Spuiten en Slikken

Mac...

Badass junkie
Weet er niemand een link van de afgelopen s&s met GHB??
Was hier heel benieuwd naar, maar het weekend had me de das omgedaan. Lag voor de TV te maffen, dus misschien heb ik het in mijn onderbewustzijn meegekregen, maar ik zou het nu ook graag ff willen registreren :tongueout:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik weet daar geen link van, maar ik heb het wel gezien. Het was eigenlijk een heel nietszeggende reportage. Filemon was niet enthousiast over GHB; hij zei dat hij er weinig van merkte en dat het niet de drug voor hem was.

Wat ongetwijfeld WEL interessant wordt, is de komende aflevering want daarin gaat Filemon paddo's proberen!! Iedereen kijken dus :)

furny

Experimenterende gebruiker
OK dan ....
Hier de link van de laatste uitzending:

mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.laatste.asf

Suc6

Mac...

Badass junkie
Had eerlijk gezegd wel het idee dat ie ook eigenlijk een te lage dosis had genomen. Mja zoals al wordt gezegd, je weet in principe niet hoeveel je tot je neemt, maar heb nog nooit eerder iemand zo saai op GHB zien gaan. Mja, volgende keer wil ik het wel testen voor ze :tongueout:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Nou ik heb weer gekeken hoor, als een trouwe fan :P . De reportage over paddo's vond ik erg leuk, het gaf een goed beeld vond ik. Filemon ging samen met Arno Adelaars (schrijver van Alles over paddo's) in het bos trippen, in een wigwam :grin: . Verder kwam Hans Plomp (een van de schrijvers van Uit je bol) aan het woord. Leuk!! Filemon was onder de indruk, en vond het een positieve ervaring.

Bal0n

Badass junkie
Ik vond die tipi wel wat overdreven, maar de bos is over het algemeen wel een goede plek :)>

Deranged

Badass junkie
Deed het vroeger altijd in het bos maar later kwam ik erachter dat in de huiskamer met tv en muziek toch de beste manier is.

spacekonijn

Badass junkie
Bal0n zei:
In de zomer in het bos of in het duin is echt subliem :).
idd , maar niet alleen in de zomer hoor.

heb een keer in de regen getript en we hebben ons rot gelachen om de paraplu's en alle mensen die snel naar binnen gingen omdat het ging regenen.
wij vonden het wel lekker die regen :rolleyes:

Krs

Bewuste gebruiker
Chimera zei:
Christiaan18 zei:
grr als ik daar op klik geeft mijn mediaspeler een melding dat dat niet kan :confused:

Heb je de juiste codecs?

http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=1163&s=95

Dit is de shizzle :P
K-lite ruled de pan uit

geen idee, welke moet ik hiervan hebben?

dit zegt mijn windows mediaplayer: Kan het bestand niet afspelen omdat de proxyserver van het netwerk niet is gevonden. Controleer de proxy-instellingen en probeer het opnieuw.

Bal0n

Badass junkie
spacekonijn zei:
Bal0n zei:
In de zomer in het bos of in het duin is echt subliem :).
idd , maar niet alleen in de zomer hoor.

heb een keer in de regen getript en we hebben ons rot gelachen om de paraplu's en alle mensen die snel naar binnen gingen omdat het ging regenen.
wij vonden het wel lekker die regen :rolleyes:

True, maar ik houd altijd wel van warmte :). Heb een keertje in de sneeu getript, ik had het niet meer, ik stond de huilen van geluk omdat er zoveel sneeuwvlokjes bestonden:).

Deranged

Badass junkie
Ik vind het altijd apart om vreemde mensen bezig te zien met hun dagelijkse dingen. Bij de supermarkt enzo.

spacekonijn

Badass junkie
2 vrienden van mij hadden tijdens de trip zichzelf een soort doel gegeven.

naar de albert hein gaan.

nou die 2 kwamen later totaal verward schreeuwend en chaotishc terug ze hebben echt als gekken door de AH gerend en ja dat was ook gewoon dom van ze...

Deranged

Badass junkie
Ik was een keer in de AH toen ze begonnen te werken daar werd ik wel een beetje onrustig van. Voor de rest heb ik het altijd wel lachen gevonden om trippend door de supermarkt te lopen.

Bal0n

Badass junkie
He, dat doet me denken aan een van mn eerste acid trips. Ik had 2 blotters op, en tripte redelijk hard, en besloot wat yoghurt te gaan kopen. Maar de dame die achter de kassa zat, had _KNALBLAUWE_ oogschaduw op. Of het nou het echt zo belachelijk blauw was, of dat het gewon leek door de LSD weet ik nogsteeds niet.

Stond ik daar in de rij, te lachen als een debiel, in m'n eentje. Hehe, wat zouden die mensen gedacht hebben :rolleyes:

spacekonijn

Badass junkie
ja die 2 vrienden hadden nog bijna geen ervaring met paddo's toen ze naar de AH gingen.
1tje rende de hele tijd rond als een gek en de ander stond daar met het idee dat iedereen naar hem keek.

ze hebben bij de kassa gestaan met een 6pack bier en hij had geen idee hoe hij moest betalen.
toen heeft de kassajuf zijn pinpas uit zn portomonnee gehaald en door het apparaat gehaald en toen is het allemaal nog gelukt.

daarna( weer thuis aangekomen)
hebben ze zeker een uur lang helemaal gestoord staan schreeuwen en gek doen over hoe gestoord het daar was.
terwijl wij heel rustig aan het spacen waren haha moet echt een maffe ervaring geweest zijn voor hun maar ben blij dat ik niet mee ben gegaan

Deranged

Badass junkie
Ik weet nog toen ik voor de eerste keer paddo's deed en ik met een maat van me brood ging halen omdat hij dit moest van zijn ouders. We hebben niet gelachen ook, zal er heel raar uit hebben gezien maar het is toch allemaal goedgekomen.

Mac...

Badass junkie
Helaas mijn ouders geboden me naar bed te gaan, dus weer niet gezien.
Iemand weer een link in de aanbieding? :flushed:

Mac...

Badass junkie
furny, you're the man.
you've earned extra credit

alleen heb je er niet zo veel aan :wink:

Maar echt kei-bedankt

BacingsPen

Badass junkie
Was wel een leuke uitzending :)

Heeft er zeker voor gezorgd dat ik nog meer overtuigd ben dat dit een drugs voor mij is :)

Mchammer

Belezen gebruiker
zeikerd :kots: maargoed ik zal me beargumenteren. ik vind dit een bagger programma omdat er bijna geen info word gegeven. de presentratrice mag zich eerst wel eens wat meer informeren over de drugs die ze gaan bespreken want zij weet er echt niks van af. ook de gasten hebben weinig nuttige inbreng. bijv die dj jean die er toen was met zijn 23 uur draaien om 1 pil en dan denken dat het nog helemaal vol is terwijl er niemand is :confused:. dat over seks is al helemaal niet boeiend want ik hoef toch echt niet te weten hoe een man pijpt :cry: verder neemt hij telkens maar het minimum aan de dosis terwijl hij toen met alcohol zich wel helemaal lam aan het zuipen was. neem dan ook wat extra pillen en wat meer ghb zodat het effect wat duidelijker over komt. de laaste aflevering met de paddo's vond ik nog de beste wat betreft filemon wat daar was hij toch wel goed de weg kwijt, zoals het hoort.
zo genoeg argumentatie meneer balon? :wave:

Bovenaan