:P hoe zeker ben je hiervan?Dzy zei:. Denk ik.
Dzy zei:Beetje water op een lepel, pep erbij, goed mixen en spuiten maar. Denk ik.
GabberSnoePie zei:Dzy zei:Beetje water op een lepel, pep erbij, goed mixen en spuiten maar. Denk ik.
je kan toch niet zomaar water in je bloedbaan gaan spuiten![]()
![]()
GabberSnoePie zei:Dzy zei:Beetje water op een lepel, pep erbij, goed mixen en spuiten maar. Denk ik.
![]()
DonnieDark0 zei:Waarom zou je eigenlijk speed spuiten ???
Coke moet je geloof ik met citroenzuur achtig iets koken ofzo ?? speed geen idee ? nog nooit van iemand gehoord dat hij speed wilde spuiten![]()
JewCookie zei:Vertrouw hem en doe het, vertrouw je hem niet gebruik de zoekfunctie..?
DonnieDark0 zei:Coke moet je geloof ik met citroenzuur achtig iets koken ofzo ?? speed geen idee ? nog nooit van iemand gehoord dat hij speed wilde spuiten![]()
DonnieDark0 zei:DAn snuif je toch gewoon meer :P
xxmasterxx zei:waar is het dan wel mee te vergelijken
evt zelfde soorten drugs ( evt werking (uit werking) ervaring ??)
en het lijkt me zo ie zo niet echt een aanrader speed te spuiten
pep SPUITEN ( nog nooit gedaan) lijkt me wel meer wat voor mij
mja ben niet z,n naalden liefhebben dus dat zal nog wel ff duuren
x wilco

![]()
zou ik, niet aan beginnensebbe zei:heej
kan iemand me vertellen hoe ik speed vloeibaar maak om te spuiten?
alvast bedankt![]()
Coke met citroenzuur? nope. Coke gewoon in koud water oplossen en optrekken door filter. Ook ni verwarmen. Speed idem, soms beetje verwarmen, als kwaliteit iets minder is. Heroïne met ascorbine zuur of citroenzuur. Maar blijf van die vuile spuiten af aubWaarom zou je eigenlijk speed spuiten ???
Coke moet je geloof ik met citroenzuur achtig iets koken ofzo ?? speed geen idee ? nog nooit van iemand gehoord dat hij speed wilde spuiten![]()