speed spuiten

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Waarom zou je eigenlijk speed spuiten ???
Coke moet je geloof ik met citroenzuur achtig iets koken ofzo ?? speed geen idee ? nog nooit van iemand gehoord dat hij speed wilde spuiten :confused:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
DonnieDark0 zei:
Coke moet je geloof ik met citroenzuur achtig iets koken ofzo ?? speed geen idee ? nog nooit van iemand gehoord dat hij speed wilde spuiten :confused:

spuiten schijnt heftiger te werken

needlefreak

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:

Enkel om heroïne te spuiten heb je citroenzuur en water nodig.

Bij coke en speed heb je enkel water nodig.

xxmasterxx

Experimenterende gebruiker
waar is het dan wel mee te vergelijken

evt zelfde soorten drugs ( evt werking (uit werking) ervaring ??)

en het lijkt me zo ie zo niet echt een aanrader speed te spuiten

bruin SPUITEN ( nog nooit gedaan) lijkt me wel meer wat voor mij
mja ben niet z,n naalden liefhebben dus dat zal nog wel ff duuren

niet dat ik het graag wil maar dat lijkt me een lekkerder gevoel
waarom??? nja weet ik niet want heb er totaal geen ervaring mee

en dat wil ik de komende tijd nog wel ff zo houden

x wilco

KataStrofe

Belezen gebruiker
xxmasterxx zei:
waar is het dan wel mee te vergelijken

evt zelfde soorten drugs ( evt werking (uit werking) ervaring ??)

en het lijkt me zo ie zo niet echt een aanrader speed te spuiten

pep SPUITEN ( nog nooit gedaan) lijkt me wel meer wat voor mij
mja ben niet z,n naalden liefhebben dus dat zal nog wel ff duuren

x wilco

Misschien ben ik een onwetende leek, maar ik zou toch zweren dat Speed en pep hetzelfde was..

Mag ik vragen wat het verschil dan is?

PS: Ik zou me wel even goed inlezen over het spuiten van wat-dan-ook voor ik me eraan zou wagen.. Het lijkt me niet zomaar iets wat je even op een droge zondagmiddag uit moet gaan testen, nadat Ewoud en Alfons op het forum tegen je zeiden dat het waarschijnlijk wel kon.. Als je je er wel aan gaat wagen ben ik wel zeer benieuwd naar je bevindingen :)

Intoxicated

Wijs gebruiker
Voordat je ook maar denkt aan het spuiten van speed, zou ik maar eens heel veel gaan lezen over hoe je je speed kan zuiveren van bijprodukten. Er wordt zoveel zooi doorheengesneden... Dingen die je echt niet in je ader wilt spuiten.

Bezint eer gij begint.

disaster

Bewuste gebruiker
Ik had op een drugs-info site gelezen. dat als je spuit, geen behoefte meer hebt aan advies om te stoppen :openmouth:

silverfish

Bewuste gebruiker
Ik heb zelf een paar jaar speed gespoten. Niet aan beginnen. Het is veel heftiger dan snuiven uiteraard en ik heb veel mensen naar de klote zien gaan erdoor. Binnen no time was ik een wandelende zombie. Dagen niet slapen, niet eten, woede-aanvallen, maagklachten, ik begon zelfs te hallucineren omdat ik nooit meer sliep en volkomen uitgeput raakte. Uiteindelijk overgestapt op heroine, ook geen aanrader uiteraard maar ik ben er toen (serieus) een stuk gezonder uit gaan zien. :mrgreen:

Sc0rp10n

Newbie
glad ijs

gewoon water, poeder erin, zien dat de substantie goed waterig blijft en volledig is opgelost... filteren en inshotten...

speed shotten is bizar... precies of het doet niks, maar je bent al vertrokken zie je...

eens je de rockback doet in je ader en je ziet dat bloed die shotteuse inlopen :mrgreen:

aan zoiets begin je niet alleen, daar moet je iemand met al wat ervaring in het oog houden... nu speed cleanen vergeet dat maar, hoe kan je nu de grootste rotzooi ooit gemaakt cleanen... dan is er niks meer over...

en zoals hier staat, eens gedaan, smoeltje toe tegen IEDEREEN, want als ze dat weten word je beschouwd als marginaal geval en kan je fluiten naar enige hulpdiensten en dergelijke...

het is echt absurd

weet je

stel je de vraag is voordat je dat doet "was dit moeders wens, dat ik dit mijn lichaam aandoe"

want weet je, gewoon lucht inshotten, daar ga je pas van :smilingimp:

Shabba

Newbie
Nee niet de grootste rotzooi...wel een van de grootste rotzooi :) Chrystel med is nog ff iets erger als speed. En angel dust is ook flip drugs nr 1. Maar speed mag er wel bij ja. Wat dat betreft is iederee naltijd zo huiverig over bruin, maar je kan er wel 70/80 jaar mee worden als je er goed bij eet en met chemische drugs mag je blij zijn als je de 60 haalt. jaja die party gangers altijd zo slecht praten over bruin junkies dit junkies dat, terwijl ze zelf de grootste troep gebruiken. Ik ben meer verslaafd aan pillen,coke en die shit dan bruin, daar geef ik niks om. Maar in ieder geval spuiten is schoonste manier van gebruiken maar wel de heftigste, gevaarlijkste en meest verslavende dus kijk aub wel uit.

^_^

Bewuste gebruiker
Hoe wil je speed en heroine dan vergelijken? Er zijn maar weinig mensen die op hun jongere leeftijd speed doen en uiteindelijk op hun 40e nog aan de speed zitten. Echt een heel ander soort verslaving denk ik.

Drientje

DF-koning
Kan wel wat beters verzinnen dan spuiten. Ik snuif en das al erg zat. Ik snap best dat iedereen zo zijn eigen grenzen heeft maar kijk nou eens om je heen. Ga voor de gein maar eens een dagje met je vaste dealer mee. Dan komen je grenzen ineens een stuk dichterbij te liggen. Mensen die hun eigen moeder nog zouden verkopen om drugs te kunnen scoren. En dan heb ik het niet over de snuivers. Echt laat je (voor zover je dat nog hebt)gezonde verstand niet glippen voor de 'rush' van het moment. Is het het waard om met ingevallen ogen en wangen door het leven te stappen? Een vriend van me heeft zijn zoontje verloren aan kanker en het laatste stadium van zijn chemo deed mijn sterk denken aan de speed-shooters die ik mee heb mogen maken.

Rings around your eyes they don't hide that you need to get some sleep'''' Don't slide.(Dido_No Angel)

Een oude vriendin van mij veranderde in no time van een pracht meid in een monster. Continu aan niet bestaande plekjes peuterend tot het bloed eruit gutst.
Met snuiven heb je soms al paranoïde gedachten en ben je schichtig maar spuiten gaat totaal negens meer over. Je kraamt de grootste onzin uit over complotten en ziet de wereld als een baarmoeder van mensen die geboren zijn om jou het leven zuur te maken.

Ik heb 4x gespoten en ik ben dus door schaad en schande wijs geworden. Lijm je voeten maar vast in je schoenen dat je lekker stevig staat want als de deur eenmaal open is, kost het al je wilskracht om die weer dicht te krijgen. Tip: Ga 5 weken op survival in Zweden of zonder je op een andere rigoreuze manier af van je huidige met drugs gevulde bestaan en zoek de confrontatie met jezelf. Een gezond lichaam is geen luxe, maar een gift waar we continu aan moeten blijven werken.

Nogmaals, denk na waar je aan gaat beginnen.

Je bent in mijn gedachten.

X Drientje

Euphoria

Newbie
Ik geloof dat je Amfetamine ( gewoon speed dus ) niet kan spuiten, alleen METHamfetamine ( of raak ik in de war met het 'roken' ervan ? )

Kaoutar

Experimenterende gebruiker
Als je heroïne wilt spuiten, doe je dat met citroensap.
Waarom met speed dan ook niet?

inferno33

Bewuste gebruiker
Ik dacht dat heoirne vaak in freebase vorm verkocht word, en daarom nog tot een zout gemaakt moet worden... Bij speed is dit daarentegen niet nodig en bij(snuif)coke ook niet, base coke daarentegen(dat is dus de freebase versie van coke) zul je dus wel met citroensap of een ander zuur tot een zout moeten maken.

Coke met citroenzuur? nope. Coke gewoon in koud water oplossen en optrekken door filter. Ook ni verwarmen. Speed idem, soms beetje verwarmen, als kwaliteit iets minder is. Heroïne met ascorbine zuur of citroenzuur. Maar blijf van die vuile spuiten af aub

Bovenaan