Speed vraagjes

ADutchNightmare

Experimenterende gebruiker
Beste Drugsforum,

Omdat ik geen tolerantie wil hebben voor XTC wil ik eens speed proberen. Binnenkort een aantal feestjes en zou graag wel door willen gaan.

Ik heb de stickies gelezen, ook het topic hoe een speedverslaving zich voor doet. Nu heb ik echter uit dit topic gehaald viewtopic.php?f=4&t=34499 "1 bommetje 150 mg doet 12 uur keihard gaan, bijnemen is meteen een fout. Ga eerst slapen".
Is dat niet veelste lang of is hier alles van waar?

Gelezen dat je speed kan innemen (Bommetje) en het kan snuiven. Snuiven geeft korter effect maar is lekkerder en slikken langer effect. Ik wil graag een bommetje maken, maar ik zou niet weten hoe ik dit met vloei moet maken...En welke vloei heb ik precies nodig?

Ook wil ik graag weten of je net als bij xtc met speed rustpauzes (6 a 8 weken)
moet hebben.

Ook hoor ik graag hoe verslavend jij speed vind. Ik heb als ik bijvoorbeeld alleen ben en mij werk doe dat de gedachte van xtc wel een aantal keer per dag komt, ik heb toen zo genoten van dat spul. Nieuwe wereld van mij. Ben er echt door veranderd, in zekere goede zin ook. Positiever in het leven, zelfverzekerder. Hoe zit dit met speed, ga je dan ook de hele tijd denken?
Ik denk niet; ik het het nodig. Maar ik denk, ik vond het echt leuk, en moet lachen als ik er aan terugdenk.

Zinsopbouw zal wel niet overal kloppen, maar ik hoop wel dat mijn vragen beantwoord kunnen worden.

ADutchNightmare :)

boenkeng

Bewuste gebruiker
Hoi,

Ik vind speed alleen ook super op feestjes, lekker helder en toch de hele avond door stampen.
Ik maak ook altijd bommetjes, maar dat is na 9-10 uur echt wel uitgewerkt, wat de topicstarter bedoeld is als je echt de puurste vorm van pep heb en die is er volgens mij niet heel veel omdat veel meuk versneden word.

De tolerantie voor speed valt wel mee, zolang je het niet dagelijks gaat doen. Het is iig niet zo erg als mdma, wat op je serotonine werkt en speed werkt op je dopamine maar volgens mij verbruik je daar niet veel van.

Qua vloei maakt het niet veel uit welke je neemt, ik zelf persoonlijk zou rizla of een andere dunne vloei pakken. Als je het vloeitje gewoon open neer legt en de pep daar in doet kan je het een paar keer vouwen en dan dicht frummelen.

Die gedachte die je met xtc hebt zal je niet met speed krijgen omdat het gevoel totaal anders. Wel is speed meer verslavend doordat je makkelijker de zware dagen door helpt als in energie.
Daarbij had ik naar mijn eerste twee keer xtc die gedachtes ook voor twee weken, kon nergens anders aan denken.

Het grote nadeel van speed vind ik dat ik zo ongelovelijk ga zweten, heb dit met mdma al aardig maar met speed is het wel heel erg. Maar daarbij zweet ik vrij snel.
Het andere nadeel is dat met deze speed die ik nu heb (niet getest) dat ik enorme doppen in me kop krijg waardoor ik het nooooit in het doordeweekse leven zou gebruiken.
Iemand ook een idee hoe dit zo kan? Want mensen om mij heen hebben dit niet zo erg en gebruiken dezelfde speed.

Paperplane.

Wijs gebruiker
@boenkeng, je bent waarschijnlijk wat gevoeliger voor verwijde pupillen. Heb ik ook last van. Na een halje xtc zien mn doppen er al uit of ik 2 dagen wakker ben op de pep, Echt dat je nog maar een miniscuul randje ziet. Krijg ook altijd aan het begin van een feest(begin altijd met halfjes) al altijd commentaar dat ik nu al zooo strak sta, terwijl ik me dan nog prima voel, totaal niet vaag, en zelfs mn kaken maar een klein beetje trekken.

boenkeng

Bewuste gebruiker
Paperplane. zei:
@boenkeng, je bent waarschijnlijk wat gevoeliger voor verwijde pupillen. Heb ik ook last van. Na een halje xtc zien mn doppen er al uit of ik 2 dagen wakker ben op de pep, Echt dat je nog maar een miniscuul randje ziet. Krijg ook altijd aan het begin van een feest(begin altijd met halfjes) al altijd commentaar dat ik nu al zooo strak sta, terwijl ik me dan nog prima voel, totaal niet vaag, en zelfs mn kaken maar een klein beetje trekken.
Juist, mensen gaan je toch voor anders aanzien terwijl ik er helemaal goed bij ben namelijk :grin: Vervelende is wel dat ik soms de dag erna niet in het café kan komen omdat me oogjes er nog steeds uit vallen :grin:

Paperplane.

Wijs gebruiker
Heb daar nog nooit last gehad, al heb ik ook nog niet zoveel speed ervaring. Heb ook altijd maar 1x gepakt, en niet bijgepakt.

boenkeng

Bewuste gebruiker
Paperplane. zei:
Heb daar nog nooit last gehad, al heb ik ook nog niet zoveel speed ervaring. Heb ook altijd maar 1x gepakt, en niet bijgepakt.
Ik heb ook weinig speed ervaring hoor. Ik heb het één keer van 2 bommetjes zeer erg gehad, de eerste rond 11 gepakt, de tweede rond 3 of 4 uur. En nog 1.5 pil a totaal 300mg mdma
Laatst een keer een pilletje gepakt, en de dag glinsterden mijn ogen ook nog een partij... hier schrok ik ook wel van, normaal zo erg niet

ADutchNightmare

Oke, nou is dit een vraag die natuurlijk heel erg pep % gericht is.
Ik heb namelijk geen idee hoeveel % het goed is. Maar wat is een normale dosering voor een vloeitje?

Gemak van pep is dat het makkelijk mee gaat dan pilletjes haha. Alleen zit toch met het idee als ik vloei meeneem wat ze dan zullen denken :P

Paperplane.

Wijs gebruiker
ADutchNightmare zei:
Ik heb namelijk geen idee hoeveel % het goed is. Maar wat is een normale dosering voor een vloeitje?

Gemak van pep is dat het makkelijk mee gaat dan pilletjes haha. Alleen zit toch met het idee als ik vloei meeneem wat ze dan zullen denken :P
Dat je shag rookt?

En als je geen idee hebt hoeveel% het is ben je screwed. Varieert van 1% tot 73% dus tja. 100mg kan je niks van voelen, maar kan ook al te veel zijn.

ADutchNightmare

Paperplane. zei:
ADutchNightmare zei:

Dat je shag rookt?

En als je geen idee hebt hoeveel% het is ben je screwed. Varieert van 1% tot 73% dus tja. 100mg kan je niks van voelen, maar kan ook al te veel zijn.

Zonder shag? Rook niet.

Het is wel dure pep, €15,- per gram. Nou heb ik gelezen dat rond de €5,- rotzooi is, dan moet dit super goed zijn aangezien de prijs. Maar als dit nou gewoon een strategie is, misleiding?
Het is niet direct met het blote oog te zien of het goede of slechte pep is?

Paperplane.

Wijs gebruiker
ADutchNightmare zei:
Paperplane. zei:
ADutchNightmare zei:

Dat je shag rookt?

Zonder shag? Rook niet.

Het is wel dure pep, €15,- per gram. Nou heb ik gelezen dat rond de €5,- rotzooi is, dan moet dit super goed zijn aangezien de prijs. Maar als dit nou gewoon een strategie is, misleiding?
Het is niet direct met het blote oog te zien of het goede of slechte pep is?
Nope. Je kan t wel testen door een klein lijntje te leggen ongeveer zo lang -----------
En als je daar wat van voelt is t wel oke spul.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
nou die heeft ze tv/pc omgedraaid en staat gelijk op het beeldscherm een lijntje te leggen. :grin: :grin:

ADutchNightmare

Haha dus eigenlijk wel eerst voortestten voor ik het gebruik?
Heb namelijk geen ervaring ermee en wil niet gelijk thuis strak staan :P...

LeVaaG

Newbie
Hallo, ik gebruik nu all 3 jaar speed, en kan je verzekeren dat speed, anders is dan mdma.. als je een bommetje maakt, kan je als beste een lege capsoule gebruiken. Anders een lang vloeitje, waar je speed in gooidt, en het vloeitje naar de andere uiteinde fout, en hem dicht draaid tot een bolletje.. het geen wat anders is dan xtc, is dat je prima zou kunnen werken, athans wel voor mij want ik kan bij voorbeeld de hele dag plezier hebben met een opdracht waarbij ik steeds de zelfde handeling moet doen, of uren lang tekenen, of praten met mijn medergebruikers. Soms kan ik uren fantaseren, en een plan uitschrijven voor bijvoorbeeld dingen die ik wil kopen, en hoe ik geld daar voor regelen.. ook gamen of zieke frenchecore/tekno draaien is chill. Pff soms type ik de hele nacht, eenverhaal op de pc.. was op een gegevent moment zo erg dat ik, tot de 6/7 nacht door ging, en meestal rondt de 7e nacht inslaap viel, en naar paar uur slapen waker werdt, en vrolijk verder ging.. na een tijdje begon ik redelijk last te krijgen, van de verslaving ook in het ziekenhuis belande.. toen besloot ik dat even een 6 weekje detoxing moest doen om de verslaving weer onder controle te krijgen, want zelf balanceren lukte niet meer, en voelde amper nog wat van speed.. nou ik weer gedetoxt ben is balanceren weer mogelijk.. maar in aprill ga ik een halfjaar werken en 7 dagen lang, en door heel het land, dus geen mogelijkheid heb te kennen gebruiken.. de verslaving van speed vindt ik sterker dan xtc, omdat pep standaardt wordt, en xtc niet chill is om standaardt te doen
20 stuks Wel gezien heb en ook van moet braken, en xtc dan ook kut gaat voellen, en met pep daar geen last van hebt. En naja met pillen op kan je beter op een feest lijpen, en speed vindt ik het gevaar dat je over all wel kan zijn met pep, en dan standaardt gebruiker wordt

ADutchNightmare

LeVaaG zei:
Hallo, ik gebruik nu all 3 jaar speed, en kan je verzekeren dat speed, anders is dan mdma.. als je een bommetje maakt, kan je als beste een lege capsoule gebruiken. Anders een lang vloeitje, waar je speed in gooidt, en het vloeitje naar de andere uiteinde fout, en hem dicht draaid tot een bolletje.. het geen wat anders is dan xtc, is dat je prima zou kunnen werken, athans wel voor mij want ik kan bij voorbeeld de hele dag plezier hebben met een opdracht waarbij ik steeds de zelfde handeling moet doen, of uren lang tekenen, of praten met mijn medergebruikers. Soms kan ik uren fantaseren, en een plan uitschrijven voor bijvoorbeeld dingen die ik wil kopen, en hoe ik geld daar voor regelen.. ook gamen of zieke frenchecore/tekno draaien is chill. Pff soms type ik de hele nacht, eenverhaal op de pc.. was op een gegevent moment zo erg dat ik, tot de 6/7 nacht door ging, en meestal rondt de 7e nacht inslaap viel, en naar paar uur slapen waker werdt, en vrolijk verder ging.. na een tijdje begon ik redelijk last te krijgen, van de verslaving ook in het ziekenhuis belande.. toen besloot ik dat even een 6 weekje detoxing moest doen om de verslaving weer onder controle te krijgen, want zelf balanceren lukte niet meer, en voelde amper nog wat van speed.. nou ik weer gedetoxt ben is balanceren weer mogelijk.. maar in aprill ga ik een halfjaar werken en 7 dagen lang, en door heel het land, dus geen mogelijkheid heb te kennen gebruiken.. de verslaving van speed vindt ik sterker dan xtc, omdat pep standaardt wordt, en xtc niet chill is om standaardt te doen
20 stuks Wel gezien heb en ook van moet braken, en xtc dan ook kut gaat voellen, en met pep daar geen last van hebt. En naja met pillen op kan je beter op een feest lijpen, en speed vindt ik het gevaar dat je over all wel kan zijn met pep, en dan standaardt gebruiker wordt

Ik wens je veel succes en bedankt voor de tip.
Ik heb mijn speed/pep €10tje was ik kwijt.

Is slikken wel makkelijker voor festival dan nakken?

BoNG

Newbie
Ik vind het leuk dat we er een nieuwe gebruiker/tester bij hebben!

Mijn ervaringen met amfetamine : de eerste enkele keren = grote euforie/verwarring/snel praten en stappen/ psychoses.

Ik gebruik nu dagelijks amphetamine, wat niet slim is, maar de reden hiervoor is, dat ik er zo "helpend" van wordt. en dat je ervan vermagert.

Nu je vraagt, hoe verslavend is dit product voor JOU!
Dit verschilt natuurlijk van mens tot mens, maar ik vind persoonlijk dat het bij mij mee valt, in tegenstelling tot sommige anderen. Als ik stop met gebruiken voor enkele dagen tot 2 weken. dan krijg ik vreetbuien, en blijf ik steeds eten. Er treedt bij mij alleen een "gewenningsgevoel" op , gewend raken aan de bonussen dat het product te bieden heeft.
Natuurlijk, moet je, je grenzen kennen. Dat is met alles zo.

De eerste keer dat je speed gebruikt, of pak weg de eerste 5keer zou ik dit op een vrijdag of zaterdag doen, zodat je de dag erna goed kunt bekomen van je wilde avontuur. Omdat in het begin er een lastig "comedown effect" is. Je krijgt spijt van gebruik, je gaat vermoeden dat mensen het door hebben, en wantrouwen. Dit gevoel neemt snel af, dit noemen we "tolerantie". De sterkte van het effect neemt af, maar ook de comedown vermindert sterk. Aangezien ik dit totaal niet meer voel.

Hopelijk heb ik je hiermee kunnen helpen, en ben je nu al iets meer te weten gekomen!

Gr, BoNG!

ADutchNightmare

Ik ga het vanavond gebruiken, ik heb er echt super zin in!
Voel mij nu al super goed.

Ik vind een report maken van je 1ste keer pep toch anders dan xtc. Daarom zal ik in dit topic vertellen hoe ik mij vanavond voelde.

Iedereen fijne avond :grin:

ADutchNightmare

Wat was dat fet zeg!
Voelde in eerste instante weinig van dat snuifje van het sleutelpuntje, 1 uur later nog eens. Voelde me wel lekker wakker maar niet wat je zegt; strak...

Weer naar de wc toe gelopen, kreeg mijn envelopje ook niet meer fatsoenlijk dicht.
Conclusie: 1 gr pep door mijn neus.

Heb ook nog gegeten, dat schijnt namelijk best belangrijk te zijn. Patatje mayo, verhalen die ik hier hoor dat eten moeilijk gaat kon ik mij niet in vinden. Schronsde echt daadwerkelijk alles binnen 5 min naar binnen. Nu aan 2 boterhammen met filet en een glas melk..Wel last van mijn kaken, voelen erg verzwaard.

Slapen zit er niet in op dit moment...

boenkeng

Bewuste gebruiker
ADutchNightmare zei:
Wat was dat fet zeg!
Voelde in eerste instante weinig van dat snuifje van het sleutelpuntje, 1 uur later nog eens. Voelde me wel lekker wakker maar niet wat je zegt; strak...

Weer naar de wc toe gelopen, kreeg mijn envelopje ook niet meer fatsoenlijk dicht.

Heb ook nog gegeten, dat schijnt namelijk best belangrijk te zijn. Patatje mayo, verhalen die ik hier hoor dat eten moeilijk gaat kon ik mij niet in vinden. Schronsde echt daadwerkelijk alles binnen 5 min naar binnen. Nu aan 2 boterhammen met filet en een glas melk..Wel last van mijn kaken, voelen erg verzwaard.

Naar XQ geweest? Dan ben ik erg benieuwd naar een report.

Met pep op kan ik ook wel eten, maar heb gewoon geen honger en denk er dus ook helemaal niet aan.

En met 1 gram pep voor de eerste keer... als ik jouw was zou ik vanmiddag/vanavond lekker naar het cafe gaan en je goed vol zuipen anders word slapen vanavond mss ook nog wel moeilijk :wink:

Succes met je plafond dienst :P

ADutchNightmare

boenkeng zei:
ADutchNightmare zei:
Wat was dat fet zeg!

Naar XQ geweest? Dan ben ik erg benieuwd naar een report.

Met pep op kan ik ook wel eten, maar heb gewoon geen honger en denk er dus ook helemaal niet aan.

En met 1 gram pep voor de eerste keer... als ik jouw was zou ik vanmiddag/vanavond lekker naar het cafe gaan en je goed vol zuipen anders word slapen vanavond mss ook nog wel moeilijk :wink:

Succes met je plafond dienst :P

Ja zeker, XQlusive was echt strak.

Honger had ik ook niet nee, toen ik patat opat voelde ik mij echt weer beter. Soort van nieuwe lading.
Ik heb vannochtend wel geslapen, van 09:30 tot 12:00, anders slaap ik vanavond niet meer.

Wat ik dus ook bij xtc heb heb ik ook bij pep; als ik kauwgum kauw, en ik houd mijn mond gesloten, tanden op elkaar en kauw niet meer kauwgum. Dan word ik draaierig. Of dit is iets persoonlijks of misschien hebben meerdere mensen dit...

Heb het zat mensen gevraagd maar niemand begreep het echt haha, als ik liet zien wat ik bedoelde werd er gelijk gevraagd of het wel helemaal lekker ging :tearsofjoy:

Bovenaan