hey daar,
ik heb nu paar keer speed gesnoven en bevalt me wel (moet wle oppassen wel af en toe doen niet elk weekend)
maar als je dan wat over leest is het 6 tot 8 uur dat het werkt ofzo..
maar bij mij word ik pas (zoals afgelopen vrijdag dat ik gesnoven hadd) zondag eind vn middag en avond moeier en begin ik lichamelijk wat meer te voelen.. kheb ook dat als ik snachts in bed lig na avond snuiven (t effect gaat nog steeds door) dat ik het gevoel heb dat iedereen vanaf weet en maak ik me heel druk om en onrustig over, terwijl eigenlijk niet nodig is..
beetje irritant gevoel waardoor hart nog harder gaat dan normaal, vrijdag nacht btj in bed gelegen btj sms-en/bellen op klok kijken en muziek luistren.. zaterdag ochtend flink aan werk geweest nog steeds hyper lichtelijk kaken kauwen praatgraag werken ging fyn normaal btj zwaar en langdradig.. die avond gwn doorgaan in discotheek maar 5 bier dr bij ofzo.. en zondags dus pas dat minder werd.. khad bijna 1 gram speed en flinke sleutelpunt coke.. op dei vrijdag aaf, kvind btj irritant dat ik volgende dag eigenlijk nog steeds effect heb.. nu kan ik wel minder doen.. als ik i.p.v. 1 gram nu doe een kwart doe op die aaf.. heb ik dan nog zelfde effect? en heb ik dan niet dat ik voglende dag vn die kut starende ogen heb (kschrik vn sochtends in spiegel.. je hebt gevoel dat ze normaal staan en ze zijn neit veel anders dan normaal maar toch is er iets mee, iets starends, doordringends, iets groter) kheb geen zin om effect 24 uur lang te voelen ofzo maar wil wel net zo fyn gaan eigenlijk.. iemand miss wat tips voor gebruik vn speed?
ik heb nu paar keer speed gesnoven en bevalt me wel (moet wle oppassen wel af en toe doen niet elk weekend)
maar als je dan wat over leest is het 6 tot 8 uur dat het werkt ofzo..
maar bij mij word ik pas (zoals afgelopen vrijdag dat ik gesnoven hadd) zondag eind vn middag en avond moeier en begin ik lichamelijk wat meer te voelen.. kheb ook dat als ik snachts in bed lig na avond snuiven (t effect gaat nog steeds door) dat ik het gevoel heb dat iedereen vanaf weet en maak ik me heel druk om en onrustig over, terwijl eigenlijk niet nodig is..