.
. Maar kijk volgende week weer Sweet_Shadow zei:Ik vond het ook niet zo boeiend maar inderdaad, de afleveringen over lsd, opium en heroine zullen denk ik wel interessant zijn.

Mac... zei:Heb het niet gezien, omdat het toch alleen maar over alcohol ging. Vond ik dus niet zo boeiend. Volgende week beter.
in geval van een bad trip is dat het beste om te beëindigen... combinatie major & minor tranquillizer... dopamine op 0 en gaba op hoog...Bal0n zei:Ja, ik hoop ook dat ze chloorpromazine en diazepam hebben klaar liggen!![]()
fneawognfkgln zei:in geval van een bad trip is dat het beste om te beëindigen... combinatie major & minor tranquillizer... dopamine op 0 en gaba op hoog...Bal0n zei:Ja, ik hoop ook dat ze chloorpromazine en diazepam hebben klaar liggen!![]()
spacekonijn zei:''je serotonine gaat heus niet op , als je maar genoeg slikt doen de pillen hun werking wel''
wat had ik daar graag aan tafel gezeten om die dj jean ff zn mond te laten houden
ja dat snap ikBal0n zei:spacekonijn zei:''je serotonine gaat heus niet op , als je maar genoeg slikt doen de pillen hun werking wel''
wat had ik daar graag aan tafel gezeten om die dj jean ff zn mond te laten houden
Serotonine gaat ook niet op, anders zou je ter plekke neervallen..
wat is er danBal0n zei:fneawognfkgln zei:in geval van een bad trip is dat het beste om te beëindigen... combinatie major & minor tranquillizer... dopamine op 0 en gaba op hoog...Bal0n zei:Ja, ik hoop ook dat ze chloorpromazine en diazepam hebben klaar liggen!![]()
Serieus, dude..
fneawognfkgln zei:wat is er danBal0n zei:fneawognfkgln zei:in geval van een bad trip is dat het beste om te beëindigen... combinatie major & minor tranquillizer... dopamine op 0 en gaba op hoog...Bal0n zei:Ja, ik hoop ook dat ze chloorpromazine en diazepam hebben klaar liggen!![]()
Serieus, dude..![]()