Sporenprinten uitwisselen?

Mayan

Bewuste gebruiker
Ik weet niet in hoe verre zoiets legaal is...

Maar iemand goesting om wat uit te ruilen?
Heb hier paar sporenprints van Equadors.
Komt nog Cambodian en cubensis pf classic bij.

Die hawaiiaanse moet ik denk ik opnieuw bestellen. Want op het eerste zicht ziet dat er wat gedoemd uit.

Ik zoek de Psilocybe subaerigunosa

Mayan

Bewuste gebruiker
Euhm sjeik,

Dus voor nen euro heb ik dat?
Ik zie nergens "add to cart" ?
Hmmmzzzz moet ik er nog eentje drinken of staat het er echt niet bij?:grin:

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Mayan zei:
Euhm sjeik,

Dus voor nen euro heb ik dat?
Ik zie nergens "add to cart" ?
Hmmmzzzz moet ik er nog eentje drinken of staat het er echt niet bij?:grin:

Klik op het kopje ''Order'' bovenaan. Daar word uitgelegd hoe je een print aanvraagt. Wat je doet is een enveloppe met 1 euro opsturen + de soort die je wilt en je krijgt 'm :) Ik ga er ook maar eentje aanvragen!

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Haha zou ik ook graag doen ja :P Maar helaas is het volgens mij één aanvraag = één print. Ik denk dat je wel een paar brieven achter elkaar kunt sturen, maar niet tegelijkertijd.

Mayan

Bewuste gebruiker
Ja, maar zijn die wel for real?
Iemand daar al besteld?

Een euro is toch goedkoop he? Allez ja, aangezien het maar een sporenprint op een blaadje is niet.
Maar via Azarius ofzo betaal je een print toch al gauw 9 tot 15 euro?
Ik vind het toch verdacht, maar ik ga het proberen. Morgen verstuur ik hen mijn "kerstkaartje" lol

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Ik denk dat het wel betrouwbaar is. Naast de euro vragen ze ook of je eventueel wat printjes terug kan sturen nadat je geoogst hebt, om zo de sporen verder te kunnen verspreiden naar anderen..da's een beetje het principe. En mocht het oplichterij zijn, ben je die hele euro kwijt, een groot risico natuurlijk :P

Flowkes

Belezen gebruiker
Waarvoor dienen de Naald , Alcohol en Het papier ? Ik vind dit een geweldig idée van het sporen uit te wisselen . verzenden ze ook naar belgië ? Ben binnenkort van plan om zelf ook paddo's te gaan kweken en na het paddoverbod ziet dit er DE ideale oplossing uit :wave:

TrippyShit

Badass junkie
Van kweken van paddo's vanaf de sporen heb ik weinig verstand moet ik zeggen. Is dit heel moeilijk? En hoe werkt het principe is 1 spoor 1 paddo of komen daar meerdere paddo's uit?

Anders bestel ik voor die prijs ook wat sporen :P

JJJ

Bewuste gebruiker
Mayan zei:
Ja, maar zijn die wel for real?
Iemand daar al besteld?

Ja hoor, fsre is zeker for real. Het bestaat al jaren. Het is zo goedkoop omdat het geen commercieel bedrijf is maar gewoon een netwerk van liefhebbers. Kwekers sturen prints die ze over hebben op (is een kleine moeite), en die worden dan weer doorgestuurd aan wie maar wil. Natuurlijk wordt wel een beetje verwacht dat je dan als je zelf een keer goeie prints over hebt, ook wat opstuurt.

TrippyShit: met 1 sporenprint kun je tientallen (of nog veel meer) kilo's paddo's kweken :wink: . Er zitten miljoenen sporen op. Maar verdiep je eerst goed in hoe je moet kweken voordat je meteen een sporenprint bestelt. Ook is het voor beginners over het algemeen handiger om te beginnen met een kant en klare sporenspuit, ipv een print te bestellen en daar dan zelf een sporenspuit van te maken.

stoeprand

Newbie
oud bericht maar dacht probeer het toch nog even ik heb nog wat sporen prints van Stropharia Cubensis als je nog interessen hebt?

Bovenaan