Speed - Was Report

fgamer

Belezen gebruiker
Hallo mensen, ik weet dat dit geen trip report is.
Maar voor de mensen die van plan zijn om te proberen hun speed te wassen, kan dit misschien van pas komen. Veel plezier!

Tijdsduur: 50 à 60 minuten

Benodigdheden:
- 25ml aceton per 1 gram gedroogde speed. (Haal je in de bouwmarkt, of drogist.)
- Koffiefilters (Per keer dat je het proces herhaalt heb je 1 koffiefilter nodig, ik heb er 2 gebruikt.)
- Speed (Ik raad aan dit niet te doen als je minder hebt dan 2 à 3 gram gedroogde speed)
- Een spiegel of bord
- Maatglas (optioneel)
- 2 Drinkglazen of iets anders dat niet van plastiek is en waar je aceton in kan doen.

Werkwijze:
Eerst heb ik mijn pep gedroogd, toen hij mooi droog was heb ik deze geplet en gekapt.
Dus nu was het mooi poeder. Nouja, hij was knal geel, en plakte geweldig.
Hierna heb ik een drinkglas gevuld met 100ml à 150ml aceton.
Hier de gedroogde pep bijgegooid. Eventjes 2 minuten laten zakken naar de bodem.
Als je het glas hief merkte je meteen dat de speed spierwit werd, en de aceton knalgeel!
Nog eventjes geroerd voor een beter resultaat. Toen een koffiefilter over het glas getrokken.
Toen heb ik het mengsel van aceton en speed in de koffiefilter gegoten.
Toen alle aceton in het glas zat, en de speed in de koffiefilter, heb ik de koffiefilter vastgenomen en even omhoog gehouden.. deze 2 minuten in de lucht gehouden zodat ook de koffiefilter droog werd. Toen heb ik de koffiefilter boven een bord gehouden en binnenste buiten gedraaid. Met een kaartje lichtjes liggen tikken aan de andere zijde zodat de pep eraf viel. De rest heb ik nog een beetje afgeschraapt. Toen heb ik de koffiefilter weggegooid.
Ik heb toen de pep 30 minuten laten drogen, en heb deze stappen opnieuw gedaan.
Nu had ik van de 4,5 gram gedroogde pep nog 3 gram over. Hij rook nog een beetje naar aceton, dus heb hem maar even weggezet. De geur was na enkele minuten al weg en de pep was na 10 à 20 minuten volledig droog. Maar ik wou zeker zijn en heb hem 2 uur laten drogen. Net een lijntje genomen en hij werkt 10x beter als voor dat ik hem gewassen heb.

Resultaat:
Knalgele pep > Spierwitte pep
Toen ik de gele pep snoof (120mg), voelde ik geen effect. Maar bleef wel de hele dag en nacht wakker door de hoeveelheid cafeïne. Ik drink AMPER vloeistoffen met cafeïne in, dus ik was hier ook echt gevoelig voor. Ik voelde maar een hele lichte rush, het ongeremd zijn en de praatkicks waren ook ver te zoeken. Ook was het na één uurtje al weg, en belande ik al snel in de na space. De lijn die ik pakte brande ontzettend erg in mijn neus, ik kreeg er tranen van in mijn ogen. Ook had ik de hele dag een vieze smaak en geur in mijn mond/neus. :kots:

Toen ik de spierwitte pep snoof (35mg), voelde ik na 4 à 6 minuten al een effect. Ik kreeg heel veel energie, en was niet alleen wakker zoals bij de gele. Ik voelde na enkele tientallen minuten een
heerlijke rush. Ik was ongeremd en had erge praatkicks. Ik heb niet gezweet wat ik bij de gele pep wel deed, en ik heb deze lijn om 12 uur genomen, en heb pas rond 4 uur de behoefte gekregen om bij te nemen. Bij de gele pep was dit al na 1 uur, maar heb ik het toch gelaten omdat het zo smerig als de pest was. En het eerste lijntje van die gele pep bleef de dag erna nog in mijn neus plakken. De witte pep brandde vrij weinig. Ook de smaak was niet zo erg.

Ik heb niet de tijd gehad en ook niet de moeite gedaan om de speed te laten testen, voor en na. Sorry hiervoor. Maar ik kan je zeggen: heb je slechte speed? Met aceton wassen zal je wel uit de brand helpen!

Je kan dit gewoon stiekem op je slaapkamer doen.
Er blijft geen geur hangen.. en als je een beetje aceton knoeit is het in een oogwenk weer verdampt. (Voor de minderjarigen)

Ik ben zeer tevreden van het resultaat en dit voor slechts 4 euro en 50 cent. (Aceton + Koffiefilters)

Maar wil je je deze moeite besparen? Zoek een betere dealer, want als hij je pep geeft zoals die van mij nu is geweest, moet je gewoon niet kopen. Ik heb een nieuwe dealer gevonden die mij een sample heeft gegeven om te laten testen. Deze was 72%, en dus zo goed als het maximum. :) Maar als deze 3 gram op is zullen we wel 1 week verder zitten. Dus ik ga gewoon alvast inkopen voor volgende keer.

Hoop dat jullie hier iets aan hebben en dat het makkelijk was om te lezen!

EDIT; Het oogde toch 3 gram, blijkt gewoon 2,12 gram te zijn + de 35mg die ik al heb genomen.
Kan er dus van uitgaan dat hier ongeveer 50% cafeïne en andere smerige stoffen inzat.
Sinds er meestal 27% sulfaat inzit, was dit 23% speed? Nouja, weet niet als deze berekening klopt :tongueout: had in ieder geval bagger speed. Schat dat er nu zo een 40 à 50 % speed in zit, met ongeveer 20% rotzooi

Digitalism

Belezen gebruiker
fgamer zei:
Ik heb niet de tijd gehad en ook niet de moeite gedaan om de speed te laten testen, voor en na.
Jammer, want juist dat zou aan kunnen tonen of er daadwerkelijk een noemenswaardige vooruitgang behaald is. Nu geef jij aan een verbetering te voelen, maar set en setting spelen hierbij ook mee natuurlijk. Wellicht voelde je je de tweede keer sowieso al beter. Bovendien verwachtte je de tweede keer dat het beter zou werken en je verwachting heeft ook veel invloed op de ervaring.

Anyway, neemt niet weg dat het een leuk experiment is. Met testresultaten (dus van voor en na het wassen) was dit topic echter nog veel interessanter geweest. Ik zou in ieder geval erg benieuwd zijn naar de resultaten.

ooscaar

Wijs gebruiker
Je hebt 53% aan gewicht verloren, dus als de andere 47% echt amfetaminesulfaat is, dan was de amfetamine 47*0.73=34%. Waarschijnlijk blijven er na het wassen toch nog wel wat (cafeïne)resten hangen (wat helemaal niet erg is op zich, zeker niet in die hoeveelheden). Hierdoor zal het werkelijke percentage wel iets lager dan 34% liggen, waarschijnlijk.

dewilde

Experimenterende gebruiker
Fijn dat het allemaal gelukt is.

50% verlies is trouwens wel te verwachten, zeker als je in je oorspronkelijke product de cafeïne duidelijk kon merken. Dat is ook vooral de reden waarom je beter niet 1 gram of minder wast - je houdt zo weinig over dat je er alleen maar depressief van wordt :mrgreen:

Timmie94

Bewuste gebruiker
kwaliteit boven kwantiteit :rolleyes:

jammer dat je geen echte testresultaten, had het wel interessant gemaakt! het is dat ik eigenlijk nooit speed gebruik, anders leek het me best een leuke test :rolleyes:

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Ik ga bij de volgende batch een base-acid zuivering doen.
Dit houd in dat je de amph sulfaat met rotzooi eerst wast met 10-20% Natrium hydroxide (amph sulfaat wordt nu amph freebase en is niet meer oplosbaar in water), extraheren met petroleum ether (coleman fuel, benzine etc).
Verdamp de benzine zoveel mogelijk. IPA erbij. Titreren met zwavelzuur-ipa (1:5) tot ph 7.
Verdunnen met ijskoude aceton en filteren.

Hier vind je weinig goede tutorials over.
En zal wanneer ik dit doe ook alles filmen, of op zijn minst foto's maken.
Deze zal ik, in tegenstelling tot Fgamer, wel laten testen in een Testcentra.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
MentalFucked zei:
Ik ga bij de volgende batch een base-acid zuivering doen.
Dit houd in dat je de amph sulfaat met rotzooi eerst wast met 10-20% Natrium hydroxide (amph sulfaat wordt nu amph freebase en is niet meer oplosbaar in water), extraheren met petroleum ether (coleman fuel, benzine etc).
Verdamp de benzine zoveel mogelijk. IPA erbij. Titreren met zwavelzuur-ipa (1:5) tot ph 7.
Verdunnen met ijskoude aceton en filteren.

Hier vind je weinig goede tutorials over.
En zal wanneer ik dit doe ook alles filmen, of op zijn minst foto's maken.
Deze zal ik, in tegenstelling tot Fgamer, wel laten testen in een Testcentra.

Doen!
Ik zal dankbaar wezen, interessante materie. :)

fgamer

Belezen gebruiker
Wil hier aan toe voegen dat zuivere pep anders is dan met cafeïne besneden pep.
De meeste onervaren snuivers, ervaren de pep met cafeïne als normale pep.
Zweten, hartkloppingen, hoge hartslag, helemaal wakker..
Dit is bij zuivere pep niet het geval.
Het houdt je wakker, maar je ervaart meer het mentale gedeelte. De rush, praatkick, etc..
Dit vind ik veel interessanter, en het voelt ook zuiverder aan naar mijn mening voor je lichaam.
Je hebt echt het gevoel dat je een zuiver middel met minder schade dan normaal consumeert.
Dit draagt bij aan je mindset, wat dan ook weer je space ten goede komt.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zoals je zelf al aangeeft aan het begin van je post, dit is geen tripreport en hoort dus in het speed subforum thuis.

Thanks voor het delen, kan voor anderen altijd handig zijn.

Ik heb een tijd geleden mijn speed gewassen en het voor en na laten testen. Voor het wassen was het 57% met wat rest producten uit de synthese, maar verder geen versnijdingen. Na het wassen was het 71%, zo goed als puur dus. Mijn verlies was toen 29% gewicht waarmee ik ook een klein beetje pure amfetamine ben kwijt geraakt. Ook als er geen cafeïne in zit kan het dus de moeite zijn om je speed te wassen.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
Zoals je zelf al aangeeft aan het begin van je post, dit is geen tripreport en hoort dus in het speed subforum thuis.

Thanks voor het delen, kan voor anderen altijd handig zijn.

Ik heb een tijd geleden mijn speed gewassen en het voor en na laten testen. Voor het wassen was het 57% met wat rest producten uit de synthese, maar verder geen versnijdingen. Na het wassen was het 71%, zo goed als puur dus. Mijn verlies was toen 29% gewicht waarmee ik ook een klein beetje pure amfetamine ben kwijt geraakt. Ook als er geen cafeïne in zit kan het dus de moeite zijn om je speed te wassen.

In principe vertelde hij wat hij voelde van voor het wassen, en erna.
Dus hoe hij erop tripte. Dus eigenlijk hoort het hier wel thuis :grin:

MeejheM

Badass junkie
ik vind het vaak makkelijker een paar gram speed te wassen in aceton dan het te laten drogen en plakke etc. nadeel va gewassen speed is die die heel snel erg droog word, en soms keihard, als j er niet op tijd bij bent het te vergruizen.

jou methode van verder verbeteren ken ik niet in de prakthijk, ik doe altijd herkristaliseren. hiermee heb ik verreweg de beste resultaten geboekt, en getest op 72%, wat niet verkeerd is voor zelf geherkristaliseerde pep.

ik moet toegeven dat hij daarvoor waarschijnlijk al 60% geweest was, of 65% als ik hem zou laten drogen. maar als je van die mooie 5-10mm lange kristallen ziet ontstaan weet je wel dat je iets in huis hebt.

je ervaring klinkt vrij overdreven voor gewasssen speed, dat je de caffeine nadelen kwijt bent snap ik, maar het blijft maar pep en koffie. geen bizarre wisselwerkingen ofzo.

maar evengoed gefeliciteerd, wat heb je per ongeluk laten smelten met je aceton?

Bovenaan