speedgebruik 2009

W.F.L.

Badass junkie
knolselderij zei:
Oom Klaas zei:
Ga vanaf 1 januari wegen en documenteren :beer:

dr zullen vast avonden komen waarvan je geen idee hebt wat je precies allemaal naar binnen hebt gewerkt

Dat, maar je kunt wel bijhouden hoeveel je gekocht hebt. Bij mij ligt het aantal g dat ik gebruikt heb lager dan wat ik zelf genomen heb want ik deel altijd uit. Maar goed, ik krijg ook wel af en toe wat.. Dus ik zet hier maar gewoon neer hoeveel ik gekocht heb. Dat is niet zo moeilijk bij te houden toch.

JunkXL

Bewuste gebruiker
Nog net niet genoeg.. Nog een paar daagies erbij doen.
En dan heb ik precies genoeg op voor dit jaar. :wink:
Het nieuwe jaar beginnen we daarom ook goed. :grin:
En vooral niet nuchter ^^

:wave:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
JunkXL zei:
Marla Singer zei:
Volgens mij span ik weer echt de kroon geloof ik... :flushed: :flushed: :flushed:

haha neejhoor! Bij lange na niet. :wink:
Dus maak je maar geen zorgen...
(Mag het een onsje meer zijn:tongueout:)

als ik op de helft van het jaar niet in verwachting was geraakt, ben ik bang dat ik het ook nog wel een stuk bonter had gemaakt. Gelukkig ben ik nu echt klaar met die gore, giftige shit!!

JunkXL

Bewuste gebruiker
Good for you! :grin:
& Gefeliciteerd.

Ik vind die gore smerige giftige shit daarentegen errug lekker. :P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind het ook heerlijk, maar wat het na verloop van tijden met mij persoonlijk doet, vind ik minder lekker. :wink:

Deranged

Badass junkie
Het speedgebruik van 2009 gaat erg lekker momenteel.

En er is natuurlijk geen betere dag voor deeps dan maandag.

Deranged

Badass junkie
Van maandag tot maandag aan de speed. Nou je het zegt zou dat wel ultiem zijn eigenlijk. Zou een nieuw record voor mij betekenen, maar voor alles is een eerste keer.

Lang geleden dat hij zo lekker is gevallen ook. Vandaag was een dag van meerdere goede ideeën, een daarvan was het idee om vandaag aan de drugs te gaan om vervolgens heel de nacht niet te slapen voor ik met een geladen kogel het postkantoor binnen zal stappen en zeg:

'Goeiemorgen.'

Vervolgens hoop ik zo snel mogelijk 'houdoe hé' te zeggen alvorens ik op straat beland met twee tassen gevuld met nare berichtgevingen die ik bij mensen naar binnen zal gooien.

Ondertussen zal ik regelmatig mijn doorgeladen kogel gebruiken om de vaart erin te houden.

Trouwens een van de meest briljante uitvindingen ooit, dat.

JunkXL

Bewuste gebruiker
Ghehe ^^
Hier sluit ik me wel bij aan ja.
Vooral als je naar de winkel gaat inderdaad.
Ik heb altijd z'on gevoel van: Haha sukkels voor jullie is het al morgen. :grin:
Jaa het was een jaar vol amfetamine, en het was zooo leuk! :grin:
Daarom ga ik er zeker nog een paar gram bovenop doen hoor!
Als ik van maandag tot maandag wou snuiven had ik eigenlijk al moeten beginnen.
En overigens ik wil mijn persoonlijke "record" niet meer breken. :flushed:
Donderdag beginnen en ik zie wel wanneer ik eindig.
:wave:

Een gram of 10, een klein deel van het gewicht van mn coke die ik snuif. Vindt snel wel lekkerder maar tis zo slecht voor me. Als ik snuif ga ik door en ik moet t per 3 of 4 halen en die gaan op voordat ik weer slaap, of t laatste restje gooi ik weg omdat ik zo vaag ben door mn slaaptekort en gebruik.

Emine

Experimenterende gebruiker
hm denk minder dan 1 gram, want het waren 2 dikke lijnen en het was mijn 1e keer vorig jaar :grin:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Chris Pontius zei:
als ik 500mg in 1x pak ga ik neer.
ja tering ik zou eerst even al de vocht uit mn lichaam zweten en tering hard vliegen, vaak genoeg over de 500 mg gegaan maar nooit in 1 x met goeie dus denk dat je 2 lijnen geen 500mg waren want dan had je de 2e niet gehoeven (70-78%)

Bovenaan