Spuiten en Slikken

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
nouw,, ik heb ut gisteren gezien hoor :mrgreen: .
Vond het een beetje tegenvallen omdak er meer van verwachtte maar dat stuk dat die jonguh aan de alcohol ging vonk wel lachuh en heel herkenbaar. Heb helaas die recensie van Ties gemist over het neukende stelletje :rolleyes: . Maar kijk volgende week weer :)

spacekonijn

Badass junkie
ja ik heb t half gezien dat van dat zuipen was idd wel lachen verder wel beetje saai vaak

maar wil dat lsd en heroine gebruik zeker wel zien :grin:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik vond het ook niet zo boeiend maar inderdaad, de afleveringen over lsd, opium en heroine zullen denk ik wel interessant zijn.

matthijs

Badass junkie
ik vind het eigenlijk een beetje goedkope manier om aandacht te trekken..maar het zal best leuk zijn :rolleyes:
(ik kijk alleen eigenlijk bijna geen TV meer)

Krs

Bewuste gebruiker
hopelijk gaan ze volgende week voor het betere werk :grin: deze keer was idd niet echt boeiend dat met alcohol kenne we allemaal wel

Mac...

Badass junkie
Heb het niet gezien, omdat het toch alleen maar over alcohol ging. Vond ik dus niet zo boeiend. Volgende week beter.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Mac... zei:
Heb het niet gezien, omdat het toch alleen maar over alcohol ging. Vond ik dus niet zo boeiend. Volgende week beter.

Kun je dan ergens zien wat het onderwerp van elke aflevering is? Zoja, waar? Zou ik erg handig vinden.

Mac...

Badass junkie
Uhm, kweet niet, ik heb het wel ergens gehoord, maar mss staat het vermeld in de TV gids, je hebt i-net en teletext valt vaak ook wel veel op te zien. Of heel veel 3fm luisteren tussen 4 en 6, dan komt fillemon er ook op en die verteld wel altijd erover. Heb ik het idd ook van bedenk ik me net.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Iemand nog gekeken?
Ik heb wel gekeken uit nieuwsgierigheid. Vond de eerste 20 min. wel grappig maar neen ik vind het niet bepaald een goed programma..

Krs

Bewuste gebruiker
heb ook gekeken. vond het wel lache. maar echt goed word je niet over de drugs geinformeerd

platypus

Belezen gebruiker
ja deze maandag ging ie coke snuiven :rolleyes:
eerst in de auto 2 (naar mijn mening) best dikke lijnen waarbij je de brokken na z'n snats uit z'n neus zag vallen :rolleyes:

toen ging ie naar een talkshow met beau en linda, waar hij helemaal strak zat, wel geinig... voor de rest is het idd bar saai

furny

Experimenterende gebruiker
Spuiten en Slikken terugkijken

Voor diegene die het wel wilt zien maar geen zin heeft om tot 23 uur op te blijven kan het programma morgen zien via streaming video.
De link:

mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitene ... aatste.asf

Ciao

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Oooh dat is superhandig.... want ik ga niet opblijven en ben wel heel benieuwd.

Trouwens, ook lekker handig, is het dus gewoon op het internet te bekijken door iedereen, terwijl ze schijnheilig doen van 'we zenden het toch pas na 11u uit'.

Ik vind het niet erg hoor, maar ik kan me voorstellen dat er mensen niet zo heel blij mee zullen zijn. Geloof dat half Nederland anti dat programma is.

furny

Experimenterende gebruiker
Ja het programma is officieel ook enkel terug te kijken als je "lid" bent ben van BNN (met een inlogscherm op hun site etc.)

Maar ja regels zijn er soms om verbroken te worden. :)

Enjoy :wave:

spacekonijn

Badass junkie
whaha filemon was wel redelijk space :grin:

slechte info hoor verder MD N A en wat de fuck was dj jean allemaal voor een coke praatjes aan het houden shit he met zn 1000 wijfen en 23 uur achter elkaar draaien ... en zn wazige pis op bril verhalen allemaal tof gelul bah.

verder was het wel geinig , die beller :grin:

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
is het de moeite waard om morgen online te kijken?

ik kijk uit naar de heroïne aflevering (die kwam toch of was dat tóch gecancelled?) en die met lsd lijkt me wel interessant als die een bad trip krijgt, hoop dat ze chloorpromazine en diazepam ampoules klaar hebben liggen voor m......

Formshift

Belezen gebruiker
Ik heb het net gezien...

Ik werd gelijk jaloers toen die gast die pil in-nam :P

En idd, MDNA?

Wedden dat die lui van "Spuiten en Slikken" hier op DrugsForum.nl rondzwerven? :P

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Ja, ik hoop ook dat ze chloorpromazine en diazepam hebben klaar liggen! :rolleyes:
in geval van een bad trip is dat het beste om te beëindigen... combinatie major & minor tranquillizer... dopamine op 0 en gaba op hoog...

dallandra

Wijs gebruiker
nou,ik heb t gisteren voor t eerst gekeken en vond t nogal tegenvallen.
en slechte informatie idd.
en wat een nerds zijn die filemon en ties.
als ik met die ties in een bed zou liggen word ik er toch echt niet warm van... :openmouth:

Krs

Bewuste gebruiker
volgens mij moete we met zijn alle hier van drugs forum een keer naar een uitzending en ze dan echt ff vertellen hoe het allemaal zit :grin:. was wel weer redelijk slechte informatie gister. en dj jean :kots:

spacekonijn

Badass junkie
''je serotonine gaat heus niet op , als je maar genoeg slikt doen de pillen hun werking wel''

wat had ik daar graag aan tafel gezeten om die dj jean ff zn mond te laten houden

Bal0n

Badass junkie
spacekonijn zei:
''je serotonine gaat heus niet op , als je maar genoeg slikt doen de pillen hun werking wel''

wat had ik daar graag aan tafel gezeten om die dj jean ff zn mond te laten houden

Serotonine gaat ook niet op, anders zou je ter plekke neervallen..

spacekonijn

Badass junkie
Bal0n zei:
spacekonijn zei:

Serotonine gaat ook niet op, anders zou je ter plekke neervallen..
ja dat snap ik :rolleyes:
dj jean gebruikte ook andere woorden , wat hij bedoelde is dat als je ieder weekend xtc gebruikt je serotonine niet leeggezogen word je alleen steeds meer pillen nodig hebt voor hetzelfde effect.

wat niet waar is

Mac...

Badass junkie
Haha, vond het wel grappig. Die Jean geloof ik wel met zijn praatjes, zo zijn ze allemaal (ik kan het weten) Die Romeo gast wilde alleen niet zo voor schut staan, mja. Vond het wel vet om filemon zo te zien spacen en denk dat ie stiekem toch wel in de verleiding komt om ooit nog een pilletje te pakken. Maar Ties is echt een sukkel.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik vind die Filemon best aandoenlijk :) . Ik kijk alleen nog naar zijn experimenten, daarna komt toch niets boeiends meer.

Bal0n

Badass junkie
fneawognfkgln zei:
Bal0n zei:
fneawognfkgln zei:
Bal0n zei:
Ja, ik hoop ook dat ze chloorpromazine en diazepam hebben klaar liggen! :rolleyes:
in geval van een bad trip is dat het beste om te beëindigen... combinatie major & minor tranquillizer... dopamine op 0 en gaba op hoog...

Serieus, dude..
wat is er dan :confused:

Geloof dat ik dat wel eens eerder heb uitgelegd, op de DHP chat geloof ik :wink:.

Bovenaan