Speedbugs

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Is er een df-er die dit fenomeen heeft ervaren?
Ik ken namelijk niemand...

Mja ik ken ook niemand :beer:

uhu

Experimenterende gebruiker
Lektroluv zei:
Is er een df-er die dit fenomeen heeft ervaren?
Ik ken namelijk niemand...

Mja ik ken ook niemand :beer:

beetje meer uitleg graag , wat is het , hoe voelt het
mss heb ik het al eens gehad

als je bedoeld dat je overal gekittel voelt , en overal gaat beginne krabben

of dat je denkt dat er een beest op je zit en echt zo parra word om het er af te krijgen , dat je wegdraait

been there done that

uhu

heb net effe gezocht , en heb een verhaal geleze van iemand die
dacht dat er echt iets onder zen huid zat en dus zen eige arm heeft open gesneden met een mes om het er uit e hale
vervolgens zij hij dat er een bug (zoals dat er bij the matrix in de navel word aangebracht) onder zen huid zat.
iedereen was hem aan het uit lachen , maar hij geloofde zeer sterk in zen eigen en bleef volhouden dat het er was :openmouth:

als je niet tege de dope kan , blijf er dan af...

htweeoo

Bewuste gebruiker
Als je bedoelt die vliegjes die je ziet na een lange periode wakker kan ik inleven. Dan zie je ze vliegen.

Als ik terug nuchter ben wordt er verteld dat ik in de lucht aan het vangen was. Ik heb dit mensen ook al zien doen.

Bedoel je dit ? dat is teken dat je beter kan stoppen.

uhu

htweeoo zei:
Als je bedoelt die vliegjes die je ziet na een lange periode wakker kan ik inleven. Dan zie je ze vliegen.

Als ik terug nuchter ben wordt er verteld dat ik in de lucht aan het vangen was. Ik heb dit mensen ook al zien doen.

jij kan beter stoppen...
als je niet meet weet wat je doet op de speed :confused:
op xtc kan je behoorlijk van de kaart zijn en niet meet weten wat je doet.
maar van speed :rolleyes:
ofja , jij komt met een strak verhaal van 5g in 1 teug binnen snuiven , dan geloof ik het...

Supervlieg

Wijs gebruiker
htweeoo zei:

Amateur, die vliegjes krijg je niet van speed, maar komt gewoon door lang wakker blijven en je zintuigen die niet meer 100% juist functioneren.

Speedbugs is zeg maar wat de stereotype junk heeft. Doet niks anders dan heel zenuwachtig in een hoekje aan zichzelf zitten krabben.

Ik heb t gelukkig nooit gehad, en ik ben vaak genoeg heel ver gegaan.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nooit gehad gelukkig!

Wel een keer voor de spiegel de hele tijd dwangmatig "puistjes" uit staan knijpen. Toen zat ik echter in een slechte periode van mijn leven, toen ik nog bijna dagelijks snoof..... Gelukkig maar 1x voorgekomen dit en hoef ik geen 2de keer meer te doen.....

Supervlieg

Wijs gebruiker
Marla Singer zei:
Nooit gehad gelukkig!

Wel een keer voor de spiegel de hele tijd dwangmatig "puistjes" uit staan knijpen. Toen zat ik echter in een slechte periode van mijn leven, toen ik nog bijna dagelijks snoof..... Gelukkig maar 1x voorgekomen dit en hoef ik geen 2de keer meer te doen.....

Jaaaaaa zo herkenbaar. Alle korstjes openkrabben en velletjes lostrekken.. Echt irritant :(

Northawke

Wijs gebruiker
Ik heb in m'n heftige periode wel gehad dat ik dan al m'n korstjes wegkrabte omdat m'n huid perse effen moest voelen. Wat natuurlijk achteraf niet helpt... Dat kreeg ik dan meestal als ik een weekend doorgetrokken had en in bed ging liggen om te proberen te slapen. Dan wist ik dat ik teveel had gehad dat weekend en dan weer rustig aan doen.

Maar nog nooit dat ik echt jeuk had ofzo. Da's volgens mij ook echt voor de langdurig verslaafden. Ik weet van heroine verslaafden dat zij het wel heel veel hebben.

angie123

Bewuste gebruiker
Speedbug???????????

Een vlieg die op "kruimeljacht"is geweest en op je spiegeltje is geland??
BBBBBBBBBBBBZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ :mrgreen:

esmee

Belezen gebruiker
uhu zei:
htweeoo zei:

jij kan beter stoppen...
als je niet meet weet wat je doet op de speed :confused:
op xtc kan je behoorlijk van de kaart zijn en niet meet weten wat je doet.
maar van speed :rolleyes:
ofja , jij komt met een strak verhaal van 5g in 1 teug binnen snuiven , dan geloof ik het...

Daar hoef je niet veel voor te snuiven.
Je hoeft alleen maar een paar nachtjes wakker te blijven.
Door het slaapgebrek krijg je vanzelf dat soort dingen.
Ik weet niet of je het al eens meegemaakt hebt, maar buiten dat
heb ik weleens gehad dat ik schimmen zag, of dingen in m'n ooghoek voorbij zag gaan maar er was eigenlijk niks. Of dat je denkt dat je mensen hoort praten die er niet zijn. Dingen die stilstaan die voor jouw beleving bewegen. Dan bedoel ik niet een lantaarnpaal die ineens oversteekt maar een deur ofzo die zachtjes heen en weer wiebelt of de blaadjes van een plant die lijken te trillen.
En je weet echt nog wel waar je mee bezig bent hoor....
Ik ben nog nooit van de wereld geweest met speed toen ik dit had.

Beestjes onder m'n huid heb ik nog nooit gehad by the way.
Lijkt me erg freaky, als je dat denkt....

Snuifdoos

Belezen gebruiker
hm, als het over een soort van kriebelen en uitslag gaat, dacht ik eerder dat het 'speedbumps' genoemd werd. Dacht ook voornamelijk een amerikaanse term, omdat meth daar speed genoemd wordt, en ja van meth kan je wel eens behoorlijk wat jeuk krijgen. zie die Faces of meth video , waar de helft er blijkbaar ook last van heeft in het gezicht. Zijn dat geen speedbumps of speedbugs, of zit ik uit mn nek te kletsen?

Spor

Wijs gebruiker
heb toen ik 14 was eens 2 weken op de speed "geleefd", en na afloop had ik dat ook, overal jeuk, krabben tot aan bloedens toe, denken dat er beestjes zitten (ik heb er dan geen gevonden :P) maar ook andere verschijnselen als dat mn hele perspectief vertekend was enzo... Sinds die alle jaren van de pep afgebleven en laatst lag er toevallig wat bij iemand waar ik op bezoek was en toen weer eens geprobeerd en toen herinnerde ik me weer waarom ik gekapt was,... dat was weer genoeg voor de volgende 5 jaar, hoop dat ik er dan niet meer aan herinnerd hoef te worden :wave:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Supervlieg zei:
Marla Singer zei:
Nooit gehad gelukkig!

Jaaaaaa zo herkenbaar. Alle korstjes openkrabben en velletjes lostrekken.. Echt irritant :(

Ooooh herkenbaar ja!! In mijn speed periode heb ik dit ook echt dwangmatig gedaan af en toe.. En dan als je nuchter bent er achter komen dat je je hele gezicht open hebt gekrabt... Niet fijn hahaha.

-spaceman-

Badass junkie
uhu zei:
heb net effe gezocht , en heb een verhaal geleze van iemand die
dacht dat er echt iets onder zen huid zat en dus zen eige arm heeft open gesneden met een mes om het er uit e hale
vervolgens zij hij dat er een bug (zoals dat er bij the matrix in de navel word aangebracht) onder zen huid zat.
iedereen was hem aan het uit lachen , maar hij geloofde zeer sterk in zen eigen en bleef volhouden dat het er was :openmouth:

als je niet tege de dope kan , blijf er dan af...

whahaha.. van speed?!?!?!? dan ben je echt fokking gestoord!

Shana_P

Belezen gebruiker
Dan heb je volgens mij een andere drug gehad, van speed krijg je zulk gedrag niet, tenzij icm iets anders...

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Zware speedgebruikers kunnen dit gedrag wel degelijk vertonen, heb het zelf gezien toen ik nog in de verslavingsopvang stage liep....

tijdbom

Ik wel veel jeuk aan mn hoofd op dit moment, ik denk alleen dat het gewoon placeboeffect is, ik ben nogal hypochonder helaas :P

Bovenaan