spel doen met de joint(s)

Bartyo

Bewuste gebruiker
haha beatboxen :P
ook meteen de spelregels dan:
je speelt onzichtbaar tennis, de "bal" wordt naar links "gespeeld".
hoe je hem speelt bepaal je dus door poem, piew, of poem tsjik te zeggen.
poem is de persoon links van je, piew dan slaat ie 1 persoon over en poem tsjik is de andere kant weer op, rechts dus.
spelen met meer als 2 man, lachkick gegarandeerd :grin:

Valentijntje

Bewuste gebruiker
MetaalKonijn zei:
Hier vaak Mexicanen als iedereen een stuk of wat dampen heeft gehad. Maar dan niet al uitademen als de joint voor de 2e keer bij je komt, gewoon net zolang volhouden totdat je d'r bij neervalt. :mrgreen:

Blijft leuk ja :)

Ook handig als je snel kneiter wilt worden :wave:

grasroker

Newbie
mexe met supermarkt producten kan ook:wink: of met rappers of voetballers.
Alles voor een beetje varieté :smoke:
of je steekt em in je neus en dan hijsen. Ik ben nog nooit ZO stoned geweest als toen. Want door je neus wordt als 50% opgenomen door de bloedvaten in je neus, dus komt harder voor de addicts onder ons :rock:

hasj1337

Newbie
zwik zwak, who smokes? the pope smokes the dope! Mexicanen, Chinezen, Stack-mexen, emmeren, Matrixroken (Dat is als je een joint in de bong stopt en dan zo lang mogelijk proberen te hijsen, ik kwam tot 15 seconden hijsen en 45 seconden inhouden)
Windmill roken, holy cross joint, een dubbelpijpje maken en een hasjjoint en een wietjoint tegelijk roken.. :tongueout:

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
het enige leuke wietspel dat ik ken : "Laat je plantje staan"

heel simpel: je zet een wietplant in bloei, en in week 6 stop je voeding geven ..
alleen water.
de kunst is om de plant zo lang mogelijk in leven te houden.
niet teveel wateren , niet te weinig.
de enige toegestane ingredienten : water en azijn...(azijn om af te zuren)..

het leuke van dit spel is vornamelijk het relaxed oproken.
die wiet is zo vaag dat je vanzelf geen spelletjes meer hoeft..

2 spelers minimaal..elke speler krijg een plant.
medium en bloeiwijze zijn open ( indoor/ outdoor)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
men neme een dobbelsteen, bierviltje, een stift, plakband en een lucifer

prik de lucifer door het midden(ongeveer 1 cm)

plak vast met plakband.

zet een pijl erop (wijst van binnen naar buiten)

gooi de dobbelsteen, de hoogste aantal ogen begint, en legt de dobbelsteen terug, want die gebruiken we toch niet meer

Bedenk een vraag

Draai de schjf.

Hij naar wie de pijl wijst beantwoord de vraag.

Wie juist antwoord neemt een hijs van de joint.
Wie fout antwoord, doet 30 cent in de pot in de pot. W
ie niet wil antwoorden, voert een opdracht uit. en pakt (blind) een kaartje (deze zijn van te voren bedacht en opgeschreven op verschillende kaartjes of briefjes)

Is de joint op, draai een nieuwe vanuit de pot (of één van de opdrachten is, een nieuwe joint draaien, wat te kort is moet je bijleggen)

Voorbeeldopdrachten:

-Wat zegt een eend
-raak met je tong je neus aan
-probeer 30 seconden niet te lachen
-staarwedstrijd, de verliezer doet 1 ronde niet mee, kies je slachtoffer
-haal een zak chips of nootjes
-bied iemand een drankje aan( die niet aan het spel meedoet, maar wel in een vrolijke bui is, spelletje moet wel leuk blijven)

Tekno

Experimenterende gebruiker
haha ja het dierenspel. Leukere variant is met het thema "droge woorden", niet moeilijk maar altijd lachen.

Napster

Belezen gebruiker
Re:

Ivoos zei:
BlackRobBlunt zei:
Of je draait een jointje, steekt hem op, geeft hem naar links door wanneer je daar zin in hebt, en doet verder niet moeilijk.

Ideaal. :grin:

yep :grin:
of, je zegt tik, en de eerste die snel tak roept zit duidelijk niet stoned genoeg en krijgt em

Wij dan ipv Tik Tak de Bob Marley variant:wink:
Persoonlijk houd ik helemaal niet van die spelletjes en wil ik gewoon lekker me jointje kunnen roken. Vroeger toen ik begon vond ik dat soort dingen wel allemaal leuk DOE MIJ NOG SHOTJE nu denk ik Fuck off.

Zippie

Newbie
Wat ook erg leuk is
- ik ga op vakantie en neem mee.....
dat wordt steeds moeilijker :grin:

-het doorgeef spel (moet met 4 of meer mensen en het liefst in de buitenlucht)
ga allemaal uitelkaar staan, in het begin staan 2 mensen. ! van die twee verzint een zin en fluiterd die in het oor van de ander. De ander moet dan naar de volgende rennen, en zo gaat het door tot het einde.

komen echt de vaagste zinnen uit. :stoned:

TrippyShit

Badass junkie
Haha die dingen zijn idd echt voor de beginnende smoker. Vroeger vond ik het gewelden om te mexen, of dierenspel ofzo :P Allemaal varianten op verzinnen enzo. Daarna rookte ik liever mn jointje gewoon. Soms gaf ik iemand wel is wat ofcourse, maar niet door te mexen :P

ja inderdaad fucking dom als ik er nu op terug kijk dat gierige gedoe enzo

en ja dierenspel echt te vak gedaan

aap
paard
drommedarris
slang
gnoe
eekhoorn
nijlpaard
duif
fazant
t-rex
xenobs
slak
koe
egel
luipaard
das
salamander
reiger
ratelslang
gecco
oeranoetang

kut spel

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
ja dieren spel doem we hier ook aleen hebben we allemaal aparte jointj
tot er dinosaurusrex word geneomt dan valt iedereen stil

weet iemand nog die met een x ?

Delcasa88

Bewuste gebruiker
cropp zei:
beter rook je gewoon chill op je eigen tempo en geef je hem door als je niet meer hoeft...
Verstand komt met de jaren :)

Ik heb eigenlijk nooit spelletjes gespeeld :confused: Mexen wel is als we ergens blowde waar het niet mocht en er autoristeit op komst was. Moet er nu niet aan denken gekke dingen te moeten doen tijdens het blowen...

Veel beter begin je eens een serieus gesprek :wink:
(of een geflipt gesprek, daar kan een joint ook erg goed in assisteren :stoned: )

ikgebruikniks

meestal willen mij vrienden van dit soort gedoe doen als we jointjes hebben maar ik doe hier niet aan mee want terwijl je die spelle doet verspil je wiet he jongens en dat gaat niet want we moete er wel van genieten :hearteyes:

&joy

Kopstoot, dit gaat als er nog een cm of 2 aan je joint zit.

Hoe het werkt:

1 persoon geeft de kopstoot, de andere neemt hem.
De gever: pakt de joint en neemt een flinke teug, ademt hem in (nog niet uit) en steekt vervolgens de joint omgekeerd in zijn mond. (met de tip tussen je voortanden geklemd en de voorkant, jawel, binnen in je mond!) Daarna maak je zo een open vuist, placeer je die tegen degene die hem neemt zijn mond en blazen maar!

Nu geef niet allemaal van die reacties van ahh wat smerig! Kan soms wel, maar je krijgt hier echt enorme klappen van!

:wave:

iSmokex

Bewuste gebruiker
Heel soms doen we hier het dieren of steden spel nog wel eens. Amerikanen/mexen/w/e vind ik niks, zo niet chill voor de keel en longen. Maarja voornamelijk doen we hier gewoon als we met 3 of minder zijn gewoon hijsjes nemen en op een gegeven moment doorpassen, en als we met meer zijn 3 hijsjes doorpassen. Werkt prima voor ons, iedereen blij [en stoned].

Enneh, leuk joh zo'n kopstootspel :openmouth: Zit je chill je jointje te roken krijg je ineens een kopstoot

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
&joy zei:
Kopstoot, dit gaat als er nog een cm of 2 aan je joint zit.

Hoe het werkt:

1 persoon geeft de kopstoot, de andere neemt hem.
De gever: pakt de joint en neemt een flinke teug, ademt hem in (nog niet uit) en steekt vervolgens de joint omgekeerd in zijn mond. (met de tip tussen je voortanden geklemd en de voorkant, jawel, binnen in je mond!) Daarna maak je zo een open vuist, placeer je die tegen degene die hem neemt zijn mond en blazen maar!

Nu geef niet allemaal van die reacties van ahh wat smerig! Kan soms wel, maar je krijgt hier echt enorme klappen van!

:wave:

Eeeh ja, nice uitgelegd hoor, maar had shot of mondshot gezegd en iedereen begrijpt het :)

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik doe altijd:

Draai een joint, zeg: we gaan joint roken jongens!
Sta je met zn alle buiten, dan rook je zo snel mogelijk zoveel mogelijk van die joint op tot er iemand gaat vragen om een trekkie.

Als je hem op krijgt zonder dat er iemand gaat vragen heb je gewonnen! :rock:

Spelletjes zijn klote.

Mind_blowing

Hellraiser_[NL] zei:
ja dieren spel doem we hier ook aleen hebben we allemaal aparte jointj
tot er dinosaurusrex word geneomt dan valt iedereen stil

weet iemand nog die met een x ?

't Xylofoondiertje :wink: Heeft me al ettele malen gered :P Totdat m'n voorganger natuurlijk dan weer komt met de lynx, maargoed..

L

Lid 6909

Gast
Re:

lot zei:
wij deden altijd een combinatie van indianen en het dierenspel

(je neemt een hijs, noemt een dier en ademt pas uit als de joint weer bij jou is)

als je praat nadat je geinhalleerd hebt. dan komt je rook er alweer uit toch?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Re: Re:

gNuxx zei:
lot zei:
wij deden altijd een combinatie van indianen en het dierenspel

(je neemt een hijs, noemt een dier en ademt pas uit als de joint weer bij jou is)

als je praat nadat je geinhalleerd hebt. dan komt je rook er alweer uit toch?

Nee, nadat je aan de joint heb gehijst neem je toch nog een teug lucht?
Deze lucht gebruik je om dus 1 of 2 woorden te zeggen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
gNuxx zei:
dat word raar praten dan.

Waarom? Je kunt toch gewoon praten met rook in je longen?
Als je hele verhalen moet lullen heb je kans op hoest reflex, maar paar woorden kan goed hoor.

L

Lid 6909

Gast
Ik niet, of wil je me er van overtuigen dat dit bij mij ook zo is?

Dat gaat je niet lukken, dus stop maar met proberen :wink:

Misschien niet voor mij weggelegd spelletjes zoals mexicanen en dan woorden zeggen haha

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
gNuxx zei:
Ik niet, of wil je me er van overtuigen dat dit bij mij ook zo is?

Dat gaat je niet lukken, dus stop maar met proberen :wink:

Misschien niet voor mij weggelegd spelletjes zoals mexicanen en dan woorden zeggen haha

Dan zou jij qua ademhalingsorganen anders in elkaar steken, en dat verwacht ik toch niet.
Maar ik zal je niet verder proberen te 'overtuigen'.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Het was weer eens zover,

Na lange tijd ''gewoon'' geblowd te hebben, en alle kinderachtige spelletjes achter ons hebben we weer gezondigd.

Het spel:

Iedereen schrijft een bn'er, popster of gewoon een voorwerp op een post-it.
Daarna worden deze opgeplakt op een voorhoofd zonder dat de 'geplakte' het kan lezen.

Dan word(en) (er) joint(s) aan gestoken en rondgepast. Iedereen mag 1 vraag stellen per beurt ( hijs). Om er zodoende achter te komen wie of wat je bent.

Voorbeeld vragen:
Ben ik een man?
Kun je me eten?
Kun je me zien?

Beste lame, maar erg lachwekkend. ( mits je leuke dingen kunt bedenken)

Nathaniel

Wijs gebruiker
Dat is toch geen spel met de joint(s)? Das gewoon wie/wat-ben-ik spelen terwijl je blowt...

Wel leuk hoor daarnievan :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Nathaniel zei:
Dat is toch geen spel met de joint(s)? Das gewoon wie/wat-ben-ik spelen terwijl je blowt...

Wel leuk hoor daarnievan :grin:

Ik ga op reis en ik neem mee, het dieren of merkenspel enz. is toch hetzelfde idee?

Alleen dingen als Mexicanen kan vrij moeilijk zonder een joint.

En vond het zeker leuk!
Maar we begonnen er al stoned aan, dat scheeld.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Stefan-079 zei:
Voetballers

Als je begint mag je een voetballer bedenken, ik zeg Sneijder degene die na mij is Heeft de letter R omdat het de laatste letter is van de naam.
Je mag ook dubbele zeggen voorbeeld: Stijn Schaars , Eyong Enoh Dus voornaam en achternaam (zelfde letter) dan mag je 2hijsjes
(Eigelijk precies hetzelfde als dierenspel alleen dan met voetballers en met die 2 hijsjes dan

Die dubbele is een leuke variatie ja!
Maar ik denk dat dit toch niet het stonerspel van 2010 gaat worden, aangezien ( en nu ga ik misschien mensen in hokjes plaatsen) ik denk dat de meeste stoners niet zo heel veel van voetbal weten. Zeker niet meer dan, zeg even 50, voetballers.

Bovenaan