speedgebruik 2009

Klaara

Bewuste gebruiker
hoeveel speed denk jij gebruikt te hebben in 2009? er van uit gaande dat er 1/20 tot 1/10 gram in een lijntje gaat.

Mijn schatting, 25 à 30 gram.

ben benieuwd!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik schat iets van 70 gram... :flushed: Veel te veel dus, ik ben blij dat ik van die gore shit af ben! Voor mij hoeft het ook echt nu nooit meer zo ver te komen.

Immo

Badass junkie
3 tot 5 gram denk ik, bijna elk weekend in 2009 wel speed gebruikt. gelukkig gebruik ik zelden meer dan 100mg per weekend.

geox

Bewuste gebruiker
Ik schat iets van een 15 tot 20 gram.. Wat eigelijk teveel was..

2010 wordt een rustig jaar..

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Zeker niet veel gelukkig. Kutpep, geweldig spul, maar dat je de hele nacht niet kan slapen+geen eetlust hebt, kan ik echt niet tegen....dan neem ik liever een pilletje om de maand ofzo...maargoed schatting, ehmm 6 gram? Ohnee, met vandaag/vanacht erbij gerekend 8.... (was inderdaad slechte, geen reden om me af te zeiken ik ben ook niet dom, toch na 2 gram (slechte) geeft 't wel t optimale gevoel)... damn kan niet slapen :P

buster

Newbie
Dit jaar ist niet meer dan 30 gram.
Is echt netjes want in de jaren ervoor heb ik het misbruikt. Zelfs een half jaar niet aan die rommel gekomen, maar vorige week 4 gram gehaald en doe er nog mee. Het is maar net hoeveel je gewend bent. :)

Debris

Bewuste gebruiker
In totaal écht veel, zal me niet verbazen als dat rond 80 gram ligt ofzo.
En daarbij nog een hier en daar lijntjes uitdelen, dat tikt behoorlijk aan.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hmm, van mijn 10 gram dex is no maar 1 gram over, dus 9 gram dex. En 2 gram gewone speed. De dex was 55% en de speed 70%.

11 gram.

Edit: Was bij mij nat toen ik het woog.

Mike

Bewuste gebruiker
Wat ik me afvraag, als jullie het over één gram hebben, is dat dan één gram nat of één gram droog?
Ik weeg mijn doses altijd droog, maar hoe doen jullie dat?
En als jullie zeggen tien gram gebruikt te hebben bedoelen jullie dan nat of droog?

Overigens, wat mijn speedgebruik betreft kom ik niet aan de tien gram dit jaar. (nat)

W.F.L.

Badass junkie
TeKNoZem zei:
Denk dat ik rond de 15 gram droog dit jaar zit. Best rustig verlopen vergeleken met voorgaande jaren.

Hmm.. Denk dat ik rond de 15 gram gehad heb, maar met het uitdelen enz geloof ik rond de 10-12 gram ofzo. :beer:

Edit: Maak daar maar 7-8 van. Stukken minder dan geox weet ik zowiezo en ik had de pep die ik nu liggen heb er gewoon bijgerekend. :flushed:

Carlitos

Badass junkie
Geen idee,te veel eigenlijk.
Koop ook nooit een gram zoals vroeger dan kan je het wel bijhouden.

Mike

Bewuste gebruiker
Ik zet het gewoon nog een keer neer, volgens mij leest hier niemand de reactie van anderen. Dus nogmaals mijn vragen, wellicht kan iemand ze beantwoorden? :

Mike zei:
Wat ik me afvraag, als jullie het over één gram hebben, is dat dan één gram nat of één gram droog?
Ik weeg mijn doses altijd droog, maar hoe doen jullie dat?
En als jullie zeggen tien gram gebruikt te hebben bedoelen jullie dan nat of droog?

Wacky

Badass junkie
jawel hoor, die hebben we allemaal gelezen, maar we vinden de vraag niet interessant genoeg om te beantwoorden. Houd dat in je achterhoofd de volgende keer als je iets vraagt, dan hoef je niet jezelf te quoten.

W.F.L.

Badass junkie
Ik vind het ook een rare vraag eigenlijk.

Ten eerste weeg ik mijn pep niet eens. Laatste lichting die ik gekocht heb was 6 gram (nat, maar niet drijfnat ofzo, dus kon het uitsmeren en gelijk snatzen), en daarmee bedoel ik dat ik 50 euro betaald heb. Maar ja, nat dus. Of ik nu daadwerkelijk meer of minder dan een gram in m'n sealtje heb vind ik niet echt boeiend. Ik heb die sealtjes niet gelijk op de weegschaal gelegd, plus ik weet dat degene die ze maakt er veel maakt en dat er in het ene wat meer zit dan in het andere. Wel eens een sealtje op de schaal gelegd onlangs, en die gaf iets van een 1.2 gram aan (droog). Bovendien koop ik niet van een onbekende dealer ofzo, dus hoef ik mij niet echt bezig te houden met dat soort grapjes.

:wave:

Mike

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
jawel hoor, die hebben we allemaal gelezen, maar we vinden de vraag niet interessant genoeg om te beantwoorden. Houd dat in je achterhoofd de volgende keer als je iets vraagt, dan hoef je niet jezelf te quoten.

Wow! Wat een geweldige reactie zeg! Echt mod-waardig. Even denken hoor... Waar is een forum ook alweer voor bedoeld?

Een forum of een discussieforum op internet is een online, interactieve omgeving, meestal gewijd aan een bepaald thema, waar men publieke berichtjes kan posten waarop anderen kunnen reageren, zodat er discussie en uitwisseling kan ontstaan

Daarnaast kan jij de vraag wel oninteressant vinden om te beantwoorden, maar ik vind de vraag wel interessant om te stellen.

Houd dat in je achterhoofd als je, als moderator notabene, een achterlijke reactie neerzet naar een van de users. :)

Mike

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:

Ik vind het helemaal geen rare vraag. Het interesseert me geen hol of mijn dealer me een halve gram meer of minder levert, het gaat mij er om dat ik probeer op een redelijk verantwoorde manier met drugs om te gaan.

Dus kan er hier wel her en der geroepen worden dat de goede dosis voor dex 100 mg is, maar dan vraag ik me dus af of er dan nat of droog word gewogen. Niet zo heel raar toch? dus als er een draadje wordt geopend met de vraag hoeveel je het afgelopen jaar hebt gebruikt, is mijn eerste vraag of dat nat of droog wordt gewogen?

Wat is daar in vredesnaam raar aan? :confused:

W.F.L.

Badass junkie
Mike zei:
W.F.L. zei:

Ik vind het helemaal geen rare vraag. Het interesseert me geen hol of mijn dealer me een halve gram meer of minder levert, het gaat mij er om dat ik probeer op een redelijk verantwoorde manier met drugs om te gaan.

Dus kan er hier wel her en der geroepen worden dat de goede dosis voor dex 100 mg is, maar dan vraag ik me dus af of er dan nat of droog word gewogen. Niet zo heel raar toch? dus als er een draadje wordt geopend met de vraag hoeveel je het afgelopen jaar hebt gebruikt, is mijn eerste vraag of dat nat of droog wordt gewogen?

Wat is daar in vredesnaam raar aan? :confused:

Daar gaat het hem net om: er wordt nauwelijks gewogen, laat staan dat ze hem nat en droog wegen. Maakt het dan wat uit? Ten eerste heeft niet iedereen een weegschaal in huis en ten tweede wordt die moeite daar niet echt voor genomen, dus de antwoorden die je krijgt zullen allesbehalve accuraat zijn en zoals ik zeg krijg ik 5 sealtjes in mijn handen gedrukt voor 50 euro, dan ga ik ervan uit dat ik 5 gram gekocht heb en denk dat dat wel voor de meesten een beetje geldt hier. Zowiezo zit er in ieder sealtje wel een verschillende hoeveelheid bij mij. Nou, in zo'n geval waar er niet echt gewogen wordt, wordt er gewoon niet geantwoord want het resultaat is toch niet betrouwbaar. De meeste mensen kopen natte pep volgens mij, en dan heb je nog eens pep die zeiknat is of pep die hoogstens een beetje vochtig is. Dus ja, ik vind het een rare vraag, want wat schiet je op met onnauwkeurige schattingen? :confused:

En de meeste mensen snatzen droog, dus als er gezegd wordt "100 mg" bedoelen de meeste mensen wel droog. Tenminste, dat hoop ik toch voor hun. :tearsofjoy: Zelf weeg ik ook mijn lijnen niet af ofzo, dus heb geen idee hoeveel mg ik snuif maar vind 100 mg wel een lekkere dosis voor redelijke pep, ik gooi een hoopje op de spiegel en kap daar 4 tot 8 kleine lijntjes uit en neem tot ik er genoeg heb. Snuiven doseert makkelijk, als je een beetje gebruiker bent kun je toch makkelijk op het gevoel doseren (als je weet hoe potent die speed ongeveer is.) Denk niet dat er veel speedfreaks eerst hun lijntjes gaan afwegen, dus 100 mg is ook maar weer een schatting. Dan hangt het nog af van welke zuiverheid de speed is, maar dat moet je een beetje aanvoelen. Of je test en je weegt alles nauwkeurig af, maar ik heb noch de mogelijkheden, noch het geduld. Toen ik begon had ik +65% en toen had ik geen gedacht van de doseringen van speed, maar als het genoeg was ging ik er echt niet meer bij gaan snuiven. Je moet ook een beetje je gezond verstand gebruiken. Onverantwoord? Tja.

Mike

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:

Kijk, zo krijg ik dus toch nog een acceptabel antwoord, waarvoor dank. :)

Ik ben geen snuiver, ik ben een recreatieve gebruiker en vind het onprettig om te snuiven. Dus ik stop mijn dex in capsules en ik heb gemerkt dat ik een dosis van boven de 60 mg ineens erg onprettig vind. Ik sta dan strak, word onrustig en voel me gewoon niet prettig. Bij 60 mg daarentegen voel ik me heerlijk en dat houdt zo'n 2,5 uur aan. Daarna neem ik nog wat bij of ik laat het zo. Het luistert bij mij gewoon erg nauw. Dus ik ben blij met mijn weegschaaltje en capsules.

W.F.L.

Badass junkie
Mike zei:
Ik ben geen snuiver, ik ben een recreatieve gebruiker en vind het onprettig om te snuiven. Dus ik stop mijn dex in capsules en ik heb gemerkt dat ik een dosis van boven de 60 mg ineens erg onprettig vind. Ik sta dan strak, word onrustig en voel me gewoon niet prettig. Bij 60 mg daarentegen voel ik me heerlijk en dat houdt zo'n 2,5 uur aan. Daarna neem ik nog wat bij of ik laat het zo. Het luistert bij mij gewoon erg nauw. Dus ik ben blij met mijn weegschaaltje en capsules.

Bwa, snuiven kan ook recreatief, toch? :wink: Bij een bommetje (heb geen caps) gebruik ik ook een weegschaal trouwens, dus vind het niet vreemd om een schaaltje te gebruiken. Ik vind snuiven juist stukken prettiger dan bommen, maar dat doseert echt wel makkelijk, kan begrijpen dat je weegt met bommen, maar dat wist ik dus niet. Was uberhaupt al vergeten dat mensen deze drug ook oraal innemen. :tearsofjoy:

Welke zuiverheid is je dex toevallig? 73%? 60 mg is erg weinig voor een orale dosis vind ik (En nee, ik heb geen hoge tollerantie en heb een laag lichaamsgewicht). En strak staan is net waar ik het voor doe. :grin:

Oom Klaas

Badass junkie
Ik heb dat gelukkig zelf niet, behalve een aantal maal op alcohol waar ik dan weer af en toe wat te ver in ga helaas.

Bovenaan