Speed en alcohol is zeker een lekker combi, maar ik doe het liever niet. Wel als ik zo langzaam aan weleens richting "crashen en slapen" wil gaan, dan pak ik wat van whiskey of iets anders sterks.
Maar toch is alcohol met speed een gevaarlijke combi. Alcohol droogt uit en van speed zweet je als een runt. Daarbij merk je de effecten van alcohol minder de door de speed, waardoor je makkelijker richting de alcoholvergiftiging komt. Maar ja, speed is nou ook niet echt gezond dus de vraag is "wat maakt die alcohol dan uit

" En als je al flink wat alcohol wilt drinken is een tip pak er ook flink wat water bij. Minimaal 1 glas water per uur.
Toch let ik er liever mee op, puur omdat ik geen zin heb om helemaal uit te drogen en met een speedy koppie wegzak en naar het ziekenhuis moet :P Cola, koffie, thee en andere frisdranken smaken ook prima

Vind de speed al lekker genoeg, geen alcohol meer bij nodig
Enige wat ik echt smerig vind zowel van smaak als effect is wiet met speed
En over autorijden en alcohol? Laten we het daar maar niet over hebben. Dat doe ik gewoonweg niet,vind het erg onverantwoordelijk en dat je jezelf ermee kapot kunt rijden ok, maar je brengt andere in gevaar. Dit geld ook voor alle soorten drugs, maar moet zeggen dat ik met speed en X toch goed kan rijden (denk ik haha) Moet dan wel op een "stabiel" niveau zijn en niet retestrak staan

Maar nog laat ik liever de auto staan als ik onder invloed ben van wat dan ook

Ik zou het mezelf nooit vergeven als ik iemand dood/gehandicapt rijd door zulke stomme grapjes