Speed Was/Schoonmaak Raport!

DutchMike

Experimenterende gebruiker
Harro beste (l)uitjes,

Nadat ik hier een goed uitgelegde thread had gevonden over het wassen van speed,
namelijk deze link: http://drugsforum.info/speed/speed-wassen-t2098.html

Had ik besloten om het zelf ook eens te proberen - na zorgvuldig beraam,
want de speed die ik had - was na een week nog geler dan het behang in een rook ruimte..

Dus had het goed gevolgd zoals daarboven zo vriendelijk werd uitgelegd.

De PURE aceton eerst voorverwarmd in een bak met kokend water (nooit open vuur gebruiken),
voor 15 minuten - soms de dop afgedraaid om de druk in het flesje erin te verminderen.

Daarna de ontzettend plakkerige, gele (wel droog & kleingemaakt), speed gemixt met de aceton in een glas & 5 minuten liggen roeren, de aceton werd onmiddelijk geel.
(Ik had 3 gram speed, dus ik heb in verhouding ongeveer 70ML aceton gebruikt)

Toen het mengseltje in een koffie filter, die in een ander glas klaarstond, erin gegoten.
De aceton liep rechtstreeks erdoorheen & spier witte speed is wat overbleef.

Had het rustig eraf geschraapt & het was bijna 60% in volume verminderd,
dus er zat behoorlijk veel caffeine & andere rotzooi in, jammer genoeg.

Daarna de glazen goed schoongemaakt & de aceton in de WC met voldoende water door gespoeld - de koffie filter gewoon in de vuilnis emmer gedaan.

De speed die ik nu heb werkt echt... uitermate.
Totaal niet plakkerig & ruikt ook bijna niet.

Kortom, volledig tevreden!

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
mooi! ik zou de aceton alleen niet door de wc spoelen. Beter kan je het in een verfblik of iets dergelijks doen en op laten branden :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
kokosmakroon900 zei:
mooi! ik zou de aceton alleen niet door de wc spoelen. Beter kan je het in een verfblik of iets dergelijks doen en op laten branden :)
Je kunt dat glas met aceton ook gewoon laten staan, binnen 1 a 2 dagen is het volledig verdampt. De eventuele troep die je uit je speed hebt gewassen en ook niet verdampt zie je dan in het glas zitten. Het ruikt dan ook zoals je gele speed rook.

ooscaar

Wijs gebruiker
Haha gelijk wat van geproefd of niet? :wave:

De aceton kun je trouwens ook op een inductiekookplaat zetten om het op te warmen. Als je gas hebt kun je het ook gewoon in de magnetron zetten, het gaat al koken bij 56 graden volgens mij, dus dat zie je al vrij snel gebeuren.

De stank komt trouwens van chemicaliën uit het productieproces, dus daar ben je nu vanaf!

DutchMike

kokosmakroon900 zei:
Haha ja inderdaad, had het beter niet door de WC kunnen doen.

Psychedelibee zei:
kokosmakroon900 zei:
Je kunt dat glas met aceton ook gewoon laten staan, binnen 1 a 2 dagen is het volledig verdampt. De eventuele troep die je uit je speed hebt gewassen en ook niet verdampt zie je dan in het glas zitten. Het ruikt dan ook zoals je gele speed rook.
Handig om te weten!

ooscaar zei:
Haha gelijk wat van geproefd of niet? :wave:

De aceton kun je trouwens ook op een inductiekookplaat zetten om het op te warmen. Als je gas hebt kun je het ook gewoon in de magnetron zetten, het gaat al koken bij 56 graden volgens mij, dus dat zie je al vrij snel gebeuren.

De stank komt trouwens van chemicaliën uit het productieproces, dus daar ben je nu vanaf!
Wel eerst voor de zekerheid ongeveer 2 uur laten drogen.
Haha achjah, is maar wat het makkelijkste is eh? :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
lotske1984- zei:
Welke merk aceton heb je gebruikt en heb je speed daarna kunne snuiven.?
Merk maakt niet uit toch, zolang je maar pure aceton koopt is het allemaal hetzelfde.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
lotske1984- zei:
Welke merk aceton heb je gebruikt en heb je speed daarna kunne snuiven.?
Merk maakt niet uit toch, zolang je maar pure aceton koopt is het allemaal hetzelfde.
Zou graag metk weten dan ben ik zeker dat ik de juiste heb..hier kan ik geen pure vinden..

MeejheM

Badass junkie
bij de schilderspullen in je bouwmarkt, tussen thinner en lijnolie etc. witte halveliterflesjes als je maar een beetje nodig hebt. grotere kannen hebben ze bij de betere schilder-groothandel, die zijn per liter een stuk goedkoper.

ooscaar

Wijs gebruiker
Ik gebruik het van de Kruidvat (hebben ze ook bij andere drogisten). Daar heb je van die 100 ml flesjes voor €1.70 of zo. Niet goedkoop maar als je niet veel nodig hebt, is dat wel handig vind ik. Is puur, heb het nog nagevraagd daar.

lotske1984-

Wijs gebruiker
ooscaar zei:
Ik gebruik het van de Kruidvat (hebben ze ook bij andere drogisten). Daar heb je van die 100 ml flesjes voor €1.70 of zo. Niet goedkoop maar als je niet veel nodig hebt, is dat wel handig vind ik. Is puur, heb het nog nagevraagd daar.
Aaah ok bedankt dan ga ik eens in kruidvat kijken als ik er heen rij..alleen spijtig dat de speed daarna niet snuifbaar is..is zo droog dan..maar mss dat het met de pure aceton anders is.?

ooscaar

Wijs gebruiker
Hoe bedoel je? Mijne is gewoonbaar hoor. Snuif het zelf niet maar het ziet er echt perfect snuifbaar uit. Zoals gezegd, als het om grotere hoeveelheden gaat kun je beter naar de verf groothandel en daar navragen of het watervrije/droge/pure aceton is. Als je speed echt te droog wordt kun je een druppeltje water door je gram speed doen en kijken of dat het verbeterd. Zo niet, dan laat je het weer drogen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik snap nog steeds niet hoe je de speed te droog vind worden om te snuiven. Gewassen speed vind ik zelf veel fijner om te snuiven dan niet gewassen speed. Allereerst brand het veel minder omdat er geen troep meer in zit. Ten tweede is het puurder en wordt het beter opgenomen in je neus waardoor je een stuk minder nodig hebt.

Maargoed als je schone droge speed niet chill vind moet je het gewoon niet wassen en dus ook accepteren dat het extra ongezond voor je is en minder effectief. Het is kiezen of delen he.

Fool

Badass junkie
Psychedelibee zei:
Maargoed als je schone droge speed niet chill vind moet je het gewoon niet wassen en dus ook accepteren dat het extra ongezond voor je is en minder effectief. Het is kiezen of delen he.
Dat ligt er natuurlijk aan wat voor restanten er nog inzitten.

Maar ik heb dat ook wel een beetje hoor, ik heb het idee dat ik direct moet niezen en dat de pep 'doorschiet' als ik te droge(dus gewassen) speed snuif. Een beetje vettig doet het wel goed imo. :P

lotske1984-

Wijs gebruiker
Fool zei:
Psychedelibee zei:

Maar ik heb dat ook wel een beetje hoor, ik heb het idee dat ik direct moet niezen en dat de pep 'doorschiet' als ik te droge(dus gewassen) speed snuif. Een beetje vettig doet het wel goed imo. :P
Ja dat bedoel ik dat die direct de keel in vliegt als hij te droog is..

Bobsacamano

Badass junkie
Moet je eerst een druppel honing op je lijntje laten vallen :wink:

Werk super tegen verstuiven.

lotske1984- zei:
Fool zei:
Psychedelibee zei:

Ja dat bedoel ik dat die direct de keel in vliegt als hij te droog is..

MeejheM

Badass junkie
als je hem niet helemaal fijnkapt, maar een beetje plet met een plamuurmes krijg je ook nog een luchtige structuur, niet als gips of iets dergelijks.

snuiven vergt ook een beetje techniek... de lengte, en binnendiemeter van je buisje hebben ook nog invloed.ik was hem altijd tot droge witte brokken. dat is sneller vaak als van die natte zooi uit zichzelf laten drogen.

en die gele nare bijtende stinkende structuur is ook nergens voor nodig.

MeejheM

Badass junkie
mijne meestal ook niet, maar je komt werkelijk van alles tegen. is hetzelfde als een tweedehands auto kopen, als er defecten aan zijn kun je afdingen, en zou je eventueel de foutjes zelf recht kunne zetten.

ooscaar

Wijs gebruiker
Fool zei:
Mijn ongewassen pep is ook niet geel en stinkend hoor. :P
Meestal gebeurt dat pas als je het een paar weken buiten de vriezer bewaart toch. Daar komt ook dat fabeltje vandaan dat je speed in de vriezer moet bewaren. Als het schoon genoeg is (net zoals na wassen met aceton) verandert het niet van kleur inderdaad.

Bobsacamano

Badass junkie
Inheb gister voor oud en nieuw ook voor het eerst speed gewassen. Het was 6 gram droog en heb jou handleiding gevolgd. Ging echt super makkelijk was binnen 15 minuten weer kurkdroog en had nog 4,7 gram over, dus de speed was al best zuiver.

Ik had het gister mee naar een feestje en wat een verademing dat spul zeg. Geen bijwerking geen cafeïne bibbers, het stinkt niet, het snuift makkelijk en prikt helemaal niet echt ideaal.

Ik had eerst het idee dat het helemaal niet goed werkte juist en was even bang dat ik het verkloot had maar het ik merkte dus pas na een half uur op dat ik gewoon geen Trijntje vermoeing meer had en ik heb om 22:30 begonnen met de eerste snuif en heb nog 1 keer gepakt om 02:00 en daarmee tot 11:00 continue staan dansen. Echt heerlijk spul.

MeejheM

Badass junkie
een kennis had ook weer eens wat gekocht, mooi wit, maar kleddernat. het zweette door 3 stevige zakken heen. reagent test gedaan, vet langzame reactie, maar wel mooie kleur. geen caffeine te bekennen.

het verloor ongeveer 30% gewicht bij drogen. droog wel de normale reactie, dus er zal wel methanol of iets bijgezeten hebben(dat de test zo sloom reageerde).

@Lotske, was en droog je pep eens, dan brand de jouwe ook niet meer. je raakt echt niks kwijt wat je nog wil houden.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Graag jullie mening over deze foto..aceton laten opdrogen in glas..

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    67 KB · Weergaven: 3.344

lotske1984-

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
een kennis had ook weer eens wat gekocht, mooi wit, maar kleddernat. het zweette door 3 stevige zakken heen. reagent test gedaan, vet langzame reactie, maar wel mooie kleur. geen caffeine te bekennen.

het verloor ongeveer 30% gewicht bij drogen. droog wel de normale reactie, dus er zal wel methanol of iets bijgezeten hebben(dat de test zo sloom reageerde).

@Lotske, was en droog je pep eens, dan brand de jouwe ook niet meer. je raakt echt niks kwijt wat je nog wil houden.
Mijn speed brand nog even hard na het wasse..

ooscaar

Wijs gebruiker
Ja dan zie je dus wat voor rotzooi je eruit wast. Wat we precies zien op de foto is natuurlijk moeilijk te zeggen.

lotske1984-

Wijs gebruiker
ooscaar zei:
Ja dan zie je dus wat voor rotzooi je eruit wast. Wat we precies zien op de foto is natuurlijk moeilijk te zeggen.
Ja das is zo gelijk van die hars of polyester waar ze auto mee versterken of gaten mee opvulle..grote foto gaat niet om te posten..

lotske1984-

Wijs gebruiker
MeejheM zei:

Waarom brand mijn speed na het wassen nog.?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
lotske1984- zei:
ooscaar zei:
Met aceton kun je toch alleen maar cafeïne uit speed doen he.?
Nee hoor, alles wat goed in aceton oplost. Wat dat allemaal precies is durf ik niet te zeggen. Ik heb mijn pep nu een paar keer voor en na het wassen naar het lab gebracht. Ik heb nog nooit cafeïne in mijn pep gehad, altijd alleen restanten van de productie maar die gingen er ook mooi uit na het wassen bij mij. Na het wassen heb ik dan helemaal pure pep.

Als je pep veel troep heeft zul je het wellicht meerdere keren moeten wassen om alles eruit te halen, maar dan houd je waarschijnlijk niet veel over.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
lotske1984- zei:
ooscaar zei:
Met aceton kun je toch alleen maar cafeïne uit speed doen he.?
Nee hoor, alles wat goed in aceton oplost. Wat dat allemaal precies is durf ik niet te zeggen. Ik heb mijn pep nu een paar keer voor en na het wassen naar het lab gebracht. Ik heb nog nooit cafeïne in mijn pep gehad, altijd alleen restanten van de productie maar die gingen er ook mooi uit na het wassen bij mij. Na het wassen heb ik dan helemaal pure pep.

Als je pep veel troep heeft zul je het wellicht meerdere keren moeten wassen om alles eruit te halen, maar dan houd je waarschijnlijk niet veel over.
Ja na 1 maal wassen ben ik al veel massa verloren..

lotske1984-

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
als je hem niet helemaal fijnkapt, maar een beetje plet met een plamuurmes krijg je ook nog een luchtige structuur, niet als gips of iets dergelijks.

snuiven vergt ook een beetje techniek... de lengte, en binnendiemeter van je buisje hebben ook nog invloed.ik was hem altijd tot droge witte brokken. dat is sneller vaak als van die natte zooi uit zichzelf laten drogen.

en die gele nare bijtende stinkende structuur is ook nergens voor nodig.
Wat gebruik om te snuive geld of buisje van en pen of..

dewilde

Dat spul op die foto ziet er inderdaad wel heel vreemd uit. Je gebruikt toch geen plastic bekertjes, roerstaafjes oid bij het wassen he?

lotske1984-

Wijs gebruiker
dewilde zei:
Dat spul op die foto ziet er inderdaad wel heel vreemd uit. Je gebruikt toch geen plastic bekertjes, roerstaafjes oid bij het wassen he?
Nee en eetvork gebruik ik..niets plastiek..en dan verschiet de mens ervan da mense zotte dingen doen..maar mee die rommel speed is dat niet moeilijk..

Fool

Badass junkie
lotske1984- zei:
dewilde zei:
Nee en eetvork gebruik ik..niets plastiek..en dan verschiet de mens ervan da mense zotte dingen doen..maar mee die rommel speed is dat niet moeilijk..
In wat voor container heb je de aceton gemengd met de pep?

Als dat geen glas/metaal was, maar een plastic moet je even kijken naar het nummertje dat eronder staat. Als dat geen 2(HDPE) of 5(PP) is, dan zou je aceton wel eens een deel van die container opgelost kunnen hebben.

Mensen die van plan zijn te gaan wassen doen er ook niet verkeerd aan om eventjes een safety sheet van aceton door te lezen en eventueel bij de hand te houden. :)

lotske1984-

Wijs gebruiker
Fool zei:
lotske1984- zei:
dewilde zei:
In wat voor container heb je de aceton gemengd met de pep?

Als dat geen glas/metaal was, maar een plastic moet je even kijken naar het nummertje dat eronder staat. Als dat geen 2(HDPE) of 5(PP) is, dan zou je aceton wel eens een deel van die container opgelost kunnen hebben.

Mensen die van plan zijn te gaan wassen doen er ook niet verkeerd aan om eventjes een safety sheet van aceton door te lezen en eventueel bij de hand te houden. :)

Alles is in glas gebeurt..

Bovenaan