Speed + Veel bier

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Dreuge zei:
Ja, na de pep is bier drinken vaak wel lekker :grin: Maar op de pillen daarentegen..

Ik vind MDMA en alcohol anders ook geen onprettige combinatie, hoewel ik het praktisch niet doe omdat ik weet dat het slecht is. Meestal drink ik er één of twee, als ik de MDMA-rush niet meer zo voel, gewoon voor de smaak. Afgelopen oud en nieuw heb ik me er tegen beter weten in toch aan gewaagd (en naast die twee kwam er ook wat pep bij). Het gebeurde een beetje in een opwelling, bier drinken leek me toen een bijzonder goed idee. Was best leuk hoor, alleen de gaten in je geheugen die door MDMA en alcohol veroorzaakt worden zijn het niet echt waard. Ik ervaar het aspect 'tijd' onder invloed van die combinatie als zeer relatief, kan me dan in enkele gevallen niet meer herinneren of bepaalde gebeurtenissen nou vijf minuten of twee uur duurden. Kennen meer mensen dit?

Over de combinatie alcohol en amfetamine: Ik vind 'm zelf erg lekker, al zorg ik er dan wel voor dat ik niet eindeloos veel blijf drinken. Vind een paar biertjes dan wel fijn om de scherpe randjes van de pep er een beetje af te halen.

fokker

Belezen gebruiker
Speed en alcohol is zeker een lekker combi, maar ik doe het liever niet. Wel als ik zo langzaam aan weleens richting "crashen en slapen" wil gaan, dan pak ik wat van whiskey of iets anders sterks.
Maar toch is alcohol met speed een gevaarlijke combi. Alcohol droogt uit en van speed zweet je als een runt. Daarbij merk je de effecten van alcohol minder de door de speed, waardoor je makkelijker richting de alcoholvergiftiging komt. Maar ja, speed is nou ook niet echt gezond dus de vraag is "wat maakt die alcohol dan uit :tearsofjoy: " En als je al flink wat alcohol wilt drinken is een tip pak er ook flink wat water bij. Minimaal 1 glas water per uur.

Toch let ik er liever mee op, puur omdat ik geen zin heb om helemaal uit te drogen en met een speedy koppie wegzak en naar het ziekenhuis moet :P Cola, koffie, thee en andere frisdranken smaken ook prima :grin: Vind de speed al lekker genoeg, geen alcohol meer bij nodig :hearteyes:

Enige wat ik echt smerig vind zowel van smaak als effect is wiet met speed :kots: :openmouth:

En over autorijden en alcohol? Laten we het daar maar niet over hebben. Dat doe ik gewoonweg niet,vind het erg onverantwoordelijk en dat je jezelf ermee kapot kunt rijden ok, maar je brengt andere in gevaar. Dit geld ook voor alle soorten drugs, maar moet zeggen dat ik met speed en X toch goed kan rijden (denk ik haha) Moet dan wel op een "stabiel" niveau zijn en niet retestrak staan :tearsofjoy: :rock: Maar nog laat ik liever de auto staan als ik onder invloed ben van wat dan ook :wink: Ik zou het mezelf nooit vergeven als ik iemand dood/gehandicapt rijd door zulke stomme grapjes

Immo

Badass junkie
Het is de lekkerste combinatie die er is, het nadeel is dat mijn lichaam er niet zo over denkt en me de dag erna een flinke kater geeft. :(

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Beed en veel spier gaan voor mij niet echt samen.. Krijg alcohol na pep meestal net zo moeilijk naar binnen als een boterham pindakaas :(

Casplantje.

Belezen gebruiker
Ik krijg na een lijntje speed ook altijd veel meer de behoefte om bier te drinken. Ik denk misschien doordat ik er toch niet dronken van word. Ik vind dronken worden namelijk geen zak aan (aangeschoten is leuk, maar verder niet) en dat is meestal de reden dat ik niet zoveel bier drink.

NocturnalJohnny

Belezen gebruiker
Beste combinatie die er is ! Pep maakt dat je een euforisch en actief gevoel hebt en de Alcohol zorgt ervoor dat je niet té strak gaat wezen en alsnog de slaap kunt vatten wanneer je dat wil :wink:

W.F.L.

Badass junkie
Ik drink altijd bier na pep omdat ik er na verloop van tijd onrustig van word en bier helpt dan altijd om te kalmeren. 2-4 biertjes ofzo, nooit meer. Ik vind drinken als ik de pep nog goed voel lame, het effect vind ik erg wazig en niet prettig en bier smaakt gewoon ranzig dan. En de kater valt ook niet mee als je veel gaat drinken. Meestal neem ik gewoon GHB bij de pep en achteraf, dan drink ik nooit. En daar heb ik helemaal geen kater van ofzo, en GHB is nog leuker ook en combineert wel lekker.

Met coke is het wat anders, dan is het effect van de alcohol ook écht lekker :grin:

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
De meningen zijn verdeeld, ik merk het al. Ik vind het ook de meest geniale combi (staat hierboven ook wel ergens, geloof ik), en inderdaad, in het geval van pep-brakheid de dag erna wordt dat meestal bestreden met een sixpackje bier. Bazencombinatie.

Telpeva

Belezen gebruiker
Ik zie het niet als een nuttige combinatie, ook niet als schadelijk, maar gewoon als lekker :smoke: !
Peukie erbij en ik ben gelukkig (onee ik ben al een week gestopt :rolleyes: )...

DeSarcast

Newbie
Ik vind het een heerlijke combi, sterker nog, als ik stevig ga zuipen heb ik doorgaans pep nodig om het een beetje uit te houden :confused:

Na een nacht of twee wakker op pep is het helemaal lekker om te zuipen, dan valt het altjd zo lekker :hearteyes:

Het zal niet goed zijn voor je lichaam nee, maar dat zijn beiden stand alone ook niet...

Sterke drank overigens is een ander verhaal, dat vind ik sowieso niks en icm pep lijkt DAT me juist wél zonde.

clockcable

Bewuste gebruiker
Ik heb wel eens sterke drank en speed gecombineerd :)
Ik was straalbezopen maar kon nog 'helder' nadenken en ik herinner me vrij weinig van die nacht.

Beeeb

Bewuste gebruiker
De Mosselman zei:
Beed en veel spier gaan voor mij niet echt samen.. Krijg alcohol na pep meestal net zo moeilijk naar binnen als een boterham pindakaas :(

Hier nog een.

Ik vind alcohol dan echt helemaal niet te drinken. Zoete sapjes enzo dan juist weer wel.Tot op een zeker punt, want daarna komt al die zoetigheid weer mijn neus uit.

Beeeb

Beanhead

Badass junkie
W.F.L. zei:
Ik drink altijd bier na pep omdat ik er na verloop van tijd onrustig van word en bier helpt dan altijd om te kalmeren. 2-4 biertjes ofzo, nooit meer. Ik vind drinken als ik de pep nog goed voel lame, het effect vind ik erg wazig en niet prettig en bier smaakt gewoon ranzig dan. En de kater valt ook niet mee als je veel gaat drinken. Meestal neem ik gewoon GHB bij de pep en achteraf, dan drink ik nooit. En daar heb ik helemaal geen kater van ofzo, en GHB is nog leuker ook en combineert wel lekker.

Met coke is het wat anders, dan is het effect van de alcohol ook écht lekker :grin:

^
Dit

clockcable

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
clockcable zei:
Ik heb wel eens sterke drank en speed gecombineerd :)
Ik was straalbezopen maar kon nog 'helder' nadenken en ik herinner me vrij weinig van die nacht.

Yeah right :tearsofjoy:

Op het moment zelf kan je nog helder denken voor je gevoel.
Je kan nog helder zien en normaal praten.

riflexz

Bewuste gebruiker
Ik drink eigenlijk al altijd al gewoon bier, in combinatie met speed, xtc
Ik doe het nu toch al zeker meer dan 5 jaar, en altijd zonder problemen... ik ken mezelf... ik drink natuurlijk ook af & toe gewoon een colatje... maar ik vind bier & speed, echt zalige combi.. maar niet als een echte noob beginnen combineren... Zorg dat je eerst weet wat de effecten zijn op jou, voordat je er bij zit te zuipen (en paar uur later begint te flippen/schuimen/in elkaar storten) Je belachelijk maken m.a.w.

Bovenaan