speed @ work, do or don't?

it'sme

Belezen gebruiker
Chanti zei:
hahaa, shame on you as well :wink:
AGZ? GGZ? ..?

huisartsenpraktijk......praktijkverpleegkundige. Allemaal goede "lifestyle" adviezen geven dus.......shame shame shame :flushed:

Voorheen nog in GGZ en wijkzorg

it'sme

Belezen gebruiker
Nope, gebruikte na werk pas. Maar ik werkte toen nog paar uur in wijkzorg, daar heb ik paar keer tijdens werk weleens gepakt. Bij huidig werk lijkt me dat niet de beste zet nee.......

En heb pep nooit gebruikt om te functioneren, heb mijn werk gelukkig altijd erg goed gedaan. Maar is begonnen door een uit de hand gelopen avond, niet geslapen, doodop en toen maar even wat om de ochtendroute door te komen............ Daarna enkele keer eens in een avondroute omdat ik geen zin had om te werken.........stom stom.... gelukkig (denk ik) heeft niemand het gemerkt

Biertje

Bewuste gebruiker
uhhh...

Soms?

paar keer gedaan, maar dan meer omdat ik nog n lijntje had liggen ofzo, en het vakantie was, en ik zin in pep had en toevallig moest werken... Ja, dan gebeuren die dingen. Maak me dr niet echt druk om ofzo. Tis niet zo van ik ga nu pep pakken om goed te kunnen werken.

blowface

Newbie
Dat moet ook nog voorkomen

een vlieguitgpiloot aan de pep
een hersenchirurg aan de paddo's
een politieagent aan de xtc
een brandweerman aan de lsd
iemand van een callcenter aan de wiet
een vrachtwagenchauffeur aan de alcohol
enz enz enz

Ik zie het nog een keertje mis gaan

darksoul001

Experimenterende gebruiker
Ik heb het deze zomer gedaan omdat ik 2 weken moest werken, 2 weken verlof en daarna weer 2 weken werken en als je tijdens je verlof om 8 u pas gaat slapen elke dag en je voor je werk elke dag om 6 u moet opstaan om dan aan de band te staan of om in het magazijn, heb je wel een opkikker nodig natuurlijk :').
Enige nadeel was: elke dag meer en meer en niet meer kunnen ophouden
Maar wat ik heb geleerd van gebruik op school is dat je soms een vervormd beeld krijgt van de situatie: je denkt dat alles goed gaat en je vriendelijk bent terwijl dat absoluut niet zo kan zijn.

Als je het toch doet, pak dan zeker niet teveel mee het is in no-time op :grin:

Flameon

Badass junkie
Zien jullie er nu niet doods uit als jullie dagelijks gebruiken? Man man als ik dagelijks zou gebruiken zou ik rond lopen als een lijk met puisten :P

Chris Pontius

Badass junkie
Flameon zei:
Zien jullie er nu niet doods uit als jullie dagelijks gebruiken? Man man als ik dagelijks zou gebruiken zou ik rond lopen als een lijk met puisten :P

Jawel, maar dan neem je gewoon nog meer en dan heb je daar weer schijt aan.

Ok ik lieg, dat kon ik nooit; maar zo deden de stoere jongens dat altijd :(

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
kheb t nu n weekje, bijna twee dagelijks een kleine hoeveelheid gedaan, ook met werken en eigenlijk ziet niemand t. k heb niet meer puistjes dan normaal (miniem dus), en ben alleen wat afgevallen wat eigenlijk ook wel mocht dus k zie er igg alleen maar beter uit (vind ik zelf en hoor ik van anderen). toch na de laatste restjes even stoppen want tolerantie treedt inderdaad snel op en t gaat net wat te makkelijk in t dagelijks ritme.

ik eet trouwens wel supergezond, drink geen alcohol en sport veel in die periode, t kan ook daar aan liggen :)

it'sme

Belezen gebruiker
TRAVOLTA zei:
kheb t nu n weekje, bijna twee dagelijks een kleine hoeveelheid gedaan, ook met werken en eigenlijk ziet niemand t. k heb niet meer puistjes dan normaal (miniem dus), en ben alleen wat afgevallen wat eigenlijk ook wel mocht dus k zie er igg alleen maar beter uit (vind ik zelf en hoor ik van anderen). toch na de laatste restjes even stoppen want tolerantie treedt inderdaad snel op en t gaat net wat te makkelijk in t dagelijks ritme.

ik eet trouwens wel supergezond, drink geen alcohol en sport veel in die periode, t kan ook daar aan liggen :)

Dat slechter uitzien, voelen en reageren komt meestal wel na een tijdje:wink:

Miss J

Bewuste gebruiker
1 keer gedaan. Werkt een stuk prettiger maar geen aanrader tenzij ik wil dat iedereen het weet. Ben nogal een verlegen persoon en je kan wel raden wat er gebeurd onder invloed :grin:

darksoul001

Experimenterende gebruiker
Flameon zei:

Mijn normale look is al zo :tongueout: bleek, mager, praterig, beetje acne
Het enige verschil is dat ik nog minder eet en nog meer praat :grin:
puistjes komen en gaan, kan er een aanval van krijgen als ik juist heel lang niets meer heb gedaan
dus kan daar niets over zeggen :tongueout:

k00k

Bewuste gebruiker
darksoul001 zei:
Flameon zei:

Mijn normale look is al zo :tongueout: bleek, mager, praterig, beetje acne
Het enige verschil is dat ik nog minder eet en nog meer praat :grin:
puistjes komen en gaan, kan er een aanval van krijgen als ik juist heel lang niets meer heb gedaan
dus kan daar niets over zeggen :tongueout:

Omg :grin:

Bovenaan