Speed VS Coke

Wat vinden jullie lekkerder ?

• Speed

Stemmen: 120 50,4%
  • Coke

Stemmen: 118 49,6%

• Totaal aantal stemmers
    238

yugoboss

Newbie
Meld dit berichtAntwoord met een citaatRe: Speed VS Coke
door ExceptionalInsight op 24 jun 2009 09:34

Dus eigenlijk heb je al je argumenten gewoon uit je kont getrokken?

yugoboss schreef:
Ik bedoel dat je bij speed veel langer wakkerblijft en dus ook veel langer niet eet
Daar kies je toch zelf voor? Honger is er niet, maar eten kan wel.

yugoboss schreef:
bij cocaine kan ik 2-3 uur na gebruik gewoon eten,en slapen lukt inderdaad ook niet echt met cocaine,maar bij speed is het toch echt erger,vooral als je een nachtje doorgaat en sochtends smiddags weer een lijn neemt
Dan moet je dat ook niet doen hè!

ja :wink:
eten kan wel,maar dan ben je erg lang besig met iets naar binnen krijgen,kan me nog goed herinneren dat ik na een avondje speed,de volgende middag 1 uur nodig had om een hamburger naar binnen te werken.
Jawel,als je op vakantie bent wel :grin:

SAMBALBIJ

Experimenterende gebruiker
. En ik heb altijd het idee dat ik een beetje opgefokt word van speed terwijl coke mij wat relaxter houdt. .[/quote]

dan moet je basen eens proberen

HTID

Bewuste gebruiker
Ik ga liever voor Coke. Pep doe ik wel eens op een leuk feestje wat tot 7 uur 's ochtends duurt ofzo, dan erger ik me tenminste niet als ik niet kan slapen :)

KoxBox

Badass junkie
Coke = te duur & TE lekker dus verkies ik speed, smaakt slecht maar het effect vind ik wel te pruimen. En ik doe zeker 2 keer zo lang met speed dan met coke, dus alleen voordelen :wink:.
Coke is voor mij de enigste drugs waar ik echt zwaar aan verslaafd zou kunnen geraken dus laat ik het liever links liggen.

Didy

Belezen gebruiker
Duidelijk speed. Wie betaalt er nu 50 euro voor een effect van een half uurtje, max een uur?

Judas

Wijs gebruiker
Zebra's hebben ook strepen.

leppeh

Bewuste gebruiker
Ik tel er een stuk meer dan 9... Toch maar eens op safari om een paar van die beesten te schieten dan :hearteyes:

Chris Pontius

Badass junkie
Immo zei:
plantenbak zei:
dat idee had ik ook al..
al zal hij nu wel met een 9 strepen verhaal aankomen :beer:

Leg dat strepen verhaal eens uit? 9 strepen 90% zuiver?
verhaaltje over 'puurheid'.
ik weet ook niet precies hoe het zit.
Maar over het algemeen is het zo dat wanneer iemand over strepen begint te praten , hij bullshit praat.
Ik weet niet wat nou het puurst was in % van coke dat je kon krijgen om te snuiven maar volgens mij was het iets van 83,xx% ? waarbij 10 strepen volgens mij voor 83,xx% staat. en 9 strepen volgens mij 10% (of 8 of zo) minder puur is.

zoiets was het iig :P

geef mij maar speed. van coke ben ik nooit zo gecharmeert geweest. Ik vind mensen die vaak coke gebruiken meestal ook echt eikels. maar dat is mijn mening, net als dat je van pep parra word, word je van sos gewoon een arrogante balzak..

raging_bull

Bewuste gebruiker
nadeel aan pep is dat de trek naar meer sneller komt dan dat het uiteindelijk na nog 4 uur uit werkt. Het nijgt naar bijnemen wat niet goed is, coke ook net zo goed maar dat werkt maar hooguit een uur. En de nawerking valt nog goed op te slapen ook wat bij pep dus bijna niet te doen is.

Geef mij maar coke, wat duurder maar dan heb je een betere trip.

raging_bull zei:
Geef mij maar coke, wat duurder maar dan heb je een betere trip.

noem het een trip, maar ik ben tegen de tijd dat ik me echt chill voel van coke ben ik heel wat euro's verder, en de drang naar meer is best groot, dus ik houd het toch echt bij goeie speed! :mrgreen:

raging_bull

Bewuste gebruiker
Worstenjongen zei:
Mijn mening over speed: Handig voor ff wakker te blijven voor de rest vind ik het gewoon Troep

Mijn mening over coke: Als je deze stront elke dag gaat snuiven verander je gewoon in een zombie je zondert je af van iedereen je hebt totaal geen emoties niks boeit je meer je denkt alleen maar aan jezelf maar wat je niet merkt is dat je andere superveel pijn doet maja dat boeit jou toch niet zolang je maar die kut lijn je neus in kan snuiven he :wink:

Coke is gemaakt om te snuiven,:Het snuift 300X fijner als speed
Speed is gemaakt voor bommetjes: De smaak van speed is gewoon kut en (ligt eraan wat voor een speed je hebt) Het is gemaakt met weet ik wat allemaal voor een shit en ja als je dat door je neus haalt brand die sneller weg dan je denkt

p.s ik weet dat coke ook is gemaakt met benzine en al die shit maar niet zoveel shit als bij speed
Jou mening over coke, als je die 'shit' elke dag zou gebruiken.......... (wekker geluid) Stel je eerst eens voor dat je een rich as fack junk was die elke dag wel een goeie dosis kon kopen zoals int begin 3a4 gram (max €200,-) en net voor de dood 8a10 (max €500,-) gram echt KAN BETALEN.

VitamineX

Speed:

+ energieboost
+ prijs
- slapeloze nachten
- dinsdagdip

Coke:

+ lekker
- duurt te kort
- prijs

DanceHall_Drug

SchilDpadDo zei:
Als we de prijzen met de effecten met elkaar afwegen ga ik toch voor speed, meer waard voor je geld. Maar van coke ben ik ook niet vies.

das waar, speed werkt veeeel langer en je hebt er meer effect van.
coke is wel leuk om samen met je vriend te doen, egt zalige seks dan :hearteyes:

knolselderij

Wijs gebruiker
ondanks mn onderschrift kan ik allebei goed waarderen ligt er maar net aan hoeveel geld je hebt en wat je nt doen bent, coke en speed gebruik ik op andere momenten

Wietpep

Speed heerlyk om op los te gaan en gewoon voor thuis schoonmaak werk
erg handig + moeilijk goedkoop alleen erg verslavend :beer:

Biertje

Bewuste gebruiker
PEP! de rush van 73% dextro-amfetamine overruled in alle opzichten de rush/effecten van 65% cocaine ( beide getest.) En daarbij betaal ik voor 1 gram coke evenveel als voor 5 gram dex, en doe ik met 1 gram coke één avond, en met 5 gram dex samen met 3 vrienden ong. 5 avonden!

Amfetamine :hearteyes:

JunkXL

Bewuste gebruiker
Ghanzibaldhi schreef:
Speed = boerencoke (mensen die geen geld hebben).

Ghehe jahoor ^^ Ik ben ook zo'n polder pep snuiver :grin:
Coke vind ik afzetterij vooral als je voor 7% coke de volle mep betaald.

Jowdy37

Belezen gebruiker
producten hebben beide hun voor- en nadelen bij mij...

Het gevoel van coke vind ik iets fijner, maar lekker strak staan van de speed vind ik ook nog wel leuk...
Het grote voordeel aan coke (bij mij dan toch) is dat ik daar de dag erna niets van voel; als ik er bij drink heb ik daar zelfs geen kater van (jaja, moet je maar eens nadenken hoeveel het kapot maakt in je koppie). 't Is wel kut dat je heel de tijd moet bijsnuiven en dat het zo duur is.... :( (en hier in de buurt ook hard versneden, maar ook nog wel goeie te vinden).
Van speed daarintegen heb ik 2-3 dagen een kater, maar dan kan ik ook wel een avondje los gaan. Ik geloof wel dat ik speed fijner zou vinden als de kater afwezig bleef :). Het niet slapen op spiet valt bij mij nog wel mee, maar blow me meestal wel te pletter en reken ongeveer uit wanneer slapen zou moeten lukken...

JunkXL

Bewuste gebruiker
Het niet slapen op spiet valt bij mij nog wel mee, maar blow me meestal wel te pletter en reken ongeveer uit wanneer slapen zou moeten lukken...

Het niet kunnen slapen valt bij mij ook mee.. Het is meer dat het altijd zo gezellig is! :grin:
Zoals je zegt als ik wil slapen bedenk ik me dat van te voren. Ik WIL geen benzodiazepines om te kunnen slapen of te kalmeren. En al helemaal niet om van up naar down over te gaan.

Coke kost meer dan ik het waard vind.

Immo

Badass junkie
Wow Speed begint Coke bijna in te halen in het Coke sub fora, kom op mensen meer stemmen op speed!

vitafitfit

Coke, maar eigenlijk is het niet eerlijk want speed heb ik nog nooit gebruikt.
Ik ben dat wel van plan, want als ik dat ook lekker vind is het een goed alternatief want het is een stuk goedkoper!

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ik ben ook meer van de speed, vind coke saai en ongezellig. Day after van coke voelt wel wat minder erg als speed,eerlijk is eerlijk...

Bovenaan