Mensen die testen buiten beschouwing gelaten, zelf heb ik dit nooit gedaan. Bij tikkels heb ik altijd een soort van achterliggende gedachte gehad dat het zomaar ineens fataal zou kunnen worden. Je hoorde soms dat mensen kapot gingen van 3 pillen terwijl je er zelf een stuk of 10 nam, meerendeel werkte natuurlijk niet praat me er niet van. Ik heb het zelf uiteindelijk van dichtbij meegemaakt op hele onverwachte manier. Iemand die dezelfde pillen nam als ons maar omdat hij een beginner was lang niet zoveel was bijna dood geweest. Hij was op Zaterdagavond naar een feest gegaan had daar een aantal pillen(stuk of 3 ) genomen en ook nog wel wat geblowd en wat bier. Vervolgens helemaal niet meer geslapen. Hij zit op maandag bij zn ma in de auto en ff later word hij wakker in het ziekenhuis, hij was zomaar ineens weg. er kwam net een ambulance voorbij rijden dus het geluk is onvoorstelbaar. Eng detail is dat hij dezelfde pillen nam als ons maar dan stukken minder, de dokter zei dat het kwam door de combinatie van de wiet het bier en het niet slapen. Zelf vond ik het ook een kutidee dat het gewoon een paar dagen later alsnog dodelijk kan worden. Testen is altijd teveel gedoe voor mij (lamstraal) geweest dus tikkels zijn in principe altijd bijna russische roulette geweest we wisten nooit precies wat er inzat en het was telkens weer een gokje, kijk zeker uit met combinaties. Zelf vind ik alcohol echt te gevaarlijk, heb zelf gezien hoe het kan lopen. Alcohol en tikkels is wat mij betreft een onacceptabel risico, ik heb zelf gezien hoe het zomaar ineens kan lopen. Zelfs een paar dagen later, zomaar vanuit het niets komt de dood je halen. Op een gegeven moment namem we echt belachelijke aantallen pillen (geen details) en we mogen eigenlijk allemaal wel van geluk spreken dat we nog leven.Tikkels hebben dus altijd wel iets engs gehad, je nam er 1 en dan was het afwachten wat ie deed. Bij andere drugs had ik dit verder nooit. Waarschijnlijk is het net zo goed mogelijk dat je speed koopt waar je 1 lijntje van snuift waarna je dood neervalt, toch hoor je hier nooit iets van en denk je daar niet zo snel aan. Pillen zijn onvoorspelbaar en eigenlijk kun je ze maar beter laten testen, als je het kan opbrengen het hele proces te doorstaan. :P
:P