Chanti zei:Flameon zei:Zuster?
in die richting ja..
same here, verpleegkundige
Chanti zei:Flameon zei:Zuster?
in die richting ja..
it'sme zei:Chanti zei:Flameon zei:Zuster?
in die richting ja..
same here, verpleegkundige![]()
Chanti zei:hahaa, shame on you as well![]()
AGZ? GGZ? ..?
blowface zei:Dat moet ook nog voorkomen
een vlieguitgpiloot aan de pep
Dan realiseert hij zich misschien wat openminded echt is en houdt dat zweverige gelul misschien een keer op.blowface zei:een hersenchirurg aan de paddo's
Exceptional Insight zei:Dan realiseert hij zich misschien wat openminded echt is en houdt dat zweverige gelul misschien een keer op.blowface zei:een hersenchirurg aan de paddo's
Flameon zei:Zien jullie er nu niet doods uit als jullie dagelijks gebruiken? Man man als ik dagelijks zou gebruiken zou ik rond lopen als een lijk met puisten :P
kheb t nu n weekje, bijna twee dagelijks een kleine hoeveelheid gedaan, ook met werken en eigenlijk ziet niemand t. k heb niet meer puistjes dan normaal (miniem dus), en ben alleen wat afgevallen wat eigenlijk ook wel mocht dus k zie er igg alleen maar beter uit (vind ik zelf en hoor ik van anderen). toch na de laatste restjes even stoppen want tolerantie treedt inderdaad snel op en t gaat net wat te makkelijk in t dagelijks ritme.Flameon zei:Zien jullie er nu niet doods uit als jullie dagelijks gebruiken? Man man als ik dagelijks zou gebruiken zou ik rond lopen als een lijk met puisten :P
TRAVOLTA zei:kheb t nu n weekje, bijna twee dagelijks een kleine hoeveelheid gedaan, ook met werken en eigenlijk ziet niemand t. k heb niet meer puistjes dan normaal (miniem dus), en ben alleen wat afgevallen wat eigenlijk ook wel mocht dus k zie er igg alleen maar beter uit (vind ik zelf en hoor ik van anderen). toch na de laatste restjes even stoppen want tolerantie treedt inderdaad snel op en t gaat net wat te makkelijk in t dagelijks ritme.
ik eet trouwens wel supergezond, drink geen alcohol en sport veel in die periode, t kan ook daar aan liggen![]()
Flameon zei:Zien jullie er nu niet doods uit als jullie dagelijks gebruiken? Man man als ik dagelijks zou gebruiken zou ik rond lopen als een lijk met puisten :P
darksoul001 zei:Flameon zei:Zien jullie er nu niet doods uit als jullie dagelijks gebruiken? Man man als ik dagelijks zou gebruiken zou ik rond lopen als een lijk met puisten :P
Mijn normale look is al zobleek, mager, praterig, beetje acne
Het enige verschil is dat ik nog minder eet en nog meer praat
puistjes komen en gaan, kan er een aanval van krijgen als ik juist heel lang niets meer heb gedaan
dus kan daar niets over zeggen![]()