Lektroluv zei:Is er een df-er die dit fenomeen heeft ervaren?
Ik ken namelijk niemand...
Mja ik ken ook niemand![]()
htweeoo zei:Als je bedoelt die vliegjes die je ziet na een lange periode wakker kan ik inleven. Dan zie je ze vliegen.
Als ik terug nuchter ben wordt er verteld dat ik in de lucht aan het vangen was. Ik heb dit mensen ook al zien doen.
Bedoel je dit ? dat is teken dat je beter kan stoppen.
Amateur, die vliegjes krijg je niet van speed, maar komt gewoon door lang wakker blijven en je zintuigen die niet meer 100% juist functioneren.htweeoo zei:Als je bedoelt die vliegjes die je ziet na een lange periode wakker kan ik inleven. Dan zie je ze vliegen.
Als ik terug nuchter ben wordt er verteld dat ik in de lucht aan het vangen was. Ik heb dit mensen ook al zien doen.
Marla Singer zei:Nooit gehad gelukkig!
Wel een keer voor de spiegel de hele tijd dwangmatig "puistjes" uit staan knijpen. Toen zat ik echter in een slechte periode van mijn leven, toen ik nog bijna dagelijks snoof..... Gelukkig maar 1x voorgekomen dit en hoef ik geen 2de keer meer te doen.....
uhu zei:htweeoo zei:Als je bedoelt die vliegjes die je ziet na een lange periode wakker kan ik inleven. Dan zie je ze vliegen.
jij kan beter stoppen...
als je niet meet weet wat je doet op de speed![]()
op xtc kan je behoorlijk van de kaart zijn en niet meet weten wat je doet.
maar van speed![]()
ofja , jij komt met een strak verhaal van 5g in 1 teug binnen snuiven , dan geloof ik het...

Supervlieg zei:Marla Singer zei:Nooit gehad gelukkig!
Wel een keer voor de spiegel de hele tijd dwangmatig "puistjes" uit staan knijpen. Toen zat ik echter in een slechte periode van mijn leven, toen ik nog bijna dagelijks snoof..... Gelukkig maar 1x voorgekomen dit en hoef ik geen 2de keer meer te doen.....
Jaaaaaa zo herkenbaar. Alle korstjes openkrabben en velletjes lostrekken.. Echt irritant![]()
uhu zei:heb net effe gezocht , en heb een verhaal geleze van iemand die
dacht dat er echt iets onder zen huid zat en dus zen eige arm heeft open gesneden met een mes om het er uit e hale
vervolgens zij hij dat er een bug (zoals dat er bij the matrix in de navel word aangebracht) onder zen huid zat.
iedereen was hem aan het uit lachen , maar hij geloofde zeer sterk in zen eigen en bleef volhouden dat het er was![]()
als je niet tege de dope kan , blijf er dan af...

lysergine25 zei:die film gaat daarover .... Scanner Darkly ....
![]()
jaaaaaaaaa <3Marla Singer zei:lysergine25 zei:die film gaat daarover .... Scanner Darkly ....
![]()
Hele VETTE film!!!![]()