Speed verslaving

Kostersk

Newbie
Heey mensen.. Ik heb een aantal vragen waar ik graag antwoord op zou willen, ik ben Kevin ik ben nu net 20 jaar oud en ik ben nu net 3,5 dagen clean, in totaal heb ik 4 jaar speed gebruikt met ups en downs ene keer meer dan andere keer zegmaar, laatste half jaar bloed fanatiek en ik heb einderlijk de knoop door gehakt om er mee te stoppen, maar ik heb hele rare nachten, veel zweten, lang wakker liggen maar tog moe, soms heel raar gevoel zoals vanacht of je hart heel snel gaat kloppen en je je nie t kunt bewegen echt heel raar net of iemand je vast houd , en dromen de gekste dromen sommige over drugs okal ben ik nu net 3 nachten verder maak ik me wel zorgen, hoort dit bij het afkick proces?

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Ja, dit hoort helemaal bij het afkickproces. Een vage lichamelijk conditie, wakker liggen, veel zweten, eigenlijk ontwent je lichaam als het ware. Voel je je de afgelopen dagen ook enorm moe? Schijnt een veelgehoorde klacht te zijn van mensen die afkicken van pep. Uit je bericht maak ik op dat je op eigen houtje afkickt, is het niet mogelijk professionele hulp in te roepen?

Heel veel succes en laat weten hoe het met je gaat. :wave:

Kostersk

Newbie
Aah oke t valt Niet mee Nee het is heel moeilijk normaal hou ik het ook lang vol savonds of snachts maar ik ga zo al na bed ben kapot, hele dag moe en de neigingen zijn enorm maar probeer vol te houden bedankt voor je reactie!

Bobsacamano

Badass junkie
Hou vol man. Je hebt de grootste stappen al gezet. Ik hoop echt dat je dit kan doorzetten. Heel veel respect voor je en succes. Je hebt hier in ieder geval een luisterend oor.

Susanne

Bewuste gebruiker
Ja inderdaad, schrijf het van je af. De meeste van ons zijn ook nogal nachtdieren dus je kan anytime wat posten :P Heel goed dat je al zo ver ben gekomen en ga vooral zo door :rockband: En als dat rare slapen niet over gaat zou ik het bespreken met je huisarts of een verslavingsdeskundige ofzo. Misschien heb je ook wat aan deze artikelen, dat je zegt dat je soms wakker wordt en je niet kan bewegen en dat het lijkt alsof iemand je vasthoudt klinkt als slaapverlamming: http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming. Hier op het forum zijn er ook meerdere topics gewijd aan het verband tussen slaapverlamming en drugs.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Heel veel succes man! Laat vooral aan ons weten hoe het gaat, als je hier van je af schrijft kan dat helpen. Als je twijfelt om weer te beginnen, schrijf dan ook!

Je kunt het! :rock:

Bovenaan