Speekseltest / Bloedonderzoek

Hallo allemaal,

Zijn er mensen hier die ervaring hebben met de speekseltest/bloedonderzoek?

Stel je rookt in het weekend 2/3 jointjes. Hoelang zou het duren tot dat je niet positief test op THC? En na hoelang zit je onder de 3mg in je bloed? Ik weet dat het met veel dingen te maken heeft en verschilt per persoon. Maar bijvoorbeeld bij een gezond persoon met weinig vet

Zijn er toevallig mensen die zijn aangehouden met een positieve speekseltest en toen alsnog vrij uit gingen omdat ze onder de 3mg zaten?

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Hier zijn al een aantal topics over met de antwoorden die je zoekt, even zoekfunctie gebruiken :)

Hier sluit ik me bij aan. Ook op Google is makkelijk te vinden hoe lang drugs aantoonbaar zijn en blijven.

@Pietjeprecies123
Als je hier zoekt, dan kom je er zoals je zegt inderdaad achter dat het met THC van heel veel factoren afhangt (hoeveel, hoevaak, hoe lang rook je al, hoeveel vet heb je etc…)en dat het dus niet te zeggen is. Dit geldt ook voor iemand zoals jij die dan 2-3 jointjes rookt en zegt niet veel vet hebben… het is niet te zeggen.

Ja, er zijn mensen aangehouden die onder de grenswaarde zaten uiteindelijk.

Laatst bewerkt:

Beady

Bewuste gebruiker
Als je ongestoord drugs wil gebruiken en je je dus geen zorgen hoeft te maken of ze je wel of niet zouden betrappen op gebruik met eender welke test gebruik dan cathinonen. Ik heb gisteren a-PHiP gedaan en 's avonds moest ik een urinestaal afleveren. Dat moet in opdracht van justitie. Ik ben in het verleden niet echt een rolmodel geweest. Domme shit altijd onder invloed. Dirkjan zegt dat ik maar beter niets persoonlijks kan delen. De vrouw die de staal afnam - normaal is dat toch altijd een man - zei : 'Alles in orde, Beady. Je bent goed bezig". "Goed bezig", denk ik dan.

De Zandman

DF-koning
Wat denk je nou zelf, ben je goed bezig??
Ik heb daar zo mijn gedachten over....maar ik doe er verder het zwijgen toe.
Er is al zoveel over geschreven hier op DF...ik zou in herhaling vallen.

Bovenaan