensen niet kent is het vooral een kwestie van mazzel in zo'n zoektocht. Mazzel en testen, testen en nog eens testen. :fearscream:

lysergic bink vindt dit leuk.
  13. lysergic bink

lysergic bink Bewuste gebruiker

Nabben10-page-009-300x298.jpg Rustig,

Amsterdam bulkt er vast van , maar zoals genoemd : je moet de juiste mensen kennen.

Dus ivm de gekmakende speedschaarstevrees die ik meen te herkennen ,daarop zeg ik steeds:

"de pep wordt zelden zo nat gesnoven , als ie wordt opgedient !!!

Laatst bewerkt: 4 jan 2018
    Fool, De Dunne en SanneBanne vinden dit leuk.
  14. lysergic bink

In België heeft men een zeker ''oordeel'' over ''alle'' speedgebruikers,
    terecht of niet terecht, tja sommigen hebben het een slechte naam gegeven.
    Dus kabouterpep (coke)is al wat men durft,
    en om onversneden pep te scoren de grens niet over te moeten,
    dan moet je zeer goede vrienden hebben !

Ook is je stelling bevestigd door ''termont'' die in zijn stad Gent, maar ook in geheel België een daling in speedgebruik herkende.

15. Dat is hier in NL niet anders. Hoewel het nu wel wat meer wordt gebruikt door recreationele gebruikers volgens mij. Maar tot 10 jaar terug was pep in mijn beleving echt een junkendrug. Volgens mij heeft het deze naam ook gekregen vanwege het feit dat het bijna gratis te verkrijgen was.

16. lysergic bink

Er is wel bij enige Belgische dealers een soort van cocainedealerlogica ontstaan.

Ze versnijden het niet meer,
    sommigen ,
    maar dan krijg je zeiknatte vrij dure, met soms 50 procent verlies bij het drogen )

En men aanvaard dat :dizzy: omdat het kwaliteit is en onversneden, maar ja het vocht is in principe de versnijding )

Dus in Belgie bestaan er werkelijk inbrekersbendes voor speed te bekostigen !!!:tilttearlaugh:

En wij hadden in de gemeente zelfs de zwembaddief :kissingsmiling:(die de verzamelkast van alle kinderportefuilles bij schoolzwemmen viseerde IN het plaatselijke zwembad ) om pep te bekostigen.:screamcat:

Kijk dan krijgt het een appeal,
    NIET DAT HET DAT MOET HEBBEN !(een positief appeal althans niet bedoel k )

Van poedelkak pluggen om een soort dollehondshigh te krijgen om maar iets te trendy te verzinnen,
    don't do this readers)

ooooops off topic gesukkeld,men goede voornemen al verbroken)
    OT om het goed te maken heb ik bij men on topic post;
    een leuke illustratie toegevoegd.

Laatst bewerkt: 4 jan 2018
  17. peter man

peter man Experimenterende gebruiker

ik ben van belgie en in mijn omgeving is er geen juiste amph te vinden.
    heb er gehad met caffeine en puur paranoia staat van die troep. terwijl goede amph je voetjes moeten laten bewegen en vrolijk zijn...jammer maar belgie is naar de zak op alle gebieden ( ontrouw - leugens - bedrog - mentaliteit - .... )

PsyTekZ en lysergic bink vinden dit leuk.
  18. lysergic bink

België is groot makker, getekend een medebelg.
    Er zijn zeker evenveel pepdealers of frituren,
    maar tis n'kwestie van de beste te vinden :wink:
    ps dit is geen hint dat ik er te koop heb of weet,:sweat:
    bedoel enkel, als sporadisch misbruiker
    kan ik het gans goede spul makkelijk
    vinden op npaar plaatsen,
    dan kan jij dat toch ook?:sunglasses:

19. peter man

hallo ja in mijn omgeving vind ik niets deftigs meer ... en als ik mensen aanspreek doen ze wantrouwend of rippe ze je af.
    in de streek doen ze allemaal stoer over hun producten mazr er zit amper nog product in.
    Coke is zoooo in in belgie. maar dan wil ik wel eens weten wat voor product ze dan coke noemen.
    ik keur de goedheid van amph helemaal niet goed en ik respecteer de drug ook.

20. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Klein besluit als belg zijnde: iedereen zijn spul komt hier van nederland, marokko of colombia. Allemaal topspul, bagger dus. Coke (met bergen versnijdingsmiddelen) is hier helemaal in. Ze verkiezen dat elke week boven een goeie mdma pil eens per 3 maand. Je moet echt de goeie bronnen of kennissen hebben om je eigen goeie drug te bemachtigen. Lysergic heeft bv geen probleem met pep in zijn streek. Ik dan hier niet met wiet terwijl 50 km verder de kwaliteit erg zwak is...

21. lotske1984-

lotske1984- Wijs gebruiker

Zo zie je maar mensen ik heb gelijk he ivm pep..

22. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ja, als je alleen de reacties quote die jou toevallig gelijk geven, dan lukt het wel ja. :tongueout:

Als je goed had gelezen, had je gelezen dat het (ook in België) erg streekafhankelijk is in hoeverre er makkelijk pep te vinden is.

lysergic bink, PsyTekZ en Psychedelibee vinden dit leuk.
  23. lotske1984-

Ja ge moet hem vinde he..

24. peter man

Opgepast vrienden.
    er is giftige cocaine in rotterdam.
    Atropine.

jammer dat het echte cokeverhaal voorbij is .... atropine zit nu overal in de sos weer geperst ...
    dus verwittigd

25. lysergic bink

Nja en dan zijn er die hem vonden , en het liever niet hadden gevonden.
    Nuja spijt is wat de koe schijt .
    in retrospect praten is altijd makkelijk .
    zo slecht ben ik nog niet , dat ik hoopte dat jullie hem in mijn plaats hadden gevonden !

carpe diem , 2018 (psychedelische medicijnen enkel dit jaar )

lotske1984- vindt dit leuk.
  26. lotske1984-

Wat is atropine.?

27. De Dunne

28. lotske1984-

Roze olifant vindt dit leuk.
  29. acht.zes

acht.zes Wijs gebruiker

speedschaarste in mijn huis en dat is maar goed ook lol. het was weer leuk :tongueout:

Roze olifant vindt dit leuk.
  30. FTLmoon

FTLmoon Newbie

Speedschaarste ook in mijn huis, maar in mijn geval is dat niet "maar goed ook".. Was zo fijn een betrouwbare dealer met goed spul. Begint de zoektocht weer:cry:

31. lysergic bink

Ook speedschaarste in mijn huis heb zelfs bij het stoppen mijn laatste drie pure grammen (mss wel 4 ) gewoon weggegooid...mijn moto is dan ook ''friends don't give friends speed'', ik zou het nooit weggeven aan iemand.
    Velen verliezen snel de controle met goed spul, en dat wil je niet op je geweten.

32. Johnny Snow

Johnny Snow Bewuste gebruiker Tripreporter

Ik had altijd de indruk dat er meer pep dan Sosa werd gebruikt...

33. Psychedelibee

34. Johnny Snow

Johnny Snow Bewuste gebruiker Tripreporter

35. $crim

$crim Belezen gebruiker

Speed? Moeilijk om aan te komen? Wejo, wel een bad luck brian jij dan. In Den Haag is het letterlijk overal, ken bijna tot geen mensen die coke gebruiken met regelmaat

36. $crim

$crim Belezen gebruiker

Yeah, this kinda surprised me too. You would think people would be smart enough to not buy such an overrated and EXPENSIVE and BOOOOORING drug in 2018

37. mick swagger

mick swagger Belezen gebruiker

Is er sws een soort drugs waar hier in NL een gebrek aan is? Alles ligt aan je connecties! Speed is over heel Nederland wel te verkrijgen. Maarja het is ook maar net met wie je omgaat, als je toevallig veel mensen kent of mensen die met bepaalde jongens omgaan is het een stuk makkelijker.

38. mick swagger

mick swagger Belezen gebruiker

Maar sos wordt laatste tijd veel populairder, de import is hoger dan ooit en dr prijzen zijn vrij laag. En als je t trimbos hoort is de gemiddelde kwaliteit op het moment ook niet mis. En ik denk dat dealers liever coke verkopen dan speed, qua winstmarges e.d.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Speed schaarste hoofdstad
  1. Jmths
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    498
  2. Mdmja
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    1.003