fneawognfkgln
Bewuste gebruiker
kan me niks herinneren?
Christiaan18 zei:grr als ik daar op klik geeft mijn mediaspeler een melding dat dat niet kan![]()
idd , maar niet alleen in de zomer hoor.Bal0n zei:In de zomer in het bos of in het duin is echt subliem.

Chimera zei:Christiaan18 zei:grr als ik daar op klik geeft mijn mediaspeler een melding dat dat niet kan![]()
Heb je de juiste codecs?
http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=1163&s=95
Dit is de shizzle :P
K-lite ruled de pan uit
spacekonijn zei:idd , maar niet alleen in de zomer hoor.Bal0n zei:In de zomer in het bos of in het duin is echt subliem.
heb een keer in de regen getript en we hebben ons rot gelachen om de paraplu's en alle mensen die snel naar binnen gingen omdat het ging regenen.
wij vonden het wel lekker die regen![]()

spacekonijn zei:toen heeft de kassajuf zijn pinpas uit zn portomonnee gehaald en door het apparaat gehaald en toen is het allemaal nog gelukt.
ook een keer bij mij. en ik was NUCHTER.

Mchammer zei:bagger programma
maargoed ik zal me beargumenteren. ik vind dit een bagger programma omdat er bijna geen info word gegeven. de presentratrice mag zich eerst wel eens wat meer informeren over de drugs die ze gaan bespreken want zij weet er echt niks van af. ook de gasten hebben weinig nuttige inbreng. bijv die dj jean die er toen was met zijn 23 uur draaien om 1 pil en dan denken dat het nog helemaal vol is terwijl er niemand is