speed werkingsduur..

maverick

Belezen gebruiker
hey daar,

ik heb nu paar keer speed gesnoven en bevalt me wel (moet wle oppassen wel af en toe doen niet elk weekend)

maar als je dan wat over leest is het 6 tot 8 uur dat het werkt ofzo..
maar bij mij word ik pas (zoals afgelopen vrijdag dat ik gesnoven hadd) zondag eind vn middag en avond moeier en begin ik lichamelijk wat meer te voelen.. kheb ook dat als ik snachts in bed lig na avond snuiven (t effect gaat nog steeds door) dat ik het gevoel heb dat iedereen vanaf weet en maak ik me heel druk om en onrustig over, terwijl eigenlijk niet nodig is.. :confused: beetje irritant gevoel waardoor hart nog harder gaat dan normaal, vrijdag nacht btj in bed gelegen btj sms-en/bellen op klok kijken en muziek luistren.. zaterdag ochtend flink aan werk geweest nog steeds hyper lichtelijk kaken kauwen praatgraag werken ging fyn normaal btj zwaar en langdradig.. die avond gwn doorgaan in discotheek maar 5 bier dr bij ofzo.. en zondags dus pas dat minder werd.. khad bijna 1 gram speed en flinke sleutelpunt coke.. op dei vrijdag aaf, kvind btj irritant dat ik volgende dag eigenlijk nog steeds effect heb.. nu kan ik wel minder doen.. als ik i.p.v. 1 gram nu doe een kwart doe op die aaf.. heb ik dan nog zelfde effect? en heb ik dan niet dat ik voglende dag vn die kut starende ogen heb (kschrik vn sochtends in spiegel.. je hebt gevoel dat ze normaal staan en ze zijn neit veel anders dan normaal maar toch is er iets mee, iets starends, doordringends, iets groter) kheb geen zin om effect 24 uur lang te voelen ofzo maar wil wel net zo fyn gaan eigenlijk.. iemand miss wat tips voor gebruik vn speed?

TeQ

Bewuste gebruiker
Als je op zaterdag avond niets bij hebt genomen vraag ik me eerlijk gezegd serieus af of je wel speed hebt gehad en geen meth ofzo.

Vind 24 uur lang wakker van 1 avondje speed behoorlijk lang namelijk. Maar wellicht kan het. Zelf kan ik altijd wel de volgende avond al slapen.

Als ik voor mezelf spreek voel ik meestal 4-8 uur de rush, afhankelijk van de kwaliteit, en ben ik 12 uur wakker max na mn laatste lijn. Kan ook wel eens minder zijn. Hangt allemaal net van de omstandigheden af.

Zou nog eens wat halen en het laten testen, en als het meth is niet meer bij die persoon je handeltje halen.

maverick

Belezen gebruiker
trouwens.. zaterdag nacht wel geslapen btw... maar toch voelde me niet minders... of echt moe zondag of brakkig dat kwam pas veel later op de dag.. myaa k hoop dat ik dit weekend wat heb en doe dan wat rustiger aan :) en doe alleen voor zaterdag aaf want mt muziek enzo is tof.. en gezellig heid in disco..

TeQ

Bewuste gebruiker
maverick zei:
trouwens.. zaterdag nacht wel geslapen btw... maar toch voelde me niet minders... of echt moe zondag of brakkig dat kwam pas veel later op de dag.. myaa k hoop dat ik dit weekend wat heb en doe dan wat rustiger aan :) en doe alleen voor zaterdag aaf want mt muziek enzo is tof.. en gezellig heid in disco..

Ah, maar meestal voel je je idd niet brak de dag erna, heb vaak ook dat ik één nacht oversla, dan een nacht kort slaap en nog wel een 'ok' dag heb, en dan een dagje gaar.

Maar pas wel op dat je het niet te vaak gaat doen vanaf nu. Eigenlijk is één keer in de maand al te veel. Maar goed, houd je hoofd er bij in ieder geval :wink:

XpRnz

Experimenterende gebruiker
Vrijdag snatsen en zondagmiddag pas brak worden? Waar haal jij je speed? :grin: haha j/k. Anyway, je moet wel in het bezit zijn van hele goeie pep wil je dat bereiken. Kan van mezelf herrineren dat ik na een gram uberpep ook wel eens 2 dagen (zon t/m di toen) nog flink leip ben geweest en echt crashte die dinsdagavond pas. Maar die tijd tussen snuif en crash word steeds minder naarmate je het vaker doet.

Doe maar rustig an ermee jongen :)

maverick

Belezen gebruiker
jeps miss omdat speed nog nieuw is voor mn lichaam..

het is miss wel goeiuh bende.. werken zaterdag ochtend vonk gwn leuk eigenlijk.. muziek dr bij op radio mooi hard vrachtwagens/busjes schoon maken.. mooi veel praten met collega's opgewekt zijn etc.. waar ik erg vn baal is mn ogen.. kvind irritant om mezlef te zien in spiegel.. ze zijn niet heel anders dan normaal.. maar er is iets ze staan gwn echt ietsjes wijder .. (voor je gevoel gwn normaal, maar wat je ziet is anders) en pupil is iets mee, miss niet zo zeer echt groter maar doordringend ofzo? en ook btj emotieloze ogen, kweet goede woord er niet voor.. t kan ook zijn omdat ik bang ben iets te zien dat ik mn oge iets anders bekijk? maarya iig dan word ik onrustig.. mijn ouders zijn nogal achterdochtig geworden ze weten wel vn bepaalde dingen vn mij.. en dan vink t al minders..

domzel

Belezen gebruiker
speed is kutzooi, doe maar rustig aan ermee. en ja, je ogen zien er mss anders uit, maar de paranoide werking van speed kan er voor zorgen dat je veel sneller denkt dat je er voor anderen verdacht uit ziet
Zou trouwens geen speed nemen als je weet dat je volgende dag moet werken, wordt snel een gewoonte as je snapt wak bedoel.

JewCookie

Wijs gebruiker
domzel zei:
speed is kutzooi, doe maar rustig aan ermee. en ja, je ogen zien er mss anders uit, maar de paranoide werking van speed kan er voor zorgen dat je veel sneller denkt dat je er voor anderen verdacht uit ziet
Zou trouwens geen speed nemen als je weet dat je volgende dag moet werken, wordt snel een gewoonte as je snapt wak bedoel.

het duurt wel een hele tijd voor je para word.. dan moet je echt wild hebben gedaan, helemaal als je nog niet zo lang gebruikt..

domzel

Belezen gebruiker
volgensmij is de grootste oorzaak van para worden; het lang wakker zijn.
en de speed helpt daar zeker flink aan mee, met die geluidjes en schimmen. de eerste paar keer had ik er ook amper last van idd

maverick

Belezen gebruiker
ik werd zeker wel para.. de eerst ekeer veelsteveel gedaan.. toen wiet en hasj pipe gerookt om miss te kunnen slapen (wist ik veel dat niet zou helpen,a chteraf bleek dat 2 gram toch iets teveel was .. ) ik maakte me erg druk om dat mn ouders me zaten op te wachten toen ik thuis kwam.. (sochtends om 6 uur).. kwas verbaasd dat lichten uit waren en dacht toen dat ze vast binnen zaten met lichten uit omdat ze anders wisten dat ik toch neit zou thuis komen.. maar tot mijn verbazing was dat ook neit zo.. de volgende dag wist ik dat mn ouders t wisten en mt me over wouden praten.. toen mn vader vroeg of ik gebakje wou eten.. dacht ik dat t raak was.. achteraf dus allemaal zelf bedachte verzinsles maar op dat moment wete je het ckur.. kwas toen ook al 2 nachten door gegaan geen slaap.. plus wiet en hasj.. veelste veel speed (had niet veel ervaring mee en in begin merkte ik niet veel omdat ik neti goed wist wat ik moest voelen... en daardoor veelsteveel uit eindelijk deed.. toen het goed begon te werken bleef ik maar door gaan om half uur naar de wc steeds dikkere lijnen..) wel gevaarlijk achteraf allemaal alcohol dr bij en wiet en hadj..whahah flink vn geleerd nooit weer :) (zoveel iig :wink:)

maverick

Belezen gebruiker
en afgelopen aaf dus minder spul... smaakte erg naar was middel... als je rook wel btj herkenning vn de bende maarya... dat krijg je met illegale bende.. die door tjappies voor je geregeld wordt.. ene keer mooi voor mekaar andere keer geld weggegooit.. moet nog opzoek naar btj chill contact.. maar voorlopig ff nix :)

Bovenaan